Dat racen schiet ook niet op. Ik zit nu op racing skill 5.46 en het gaat amper omhoog. Ik verwacht wel naar B te gaan over een paar dagenquote:
Dan ben je verder dan ikquote:Op donderdag 4 december 2025 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat racen schiet ook niet op. Ik zit nu op racing skill 5.46 en het gaat amper omhoog. Ik verwacht wel naar B te gaan over een paar dagen
Er is ook weinig aan. Ik race eigenlijk alleen als ik niets doequote:Op donderdag 4 december 2025 02:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan ben je verder dan ikIk heb 4.9
Maar ik vind er geen reet aan. Voelt toch als stilstand terwijl ik eigenlijk zou moeten vliegen.
Ik ga dat wel doen als vliegen niet echt meer rendeert. Duurt nog wel wat maandjes denk ik dusquote:Op donderdag 4 december 2025 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is ook weinig aan. Ik race eigenlijk alleen als ik niets doeVerder is het gewoon de juiste auto bij je klasse vinden en de juiste upgrades doen. Ik heb nu 155 punten over, maar wil die bewaren voor B.
Het wordt pas interessant als je level A zit en diverse autos hebt die maximaal zijn opgevoerd. Dan kun je custom racen doen voor geld. Maar dat gaat echt lang duren denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2025 02:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga dat wel doen als vliegen niet echt meer rendeert. Duurt nog wel wat maandjes denk ik dus
Ben weer met mijn tool aan het werk nu.
Ahhh dus er kan wel geld worden verdiend met racen.quote:Op donderdag 4 december 2025 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wordt pas interessant als je level A zit en diverse autos hebt die maximaal zijn opgevoerd. Dan kun je custom racen doen voor geld. Maar dat gaat echt lang duren denk ik.
Je kunt beter een bazaar openen/traden.
Er zijn custom races waar je geld voor moet betalen om mee te doen. De winnaar krijgt de pot. Maar dat zijn allemaal mensen met diverse opgevoerde wagens en skills van 20+.quote:Op donderdag 4 december 2025 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahhh dus er kan wel geld worden verdiend met racen.
Ja ik heb ook een bazaar.
Ik vind alleen het vliegen niet meer zo leuk. Dus ik was al bezig met een bounty script wat wel werkt alleen de goede bounties zijn binnen een seconde weg. Jammer is dat.
Oh ja, wij hadden wel een leuke war van het weekend. Begon heel traag en saai maar uiteindelijk lekker kunnen knallen. Met 36 uur was de war over.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn custom races waar je geld voor moet betalen om mee te doen. De winnaar krijgt de pot. Maar dat zijn allemaal mensen met diverse opgevoerde wagens en skills van 20+.
Ik vlieg nu de hele tijd heen en weer tussen SA, maar dat is ook saai. Ik haal iedere keer 26 xanax op en verkoop 25 aan een trader. En dat 2x per dag. We hebben 's zaterdag RW, maar in december wil ik nog een paar happy jumps doen. Ik zit pas op 110k stats
We vechten tegen een kleine faction; niet sterk, maar er zijn maar 3 a 4 spelers die ik aan kan. We hebben recentelijk een aantal nieuwe, hele sterke spelers in ons team gekregen en het maakt het toch minder omdat zij alle tegenstanders pakkenquote:Op donderdag 4 december 2025 03:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja, wij hadden wel een leuke war van het weekend. Begon heel traag en saai maar uiteindelijk lekker kunnen knallen. Met 36 uur was de war over.
Merk dat ik sinds ik wat aan het proggen ben het spel weer helemaal leuk vind.
Ja dat is zo. Als het enige is dat je kunt doen turtlen is zijn RW tergend.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
We vechten tegen een kleine faction; niet sterk, maar er zijn maar 3 a 4 spelers die ik aan kan. We hebben recentelijk aan aantal nieuwe, hele sterke spelers in ons team gekregen en het maakt het toch minder omdat zij alle tegenstanders pakken
En we krijgen alleen betaald voor RW hitsquote:Op donderdag 4 december 2025 03:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Als het enige is dat je kunt doen turtlen is zijn RW tergend.
Gewoon fire and forget.quote:Op donderdag 4 december 2025 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
En we krijgen alleen betaald voor RW hits
Winst = Opbrengst - kosten - aandeel eigenaarquote:Op donderdag 4 december 2025 03:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon fire and forget.
Claim ff die lui die je wel aan kan en direct als war start die paar uitschakelen.
Zo doe ik het ook. Hoe onze berekening gaat begrijpt niemand maar inside hits zijn in ieder geval de way to go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |