Ze heeft een heel kanaal vol met zulke filmpjesquote:Op woensdag 3 december 2025 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
Pottenbakmeisje kwam gisteren ineens voorbij op mijn youtube shorts
Jij wordt nog een keer zelf een foliequote:Op woensdag 3 december 2025 13:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ga je net als ik wikkelen. Hele kunst om borsten mooi in folie te krijgen en kun je daarna genieten van je harde werk
Ik ben dun maar niet zo dunquote:Op woensdag 3 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wordt nog een keer zelf een folie, volgens mij zit dat de hele dag in jou hoofd, wikkelen en folie
6 van de 10 posts van jou gaan over wikkelen, folie en dat je iemand zoekt om te wikkelenquote:Op woensdag 3 december 2025 13:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben dun maar niet zo dun![]()
En klopt, dat is er bijna altijd wel
Deze kennerquote:Op woensdag 3 december 2025 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
Pottenbakmeisje kwam gisteren ineens voorbij op mijn youtube shorts
Het is gewoon de waarheidquote:Op woensdag 3 december 2025 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lullen is ook een vak, waar heb je dat geleerd
quote:
Oh, ben je al 30?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jaja, zou ik ook snel zeggen
Maar zo jong is 30 niet
JE stond hoerquote:Op woensdag 3 december 2025 14:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stond hoer om 13:54 uur even stil, te wachten tot het 13:56 uur was om mijn dochter te bellen en te feliciteren met haar verjaardag.
Stopt er een auto en een dame achter het stuur vroeg aan me: mevrouw, mag ik hier wel langs?
Ik keek even verdwaasd om me dan te beseffen dat ik met m'n werkjas aan wel wat op die wegwerkers of een verkeersregelaar lijk
Jaja, edit gedaanquote:
Je scoort echt geen punten vandaag, heel jammer ditquote:Op woensdag 3 december 2025 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ben je al 30?
Ja, dan is de aftakeling begonnen
Dit ga ik nog heel lang blijven horen he?quote:Op woensdag 3 december 2025 14:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik stond ook eens als hoer, maar niemand stopte met de auto
Nee hoorquote:Op woensdag 3 december 2025 14:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit ga ik nog heel lang blijven horen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |