Nee ik zag wat kinderplaatjes op de kasten en verder de bakkes(haareigenwoorden) van Blubskequote:Op woensdag 3 december 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij ook geeeeef maar toe!
Hey koning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Nergens.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Schuilkelders gezocht: Letland zet zich schrap voor Russische dreiging
https://www.rtl.nl/nieuws(...)d-russische-dreiging
Waar zitten hier eigenlijk schuilkelders?
Ook die zijn grotendeels gesloopt hoor. https://www.rijkswatersta(...)-van-rijkswaterstaatquote:Op woensdag 3 december 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
Kort en krachtig zegt Google
Crisisplannen: Er is geen officiële schuilkelder meer voor de bevolking in geval van een gewapend conflict. Wel zijn er noodzetels voor overheden en andere overheidsgebouwen.
quote:Vervallen of gesloopt
Niet iedereen zag het zitten om in een ondergrondse kelder te verblijven. In een artikel van september 1980 uit ’T Duvelsklöske (lokale krant van Sambeek), is het volgende te lezen:
Op de vraag waar de andere 14.000 inwoners van de gemeente Boxmeer bij oorlogsdreiging naartoe moeten, antwoordde de woordvoerder van Rijkswaterstaat: ‘Evacueren is voor hen de enige mogelijkheid.’ Het sluispersoneel van Sambeek had zo hun eigen gedachten over de atoomschuilkelder: ‘Als we straks met maar 50 mensen overblijven, hoeft dat ding voor ons niet.'
In totaal bouwde de overheid 40 onderkomens bij bruggen, sluizen en gemalen. Een paar daarvan zijn nog redelijk intact, maar de meeste van deze beschermde onderkomens zijn vervallen of gesloopt.
@Wrapsterquote:
Word tijd dat ze eens gaan nadenken waar mensen heen moeten in geval van….quote:Op woensdag 3 december 2025 14:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook die zijn grotendeels gesloopt hoor. https://www.rijkswatersta(...)-van-rijkswaterstaat
[..]
Mwa, als hier wat gaat vallen dan merk je dat niet eens.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Word tijd dat ze eens gaan nadenken waar mensen heen moeten in geval van….
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 december 2025 15:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mwa, als hier wat gaat vallen dan merk je dat niet eens.
Als het atoom is niet mee. Maar daar ben ik niet zo vang voor.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mwa, als hier wat gaat vallen dan merk je dat niet eens.
Jij vangt die bom wel op voor ons dus?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het atoom is niet mee. Maar daar ben ik niet zo vang voor.
Doet ze gewoon voor onsquote:Op woensdag 3 december 2025 15:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij vangt die bom wel op voor ons dus?
Je hebt al meer punten dan ikquote:Op woensdag 3 december 2025 15:47 schreef Lovely het volgende:
En ik moet ff bolken, want ik heb punten nodig
Gisteren behoorlijk wat gepaktquote:Op woensdag 3 december 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt al meer punten dan ik
Welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |