Het begon met heel zeker doen alsof Ootjekatootje het allemaal precies weet. Zoals ze in elk vermissings of misdaadtopic doet. Daarna kreeg ik een sneer dat ik daar nooit geweest ben en toen ik met een kaartje liet zien hoe de situatie echt zat werd de toon anders (want er viel niets meer te ontkennen voor haar) en verweet ze mij iets moreels alsof ik degene was die over een grens ging. Terwijl ze zelf volop zit te speculeren maar ondertussen "ooh ik zit met mijn gedachte bij de nabestaanden, ooh wat ben ik een goed mens" roepen en verwijten dat ik slecht mens benquote:
Gewoon niet kibbelen ajbquote:Op woensdag 10 december 2025 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het begon met heel zeker doen alsof Ootjekatootje het allemaal precies weet. Zoals ze in elk vermissings of misdaadtopic doet. Daarna kreeg ik een sneer dat ik daar nooit geweest ben en toen ik met een kaartje liet zien hoe de situatie echt zat werd de toon anders (want er viel niets meer te ontkennen voor haar) en verweet ze mij iets moreels alsof ik degene was die over een grens ging. Terwijl ze zelf volop zit te speculeren maar ondertussen "ooh ik zit met mijn gedachte bij de nabestaanden, ooh wat ben ik een goed mens" roepen en verwijten dat ik slecht mens ben
Lekker!quote:Op woensdag 10 december 2025 15:56 schreef r_one het volgende:
Heb nu opeens enorme trek![]()
[ afbeelding ]
En bedankt he![]()
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.quote:
Nooit iemands kinderen erbij betrekken in een opmerking, laf!quote:Op woensdag 10 december 2025 16:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.
Dat is niet laf. Dat is een spiegel voorhouden. Ze doet namelijk de meest vreselijke speculaties over andermans kinderen in vermissingstopics.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nooit iemands kinderen erbij betrekken in een opmerking, laf!
Nogmaals je gaat niet de kinderen of overige familieleden erbij halen om een punt te maken. Genoeg andere manieren om je onvrede over gedrag van een user te uiten. Overigens zal recherche ook speculeren om tot een oplossing van een misdrijf te komen. Zet zonodig een TR in plaats van stoer te doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is niet laf. Dat is een spiegel voorhouden. Ze doet namelijk de meest vreselijke speculaties over andermans kinderen in vermissingstopics.
De recherche doet het niet op een openbaar forum waar familieleden mee kunnen lezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nogmaals je gaat niet de kinderen of overige familieleden erbij halen om een punt te maken. Genoeg andere manieren om je onvrede over gedrag van een user te uiten. Overigens zal recherche ook speculeren om tot een oplossing van een misdrijf te komen. Zet zonodig een TR in plaats van stoer te doen.
Dan zullen de familieleden waarschijnlijk de forumbaas aanschrijven waarna er mogelijk actie volgt. Mensen mogen speculeren, zolang dat niet op een beledigende manier gebeurt.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De recherche doet het niet op een openbaar forum waar familieleden mee kunnen lezen.
Het gaat er mij om dat ze mij onterecht wegzet maar ondertussen doet ze zelf de meest walgelijke uitspraken. En dat beseft ze blijkbaar niet?
Ik vind het gewoon lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Through the gardennnnnmquote:
Kom je hier in FB vertellen hoe andere users zich moeten gedragen ?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze moet gewoon normaal doen tegen andere users. Verder is het gespeculeer nogal walgelijk. Ik vraag mij af hoe ze het zou vinden als iemand zulke uitspraken over haar kinderen zou doen.
Ah. De andere FOK! rechercheur komt zich er ook mee bemoeien hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kom je hier in FB vertellen hoe andere users zich moeten gedragen ?
Daar zijn mods en Fa's toch voor ?
Hou nou eens op met dit gedoe. Stacey heeft een punt je was aan het pseudo-modden. Doe maar niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah. De andere FOK! rechercheur komt zich er ook mee bemoeien hoor
Wtf? Pseudomodden? Nee. Ik heb een user aangesproken op haar gedrag richting mij. En wat reflectie gegeven. Of valt dat ook onder pseudomodden tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dit gedoe. Stacey heeft een punt je was aan het pseudo-modden. Doe maar niet.
Ja, dat doet het al jaren.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wtf? Pseudomodden? Nee. Ik heb een user aangesproken op haar gedrag richting mij. En wat reflectie gegeven. Of valt dat ook onder pseudomodden tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |