met je tanden klapperenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe tjappen ananassie?
StevenTquote:
Jup, dat gaat em niet worden... 12 is echt wel het minimum. Heb zelf 2x 24GB en moet nog steeds een deel van het model offloaden naar het werkgeheugenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
3070, 8gb, wat net te weinig is om serieus ermee aan de gang te gaan.
Viel mij ook al op, maar ik wilde niet klagenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:46 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Was weinig moeiteEn zit klein foutje in, zie dat drupje koffie links, dat wordt groter
Foto's/tekst genereren gaat wel okquote:Op woensdag 3 december 2025 10:40 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, dat gaat em niet worden... 12 is echt wel het minimum. Heb zelf 2x 24GB en moet nog steeds een deel van het model offloaden naar het werkgeheugen
Mag altijdquote:Op woensdag 3 december 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar ik wilde niet klagen
Met 8GB is dat prima te doen idd. Ach, ben ook ooit zo begonnen en met CPU offloading kom je ver. Is bij text en plaatjes modellen ook minder erg want minder invloed op de generatie tijd.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Foto's/tekst genereren gaat wel ok
Ik vind het leuk om dat soort dingen uot te zoeken/vinden, verder doe ik er niet veel meequote:Op woensdag 3 december 2025 10:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Met 8GB is dat prima te doen idd. Ach, ben ook ooit zo begonnen en met CPU offloading kom je ver. Is bij text en plaatjes modellen ook minder erg want minder invloed op de generatie tijd.
Amiequote:
Als het éénmaal werkt...quote:Op woensdag 3 december 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat soort dingen uot te zoeken/vinden, verder doe ik er niet veel mee
Je kan een hele grote maken. Weet je te vinden als het zover isquote:Op woensdag 3 december 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
ik ga wel vast een atoombunker graven
In de pan?quote:
O lekker en dan zelf gemaakt van de echte cacoa poederquote:Op woensdag 3 december 2025 11:46 schreef Oriente het volgende:
Koffie is mokervies
Beter warme chocolademelk met slagroom ja toch
Deze man weetquote:Op woensdag 3 december 2025 11:46 schreef Oriente het volgende:
Koffie is mokervies
Beter warme chocolademelk met slagroom ja toch
Nog beterquote:Op woensdag 3 december 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker en dan zelf gemaakt van de echte cacoa poeder
Jah, je bent natuurlijk nog jong, die wijsheid komt met de jarenquote:
Saucijsen broodjes in de pan heb ik nog nooit van gehoordquote:
Ja heb altijd wel zo pak in huis om zelf te maken,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |