Even opwarmen ja.. misschien volgende keer in de airfryerquote:
Ik ook niet, doe ze gewoon in de airfryer of oven, maar misschien worden ze wel lekker krokant in de panquote:Op woensdag 3 december 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Saucijsen broodjes in de pan heb ik nog nooit van gehoord
Zeg, wat is ditquote:Op woensdag 3 december 2025 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, je bent natuurlijk nog jong, die wijsheid komt met de jaren
O dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 3 december 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even opwarmen ja.. misschien volgende keer in de airfryer
Om dat lekker warm te krijgen moeten ze er denk ik wel lang inquote:Op woensdag 3 december 2025 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, doe ze gewoon in de airfryer of oven, maar misschien worden ze wel lekker krokant in de pan
O ik moet altijd wel iets van boter op mijn tosti smeren anders bakt het aanquote:Op woensdag 3 december 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
Boter niet nodig hoor
Met een tosti in de pan ook niet, of als een broodje rooster
Vuur niet te hoog zetten..quote:Op woensdag 3 december 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik moet altijd wel iets van boter op mijn tosti smeren anders bakt het aan
Ik bedoelde natuurlijk gewoon te zeggen dat je een jonge god bentquote:
dat snap ik, heb hem altijd op 2 staan, lager kan niet 1 is warmhoudenquote:
Ah okquote:Op woensdag 3 december 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja
[..]
dat snap ik, heb hem altijd op 2 staan, lager kan niet 1 is warmhouden
Jaja, zou ik ook snel zeggenquote:Op woensdag 3 december 2025 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk gewoon te zeggen dat je een jonge god bent![]()
Dat luste ik alleen als ik zwanger wasquote:
Oh echt, en dan bier en wijn?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Alcohol ben ik pas op mijn 40te gaan drinken op advies van de dokter omdat mijn bloeddruk te laag was
Ah, mooie verhalen wel..quote:Op woensdag 3 december 2025 12:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja voorop de fiets naar de visboer. Een verhaal dat ik heeeel vaak heb moeten aanhoren
Nee hij raden iets sterkers aan ben toen aan de Quantreau begonnen.quote:
Klinkt niet als een verkeerd drankjequote:Op woensdag 3 december 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij rade iets sterkers aan ben toen aan de Quantreau begonnen.
Iedere avond 1 glaasje
En ik vergis me was mijn 30ste
Sinasappel likeur, echt heel lekkerquote:Op woensdag 3 december 2025 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt niet als een verkeerd drankje
Safari jus ken ik welquote:Op woensdag 3 december 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinasappel likeur, echt heel lekker
Ik had hem in de vriezer staan en dronk hem puur
Later ben ik overgestapt op een wijntje, was iets goedkoper.
Maar een likeurtje is altijd mijn favoriet geleven, Safari of Cafe Marakesh![]()
Het water loopt mij nog in de mond
Maar nu drink ik helemaal niets meer geen
Ik dronk gewoon 7-upquote:Op woensdag 3 december 2025 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook, daarvoor goedkope energy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |