SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same. Ik hoorde er vanochtend op de radio voor het eerst over. En dat betrof dit nieuws item.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:28 schreef GerryDV het volgende:
Ik ben redelijk op de hoogte van wat nieuw en trending is en luister ook radio en tol 40 en spreek veel mensen onder de 30. Ik heb de naam ooit voorbij horen komen (ergens over gelezen op internet) maar nooit iemand over deze persoon horen spreken, een liedje aangekondigd horen worden of anderszins thuis kunnen brengen dat een populair lied aan deze artiest toebehoorde.
Nee hoor, zeer populaire artiest. Vooral in Latijns-Amerika. Is o.a. de hoofdact van de half time show van de Super Bowl volgend jaar en heeft twee uitverkochte shows in het Gelredome gepland staan.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:49 schreef GerryDV het volgende:
Dit is waarschijnlijk gewoon rigged door bots in te kopen die miljoenen keren je liedje streamen. En er moeten daadwerkelijk 8-12-jarigen zijn die wereldwijd massaal deze meuk draaien maar daar verder niemand boven de 12 van op de hoogte brengen. Beetje zoals dat brainrot spul.
Ergens moeten er mensen zijn met die potentie, maar het hedendaagse muzikale ecosysteem geeft ze weinig ruimte.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:25 schreef SpaceOddity het volgende:
Als ik die top 5 van ''artiesten'' van nu zie ben ik ontzettend blij dat ik leef sinds een tijd waarin artiesten en bands zoals David Bowie, Queen, Tina Turner, Prince, Michael Jackson nog actief waren.
Ja, ik weet, wat een ouwelullengezeik, maar manmanman wat een plastic oppervlakkige en inhoudsloze artistieke armoede.
Beschamend. Deprimerend.
Wel van gehoord. De muziek is weleens opgezet, gewoon om te weten wat nou de hype is. Maar dat duurde niet lang.quote:Op donderdag 4 december 2025 04:35 schreef KoningWouter het volgende:
Ja dat is gewoon een artiest die het Spaans talige deel van de wereld bedient. Niets bijzonders aan.
Nooit van die vent gehoord overigens.
1992 belde.quote:Op donderdag 4 december 2025 07:16 schreef Hathor het volgende:
Echt nog nooit van gehoord, en hier staat toch regelmatig MTV aan.
De gemiddelde leeftijd hier is ook bejaard 30+ dus logisch dat men hem niet kent.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:56 schreef roos94 het volgende:
Bijzonder dat de nummers 2 3 4 en 5 razend beroemd zijn maar niemand nr 1 kent waaronder ikzelf. Misschien is hij gewoon niet bekend in west EU.
Nou ik ben 30+ en de nummers 2 3 4 en 5 ken ik welquote:Op donderdag 4 december 2025 08:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd hier is ook bejaard 30+ dus logisch dat men hem niet kent.
M.u.v. Billie Eilish zijn dat ook artiesten die heel vroeger ook bekend waren.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ik ben 30+ en de nummers 2 3 4 en 5 ken ik wel
Heel vroegerquote:Op donderdag 4 december 2025 09:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
M.u.v. Billie Eilish zijn dat ook artiesten die heel vroeger ook bekend waren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |