We wachten op antwoordquote:
Jij hebt dat goed gegokt.quote:
Zal echt niet naar die feboding gaan. Er staat zoveel lekkerder etenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef pullup het volgende:
Mazzel je weer met ons exportproduct![]()
flammkuchen is natuurlijk wel veel lekkerder
Nou daar ga je echt voor naar de kerstmarktquote:Op woensdag 3 december 2025 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ga ik hier dus over de kerstmarkt. Netjes op het Vrijthof. Ziet er dit jaar echt wat beter uit dan voorgaande jaren.
Een schaatsbaan, reuzenrad, draaimolen. Redelijk wat handwerk te koop. Maar waar is er een stalletje met telefoonhoesjes
En natuurlijk, veel eten. Worsten, reibekuchen, flammkuchen.
En dan, om het ineens volledig te verzieken, al misschien niet voor amsterdammerts, staat er een febostal
Ja, met muur om voer uit te halen
Oh, nou ja, als jij gaat dan have fun.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Nou daar ga je echt voor naar de kerstmarkt
Nee bedankt.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, nou ja, als jij gaat dan have fun.
Ik ga morgen wel naar een andere
Ja daarom ook dat het vroeg wat hij aan het doen was.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie een putje voor de douche, maar er ligt ook laminaat bij
Ik heb geen idee waarom daar een afvoer zit. Misschien iets van de vorige bewoners. Ik heb het laminaat er gewoon overheen gelegd.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie een putje voor de douche, maar er ligt ook laminaat bij
Oh oh....,.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom daar een afvoer zit. Misschien iets van de vorige bewoners. Ik heb het laminaat er gewoon overheen gelegd.
Inclusief betonblokken en trucks.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:27 schreef pullup het volgende:
Als ze slim zijn in Maastricht kopiëren ze gewoon wat er al in Aken staat
Moeten ze wel eerst een stuk meer ruimte creërenquote:Op woensdag 3 december 2025 18:27 schreef pullup het volgende:
Als ze slim zijn in Maastricht kopiëren ze gewoon wat er al in Aken staat
Waarom dat fake news iedere keer?quote:
De Maastrichtse Madurodam versie van die van Aken danquote:Op woensdag 3 december 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst een stuk meer ruimte creëren
quote:
Ik zie nu een Suske en Wiske voor mequote:Op woensdag 3 december 2025 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
De Maastrichtse Madurodam versie van die van Aken dan
Klinkt best lekker. Ik heb een gele curry gemaakt gisteren en nog een mooie portie overquote:Op woensdag 3 december 2025 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelfgemaakte broodjes hamburger, wat kruidenkaas en en uiten er op, toefje ketchup
Een curry is anders ook niet verkeerdquote:Op woensdag 3 december 2025 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt best lekker. Ik heb een gele curry gemaakt gisteren en nog een mooie portie over
Hoe heb je hem geel gemaakt? Verf?quote:Op woensdag 3 december 2025 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt best lekker. Ik heb een gele curry gemaakt gisteren en nog een mooie portie over
Ik ben niet werelds beste curry kenner, maar dat gele poeder is soms nog erger dan verf... en al je keukenspul drie weken geelquote:Op woensdag 3 december 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe heb je hem geel gemaakt? Verf?
Kurkuma bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben niet werelds beste curry kenner, maar dat gele poeder is soms nog erger dan verf... en al je keukenspul drie weken geel
Das ook verf,quote:
Die febo-muur eruitquote:Op woensdag 3 december 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst een stuk meer ruimte creëren
In die 10m2 kan je vast nog een kraam of 200 kwijt. Dan wel op de manier van pullupquote:
Wat goed van dat meisjequote:Op woensdag 3 december 2025 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
En dan heb je ineens als moeder je 6-jarige nodig om je te redden
Ik had hem gisteren al gelezen, wel een goede actie van dat grietje.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
En dan heb je ineens als moeder je 6-jarige nodig om je te redden
Als het goed is wel, itt wanneer is de film gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
Vraagje over die film quiz Daar staat "The year the movie was set" Dat is dan toch het jaar waarin het afspeelt en niet b.v. 1997 voor de Titanic.
Ja ok lijkt me ook wel logisch. Dact dat Chuuf iets anders zei maar dat heb ik niet goed gelezen zie ik nu.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, itt wanneer is de film gemaakt.
Dat overkomt mij nou nooit.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok lijkt me ook wel logisch. Dact dat Chuuf iets anders zei maar dat heb ik niet goed gelezen zie ik nu.
Ja bizar he? Die gast is ook al weer 10 jaar dood.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Wisten jullie ook dat Last Christmas vandaag 41 jaar geleden uitkwam?
Idd, ik voel mij steeds ouder.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bizar he? Die gast is ook al weer 10 jaar dood.
515 is beter dan de 330 van gisteren en vandaag was het sws moeielijker voor iedereen ...quote:Op woensdag 3 december 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok lijkt me ook wel logisch. Dact dat Chuuf iets anders zei maar dat heb ik niet goed gelezen zie ik nu.
Ja dit was geen eitjequote:Op woensdag 3 december 2025 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
515 is beter dan de 330 van gisteren en vandaag was het sws moeielijker voor iedereen ...
Die 330 had ik gewoon zomaar even doorgetikt omdat ik niet wist waar ik de eindscore kon zien, maar de eerste poging was volgens mij ook onder de 400. Er zit een stijgende lijn in, maar nu weet ik ook dat je het plaatje kan vergroten en de kaart kan inzoemen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
515 is beter dan de 330 van gisteren en vandaag was het sws moeielijker voor iedereen ...
Dichtste dat ik ooit in de buurt ben gekomen was 8 meterquote:Op woensdag 3 december 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die 330 had ik gewoon zomaar even doorgetikt omdat ik niet wist waar ik de eindscore kon zien, maar de eerste poging was volgens mij ook onder de 400. Er zit een stijgende lijn in, maar nu weet ik ook dat je het plaatje kan vergroten en de kaart kan inzoemen.Wel leuk
Lol serieus, ik was al blij 3,7 en 6,7quote:Op woensdag 3 december 2025 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dichtste dat ik ooit in de buurt ben gekomen was 8 meter![]()
Dat was echt flink inzoomen
Ik moet zeggen dat ik er meestal nu ook weer niet zoveel werk van maakquote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol serieus, ik was al blij 3,7 en 6,7
Oh jemig das wel speuren, daar is Chufi ook wel goed in in het Amsterdam straten topic.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:43 schreef pullup het volgende:
Herkende het café op het plaatje en dat kan je terugvinden
Ja dat was eerder deze week ... ik zag het ... je moest de plek gekend hebbenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dichtste dat ik ooit in de buurt ben gekomen was 8 meter![]()
Dat was echt flink inzoomen
Ja daar kan ik niet tegenop. Er zijn er daar een paar echt goed in ookquote:Op woensdag 3 december 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jemig das wel speuren, daar is Chufi ook wel goed in in het Amsterdam straten topic.
Iedere zondag plaats ik een updatequote:Op woensdag 3 december 2025 21:39 schreef chufi het volgende:
The Title van de link is verwarrend want daardoor doe je denken wanneer de film gemaakt is ...
@:marcb1974 hoe gaat dat met die punten .. heb je al een voorbeeldje van het overzicht om een idee te krijgen en om misschien wat FB te geven .. ?
Het verwatert daar een beetje.... in het begin dachten ze dat ik taxi chauffeur was .... : + helaas geen auto ....quote:Op woensdag 3 december 2025 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet tegenop. Er zijn er daar een paar echt goed in ook
Soms lijkt het net of ze er voor gaan zitten om gefotografeerd te worden.quote:
Morguh Karzaiquote:
goedemorgen dottekequote:Op donderdag 4 december 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms lijkt het net of ze er voor gaan zitten om gefotografeerd te worden.
[..]
Morguh Karzai
Trusten en sterk goed aanquote:Op donderdag 4 december 2025 06:32 schreef Karzai het volgende:
ik ga nog even proberen te slapen ben al sinds half vijf wakker, het virus heeft mij nog in zijn greep
ben een paar uurtje relatief actief en dan weer zo slap als een dweil
Doe maar lekker en hopelijk ben je weer snel helemaal opgeknaptquote:Op donderdag 4 december 2025 06:32 schreef Karzai het volgende:
ik ga nog even proberen te slapen ben al sinds half vijf wakker, het virus heeft mij nog in zijn greep
ben een paar uurtje relatief actief en dan weer zo slap als een dweil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |