Mijn hart wat doe jequote:
na de laatste race helemaal niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2025 16:49 schreef Jane het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Piastri z'n team nog compleet vertrouwt en dat lijkt me vreselijk om de laatste race mee in te gaan.
Piastri heeft het zelf grotendeels verkloot in de tweede helft van het seizoen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:49 schreef Jane het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Piastri z'n team nog compleet vertrouwt en dat lijkt me vreselijk om de laatste race mee in te gaan.
Crashes in Baku, crash in de sprint in São Paulo, in Austin was hij ook voor een belangrijk deel schuldig. Te langzaam in Mexico en las Vegas. Maar het Fok!-forum blijft doen alsof het aan McLaren ligt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Piastri heeft het zelf grotendeels verkloot in de tweede helft van het seizoen.
Lando die er vroeg uit pleurt en Oscar en Max vechten om de overwinning en de titel, waarom niet.quote:
waar kan ik de handtekening plaatsen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lando die er vroeg uit pleurt en Oscar en Max vechten om de overwinning en de titel, waarom niet.
Ik tekenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lando die er vroeg uit pleurt en Oscar en Max vechten om de overwinning en de titel, waarom niet.
hou op!!quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
Zou ¤33 doneren aan FOK! als dat gebeurt.
Ik voel al zenuwen als ik eraan denk
👀quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:52 schreef Perox het volgende:
Klein motorplofje nodig dus voor Norris.
@:Zipportal
Even voor de goede orde: ik ben het hier mee eens.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Piastri heeft het zelf grotendeels verkloot in de tweede helft van het seizoen.
Heb je daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik ben het hier mee eens.
Ik kijk vooral naar afgelopen weekend. Dat er bijvoorbeeld slechts twee (2) mechanics van McLaren stonden om Piastri te feliciteren met z'n 2 plaats. Oscar heeft meer felicitaties gekregen van personeel van Williams en RBR dan van zijn eigen team.
Eerst was hij er zelf al niet bij toen het hele McLaren-team het WCC vierden met z'n allen en nu komt er dus niemand om zijn podium te vieren. Ik vind het echt ongekend.
Stel Yuki haalt komend weekend toch ineens een podium, terwijl Max ergens achteraan finisht door pech, dan staat iedereen van RBR toch gewoon voor die jongen te juichen bij de ceremonie? Zou toch bizar zijn als ze dat niet deden omdat het Max niet is?
onboard camera van Oscars auto geeft de enige goeie beelden aangezien de F1 coverage uiteraard weer met andere dingen bezig was.quote:
Dit is ook wel veelzeggendquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
iedereen bij McLaren stond er afgelopen zondag bij alsof ze naar een begrafenis moesten
Godverdommequote:Op dinsdag 2 december 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook wel veelzeggend https://www.reddit.com/r/(...)t_make_this_shit_up/
Dat was wel terechtquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
iedereen bij McLaren stond er afgelopen zondag bij alsof ze naar een begrafenis moesten
Geen goeie beurt zoquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook wel veelzeggend
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |