Een curry is anders ook niet verkeerdquote:Op woensdag 3 december 2025 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt best lekker. Ik heb een gele curry gemaakt gisteren en nog een mooie portie over
Hoe heb je hem geel gemaakt? Verf?quote:Op woensdag 3 december 2025 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt best lekker. Ik heb een gele curry gemaakt gisteren en nog een mooie portie over
Ik ben niet werelds beste curry kenner, maar dat gele poeder is soms nog erger dan verf... en al je keukenspul drie weken geelquote:Op woensdag 3 december 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geel gemaakt? Verf?
Kurkuma bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben niet werelds beste curry kenner, maar dat gele poeder is soms nog erger dan verf... en al je keukenspul drie weken geel
Das ook verf,quote:
Die febo-muur eruitquote:Op woensdag 3 december 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst een stuk meer ruimte creëren
In die 10m2 kan je vast nog een kraam of 200 kwijt. Dan wel op de manier van pullupquote:
Wat goed van dat meisjequote:Op woensdag 3 december 2025 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
En dan heb je ineens als moeder je 6-jarige nodig om je te redden
Ik had hem gisteren al gelezen, wel een goede actie van dat grietje.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
En dan heb je ineens als moeder je 6-jarige nodig om je te redden
Als het goed is wel, itt wanneer is de film gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
Vraagje over die film quiz Daar staat "The year the movie was set" Dat is dan toch het jaar waarin het afspeelt en niet b.v. 1997 voor de Titanic.
Ja ok lijkt me ook wel logisch. Dact dat Chuuf iets anders zei maar dat heb ik niet goed gelezen zie ik nu.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, itt wanneer is de film gemaakt.
Dat overkomt mij nou nooit.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok lijkt me ook wel logisch. Dact dat Chuuf iets anders zei maar dat heb ik niet goed gelezen zie ik nu.
Ja bizar he? Die gast is ook al weer 10 jaar dood.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Wisten jullie ook dat Last Christmas vandaag 41 jaar geleden uitkwam?
Idd, ik voel mij steeds ouder.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bizar he? Die gast is ook al weer 10 jaar dood.
515 is beter dan de 330 van gisteren en vandaag was het sws moeielijker voor iedereen ...quote:Op woensdag 3 december 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok lijkt me ook wel logisch. Dact dat Chuuf iets anders zei maar dat heb ik niet goed gelezen zie ik nu.
Ja dit was geen eitjequote:Op woensdag 3 december 2025 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
515 is beter dan de 330 van gisteren en vandaag was het sws moeielijker voor iedereen ...
Die 330 had ik gewoon zomaar even doorgetikt omdat ik niet wist waar ik de eindscore kon zien, maar de eerste poging was volgens mij ook onder de 400. Er zit een stijgende lijn in, maar nu weet ik ook dat je het plaatje kan vergroten en de kaart kan inzoemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
515 is beter dan de 330 van gisteren en vandaag was het sws moeielijker voor iedereen ...
Dichtste dat ik ooit in de buurt ben gekomen was 8 meterquote:Op woensdag 3 december 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die 330 had ik gewoon zomaar even doorgetikt omdat ik niet wist waar ik de eindscore kon zien, maar de eerste poging was volgens mij ook onder de 400. Er zit een stijgende lijn in, maar nu weet ik ook dat je het plaatje kan vergroten en de kaart kan inzoemen.Wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |