Ik wil niks goedpraten maar hier zou moeder Theresa nog agressief van worden.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Een theatervoorstelling van Jandino Asporaat als zijn typetje Judeska
Was ws niet vrijwillig en terecht ter plekke verhaal gehaald.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een armoede als je hier vrijwillig naartoe gaat
De laagste vorm van menselijk watquote:Op woensdag 3 december 2025 19:15 schreef GGMM het volgende:
Alleen de laagste vorm van menselijk gaat naar een show van Jandino, dat blijkt ook nu weer.
levenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De laagste vorm van menselijk wat
Ja, typisch weer zegquote:Op woensdag 3 december 2025 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
leven
Raar dat dat woord bij jou niet zichtbaar is
Net zoiets als toen Adje bij Paul de Leeuwquote:Op woensdag 3 december 2025 19:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Is dit echt of een nieuwe "campagne"?
Wat was er met Adje dan?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Net zoiets als toen Adje bij Paul de Leeuw
Die zou de in haar gezicht geslagen vrouw in elk geval geen pijnstillers geven, om te zorgen dat ze dichter bij Jezus komt.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik wil niks goedpraten maar hier zou moeder Theresa nog agressief van worden.
#Adjequote:Op woensdag 3 december 2025 19:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat was er met Adje dan?
Campagne ‘Man, zeg er wat van’ wil mannen wakker schudden
04 november 2025
Vandaag is de campagne ‘Man, zeg er wat van’ gelanceerd een oproep aan mannen om niet weg te kijken als ze zien dat iemand te ver gaat. Docent Jaser Husseini praat dagelijks met jongeren over gedrag, mannelijkheid en de invloed van social media, en weet hoe belangrijk dat gesprek is.In de ochtendshow vertelde Jaser wat hij ziet gebeuren in de klas, hoe TikTok het beeld van ‘de echte man’ beïnvloedt en waarom het zo belangrijk is dat mannen elkaar durven aanspreken. Want verandering begint bij het gesprek. Meer info over de campagne vind je op https://www.metelkaartrekkenwedegrens.nl
Nu gaat de campagne voornamelijk over seksueel grensoverschrijdend gedrag maar je weet het maar nooit..
Ik mag toch hopen dat die van de beveiliging nog wat klappen heeft gekregen en dat de politie ook navraag doet bij de organisatie welke vrouw nou mishandelt word door haar man/vriend. Je moet sowieso al een kronkel hebben om dat te doen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit toevallig de eerste keer was (gezien er zoveel mensen bij zijn, de drempel om dat op een rustige plek te doen lijkt mij lager).quote:De politie laat weten geen melding terug te kunnen vinden over het incident en er niet bij betrokken te zijn geweest. „Vaak hebben dit soort evenementen hun eigen beveiliging en dan worden wij niet opgeroepen.”
Dat bevestigt Asporaat. „We hebben er geen politie bij gehaald, maar die man wel verzocht te vertrekken. Die man zelf realiseerde zich ook al dat wat hij had gedaan echt niet kan. Hij heeft de trein gepakt en heeft aangegeven in ieder geval een aantal nachten ergens anders te gaan slapen. Mijn zusje en het team hebben zich over de dame ontfermd, ze was enorm ontdaan. We hebben gezorgd dat ze veilig was.”
Vind ik ook raar om geen politie erbij te halen. Dat klopt niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die van de beveiliging nog wat klappen heeft gekregen en dat de politie ook navraag doet bij de organisatie welke vrouw nou mishandelt word door haar man/vriend. Je moet sowieso al een kronkel hebben om dat te doen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dit toevallig de eerste keer was (gezien er zoveel mensen bij zijn, de drempel om dat op een rustige plek te doen lijkt mij lager).
Ah, bedankt voor de moeite. Wist ik niet, van Adje.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
#Adje [ afbeelding ]
Was om aandacht te vragen voor hem als artiest.
#Campagne van Jaser Husseini:
Heel goed!
Tante Esquote:Op woensdag 3 december 2025 20:28 schreef Toine51 het volgende:
Is het niet automatisch mishandeling bij jezelf als je naar een voorstelling van Jandino gaat?
Trouwens eens naar Jurgen Raymann geweest, wat een martelgang...
Die man zal wel gedwongen zijn door zijn vrouw en er terecht op geslagen hebben toen duidelijk werd naar wat voor kut verrassing hij moest.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een armoede als je hier vrijwillig naartoe gaat
Bovendien: twee asporaatjes en ze heeft nergens meer last van.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heeft ze helemaal aan zichzelf te danken. Had ze maar niet zo'n grote mond moeten geven.
quote:Op woensdag 3 december 2025 23:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bovendien: twee asporaatjes en ze heeft nergens meer last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft zo zijn redenen: het is meermaals voorgekomen tijdens Carnavalperiode dat ik Oeteldonk niet kon vinden omdat ik bij Hoevelaken de verkeerde richting nam. Maar als het dan wel lukte en het ging van je holadiejee daar, dan was het bij veel wijven direct broekie uit en paalliften. Kijk, dat is natuurlijk niet heel stijlvol....quote:
Ja hij heeft de man met een stuk kip tot bedaren gekregenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Blijft Jandino ook in character tijdens het ingrijpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |