En de laatstequote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:37 schreef amaranta het volgende:
En het “ergste” van alles is dat het voor zover ik weet de eerste aankoop van deze Vintie is. In ieder geval de eerste aankoop met dit profiel.
Ga je kopen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:01 schreef mrPanerai het volgende:
Fijn dat ie na 8 maanden m'n bod alsnog accepteert... hoe vol zit zo'n mailbox dan..
[ afbeelding ]
Is Vintie jouw hippe benaming voor iemand die Vinted gebruikt?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:37 schreef amaranta het volgende:
En het “ergste” van alles is dat het voor zover ik weet de eerste aankoop van deze Vintie is. In ieder geval de eerste aankoop met dit profiel.
Van vinted zelf denk ik? Ik heb het maar gewoon overgenomen ergens vanquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Is Vintie jouw hippe benaming voor iemand die Vinted gebruikt?
30 kilo in 8 maanden?quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:55 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Nee... Ben ondertussen ook 30kg afgevallen... Dus ze past ook niet meer
Ow, da's eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van vinted zelf denk ik? Ik heb het maar gewoon overgenomen ergens van
Dat wist ik niet, bedankt. Dan laat ik het lekker automatisch retour gaan ja.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:45 schreef mousemicky het volgende:
Niet ophalen, dan gaat het automatisch terug. Zodra jij het ophaalt moet je zelf de retourkosten betalen (of iig een lang en vermoeiend gesprek met Vinted aangaan om voor elkaar te krijgen dat de verzender dat doet).
Ondertussen nog meer... Lang leve mounjaro... Lang leve vinted voor mijn nieuwe garderobe.quote:
Heftigquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:49 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ondertussen nog meer... Lang leve mounjaro... Lang leve vinted voor mijn nieuwe garderobe.
10/08 begonnen op 118kg -nu 84 maat XXL ( die krap was) naar M, soms nog een L.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |