quote:
Missquote:
jepquote:Op woensdag 3 december 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren had Redshoe hem al ingehaald..
quote:
Alleen in de nacht bolkt mario er vaak op losquote:Op woensdag 3 december 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
als je eerste wilt blijven
moet je hard bolken
ik ben bang dat dat niet genoeg isquote:Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen in de nacht bolkt mario er vaak op los
quote:
ik was er nietquote:Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij was er gisteren overdag ook wel veel en is er in de ochtend ook langerquote:Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk ik ook nietquote:Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat niet genoeg is
quote:Op woensdag 3 december 2025 09:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ben bij film eingeslapen
werd erst kort nach half 5 wakker
Hallo Dottekequote:Op woensdag 3 december 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]volhouden Mario
![]()
Hey Lovely![]()
Hoi MT6![]()
Hey Greys
In de nacht is het makkelijk scoren...quote:
jij was bezetquote:
Eine wazzzzzz?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij was bezet
je hebt een chickie
Lekker gegrildquote:
bangmakerij en doorquote:Op woensdag 3 december 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Mark Rutte heeft onlangs een boodschap afgegeven die binnen Europa als een schokgolf werd ervaren. De Nederlandse premier waarschuwde dat Europa niet voorbereid is op de dreigingen die zich momenteel aan de oostgrens van het continent ontwikkelen. Volgens hem is het tijdperk van geruststellende analyses voorbij. De huidige situatie vraagt om direct handelen, benadrukt Rutte, en niet langer om lippendienst of uitstel.
De timing van Ruttes boodschap is geen toeval. Rusland produceert momenteel meer munitie en drones dan ooit in de afgelopen decennia. De defensie-industrie draait dag en nacht, terwijl Europese landen worstelen met lange levertijden en tekorten die zijn ontstaan door de steun aan Oekraïne. Waar Rusland binnen enkele maanden zijn productie verdubbelde, duurt het in Europa soms jaren om vergelijkbare systemen te kopen of produceren. Rutte dringt aan op onmiddellijke actie.
Heb je nog de toeters en bellen mee gekregen vannacht. Ik werd wakker van alle sirenes. Grote brand op het industrieterrein hier in zutphenquote:
ja zag Schrijverquote:Op woensdag 3 december 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog de toeters en bellen mee gekregen vannacht. Ik werd wakker van alle sirenes. Grote brand op het industrieterrein hier in zutphen
Nou gisteren verkondigde Poetin al dat hij Europese landen zou aanvallen. En die vertrouw ik voor geen meterquote:
Ja ik zit vrij dicht bij de brandweer kazerne dat geloei hoor ik vaak welquote:Op woensdag 3 december 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zag Schrijver
maar hoorde hier niks
ik vind het erg bijzonder dat we niks nakkes nada mogen meekrijgen over wat er in Rusland gebeurt maar dit soort teksten wel worden doorgespeeld door onze overheidquote:Op woensdag 3 december 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou gisteren verkondigde Poetin al dat hij Europese landen zou aanvallen. En die vertrouw ik voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |