Waarom ga je mee dan?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:44 schreef mario390 het volgende:
ik rijd morgen met de bus graz en
bus voll met oude schachteln
Om ons stilletjess vooor te bereiden op wat gaat komenquote:Op woensdag 3 december 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het erg bijzonder dat we niks nakkes nada mogen meekrijgen over wat er in Rusland gebeurt maar dit soort teksten wel worden doorgespeeld door onze overheid
ik denk er het mijne vanquote:Op woensdag 3 december 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om ons stilletjess vooor te bereiden op wat gaat komen
Het is wel te toevallig dat we juist uitgerekend nu een brief krijgen voor het aanschaffen van eennood pakket
Een een folde om afspraken te maken waar je elkaar ontmoet als je elkaar kwijt bent etc
wat is maroniquote:Op woensdag 3 december 2025 09:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat op en kerstmarkt altijd
leuk is, maroni,glühwein![]()
later gaa ik wisselschritt
doen
We zijn in jaren niet zo dicht bij een oorlog geweest en dat heeft volgens mij niets met bangmakerij te makenquote:
Wat is wisselschrittquote:Op woensdag 3 december 2025 09:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat op en kerstmarkt altijd
leuk is, maroni,glühwein![]()
later gaa ik wisselschritt
doen
En als de pleuris uitbreekt en ze hebben geen info gegeven dan is dat ook weer niet goedquote:Op woensdag 3 december 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om ons stilletjess vooor te bereiden op wat gaat komen
Het is wel te toevallig dat we juist uitgerekend nu een brief krijgen voor het aanschaffen van eennood pakket
Een een folde om afspraken te maken waar je elkaar ontmoet als je elkaar kwijt bent etc
Is dat zo?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn in jaren niet zo dicht bij een oorlog geweest en dat heeft volgens mij niets met bangmakerij te maken
Nu moet ik zeggen dat ik niet bang ben, als he tkomt komt het
Vind het meer erg voor mijn kinderen en kleinkinderen dan voor mijzelf
Ik ga nu even de kou in, naar de markt, nou markt. Het wordt steeds minder wat er staatquote:
Ik vind het alleen maar goed dat ze het doen, maar het geeft wel een signaal af en dat is ook goed.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En als de pleuris uitbreekt en ze hebben geen info gegeven dan is dat ook weer niet goed
Waarom zouden ze dat ons willen laten geloven?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat zo?
of is dat wat ze ons willen laten geloven
Preciesquote:Op woensdag 3 december 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar goed dat ze het doen, maar het geeft wel een signaal af en dat is ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |