SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
🐙
maar een half jaar omdat de prijs gezakt is is gewoon kleinzerigquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Ikea zelf kan dat nog gewoon hoor?
Waarom haat die muis Billy's, zijn ze te groot voor d'r?quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zolang als ik Ieni ken, heeft die al haat aan Billy's
Vond deze in F1 beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
Of ik een film goed vind of niet hangt vaak ook af bij het gevoel dat ik er bij krijg. Zo kan ik bijvoorbeeld heel erg genieten van In Time, een film met fucking Justin Timberlake in de hoofdrol
Ben een Hollander met een beetje Zeeuw, ons bin zuunigquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar een half jaar omdat de prijs gezakt is is gewoon kleinzerig
Ja omdat die stomme Nizzie daar weer ging postenquote:
Die musical heb ik gezienquote:
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat die stomme Nizzie daar weer ging posten
Ik had volgens mij nog geen Billyquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kijkt naar 3 billy's en denkt aan die ene boven die nog weer in elkaar moet
Ik uhm, heb niet zoveel issues met Billy
Easy toys adventkalender loop je al een dag achter mee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat besteld bij een bedrijf. Aangegeven dat ze het donderdag mogen komen bezorgen als ik thuis ben.
Alles goed.
Krijg ik net een mail dat alles klaar staat en ze het morgen langsbrengen. Ik zeg toch niet voor niks donderdag stelletje apen. Godverdomme.
Dat heb je goed onthouden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
Zolang als ik Ieni ken, heeft die al haat aan Billy's
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gehad, bezorging alleen op huisadres met handtekening. Kon ik het dus bij de buren ophalenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat besteld bij een bedrijf. Aangegeven dat ze het donderdag mogen komen bezorgen als ik thuis ben.
Alles goed.
Krijg ik net een mail dat alles klaar staat en ze het morgen langsbrengen. Ik zeg toch niet voor niks donderdag stelletje apen. Godverdomme.
Mijn anus kan dat morgen wel inhalen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Easy toys adventkalender loop je al een dag achter mee.
Cry Me A Riverquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
je vond gewoon dat Oscar op Justin Timberlake
Verse iPhonesquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gehad, bezorging alleen op huisadres met handtekening. Kon ik het dus bij de buren ophalenAlsnog beter dan de vorige keer met mijn telefoon, toen stond die op 'afgeleverd', alle buren en pakketpunten afgeweest en nergens te bekennen. Hadden ze het doosje in de bosjes in de voortuin neergegooid
Zit gelukkig wat rek in tot het eind van het jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn anus kan dat morgen wel inhalen.
Zou een dure grap zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gehad, bezorging alleen op huisadres met handtekening. Kon ik het dus bij de buren ophalenAlsnog beter dan de vorige keer met mijn telefoon, toen stond die op 'afgeleverd', alle buren en pakketpunten afgeweest en nergens te bekennen. Hadden ze het doosje in de bosjes in de voortuin neergegooid
Ben je een aziatische of een afrikaanse olifant?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |