Niet leegquote:
Reeds gedaan. Meteen een voorraad folie opgeslagen, je weet immers maar nooit en is toch het belangrijkste wat er isquote:Op woensdag 3 december 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
ik ga wel vast een atoombunker graven
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Reeds gedaan. Meteen een voorraad folie opgeslagen, je weet immers maar nooit en is toch het belangrijkste wat er is
Wrappiequote:Op woensdag 3 december 2025 10:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Reeds gedaan. Meteen een voorraad folie opgeslagen, je weet immers maar nooit en is toch het belangrijkste wat er is
In deshredderquote:Op woensdag 3 december 2025 10:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, gaat snel... Geen idee waar dit jaar is gebleven.
Zal ook wel flink wat geld kosten...quote:Op woensdag 3 december 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij een redelijk stuk grond om je huis?
ja toch?
soms zie je van die prachtige huizen onder de grond
lijkt me zo gaaf zoiets te maken
Een lekkere wrapquote:Op woensdag 3 december 2025 10:05 schreef Wrapster het volgende:
Iemand nog een leuk plaatje wat ik met AI kan bewerken? Die rokende worst van gisteren was mislukt maar wel grappig
Allebei!quote:
Hmm, lastig een prompt voor te bedenken. Moet eigenlijk een begin plaatje hebben welke de AI dan laat levenquote:
Dan kost het nog flink wat geldquote:
Ah img2img?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hmm, lastig een prompt voor te bedenken. Moet eigenlijk een begin plaatje hebben welke de AI dan laat leven
quote:
quote:
Zoiets zou kunnen idd, al is deze wel heel lang. Ik kan max 8 seconden en anders moet ik ze aan elkaar knopen door de laatste frame als nieuwe input te gebruiken...quote:Op woensdag 3 december 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ x ]
dit een idee voor een AI video ?
Hoeveel geheugen heeft je GPU?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Mijn gpu vindt dat niet zo fijn
schijnt van een game te komen ??quote:Op woensdag 3 december 2025 10:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets zou kunnen idd, al is deze wel heel lang. Ik kan max 8 seconden en anders moet ik ze aan elkaar knopen door de laatste frame als nieuwe input te gebruiken...
Kan ook, is natuurlijk allemaal maar klein dus weinig details die zoiets verradenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
schijnt van een game te komen ??
3070, 8gb, wat net te weinig is om serieus ermee aan de gang te gaan.quote:
je kunt weer lekker klapperen nu ?quote:
Is dat een nieuwe tjappen ananassie?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt weer lekker klapperen nu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |