Dit inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een (net) te hoge prijs, waardoor mensen liken en wachten tot jij de prijs verlaagt? Ik like ook wel om te zorgen dat er meer soortgelijke artikelen in mijn timeline komen (tegen een hopelijk lagere prijs)
Dat is wel kak he, die kun je toch niet uitzetten? (ik heb alles aan, want grote stad, dus ik heb geen idee)quote:Op zondag 22 maart 2026 13:08 schreef Managarm het volgende:
Grappenmakers van Vinted, die hebben Vinted Go weer aangezet, dat zit hier op meer dan een uur rijden vandaan.
Ik heb er hier een van 25-2 die nog onderweg is. En ook letterlijk op die status hangt. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:03 schreef bloempjuh het volgende:
Pakketje van 4 maart nog onderweg naar Duitsland. Voor een item van ¤4 ga ik écht geen moeite doen.
Oh lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:02 schreef d.k. het volgende:
Het boek dat door de koper niet werd opgehaald (want 'ik had het al, excuus') is terug. Bij een pakketpunt dat amper open is zo'n 8 kilometer verderop. Ik denk dat ze serieus 10 Vinted go punten dichterbij voorbij gereden zijn. En dat voor een boek dat me wel 3 euro zou opleveren. Wat een stom gedoe.
Ja bij mij gaan de Vinted go bestellingen ook opeens een stuk sneller.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:20 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb nu 3x zendingen vinted go binnen 2 dagen geleverd...! eindelijk vlotte bedoeling.
Gewoon laten gaan, nobody gives a fuck.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb boek gekocht op Vinted. Alleen is hij opnieuw gebonden dat is niet op de foto te zien en staat ook niet in de beschrijving. Ik wil een melding maken bij Vinted maar het boek wel houden. De verkoper is ook op vakantie. Iemand tips.?
Niemand laat een modern boek van ¤5 opnieuw binden, toch? Beetje context lijkt me wenselijk.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan, nobody gives a fuck.
Ook toekomstige kopers niet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niemand laat een modern boek van ¤5 opnieuw binden, toch? Beetje context lijkt me wenselijk.
Als je het gewoon wil houden zonder compensatie is het toch de moeite niet om nog verhaal te gaan halen. Who caresquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niemand laat een modern boek van ¤5 opnieuw binden, toch? Beetje context lijkt me wenselijk.
Ik had het kunnen doen.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
Als je het gewoon wil houden zonder compensatie is het toch de moeite niet om nog verhaal te gaan halen. Who cares
Wat waarschijnlijk duurder zou zijn…?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had het kunnen doen.
Ik heb diegene alsnog mindere review gegeven. Ik had meer moeite mee van dat het niet duidelijk op de foto te zien is en ook niet in de beschrijving.Dus eigenlijks is mij de kans ontnomen om een mooier exemplaar te kopen.
Nee gelukkig niet. Wat jij hebt gehad lijkt me ook echt een actie van "robots", en dat is iets wat ik wel herken in hoe vinted vaak handelt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:00 schreef MissHobje het volgende:
Had laatst een zwarte jeans geupload..prima zou je zeggen..doe vandaag nog 1 van ander merk, Echterde broeken lijken precies hetzelfde qua model en kleur maar merk is verschillend. Krijg ineens melding ad verwijderd en heel relaas. Heb er bezwaar op, zijn gewoon nieuwe foto's.![]()
Kortom je kunt dan ook ff niets uploaden dan blijft alles zwart. Raar gedoe snap daar helemaal niets van. Hebben jullie dat wel eens gehad?
Ja behoorlijk irritant vooral dat het paar dagen duurde..kreeg net bericht:quote:Op maandag 30 maart 2026 01:41 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wat jij hebt gehad lijkt me ook echt een actie van "robots", en dat is iets wat ik wel herken in hoe vinted vaak handelt.
1x was mijn artikel zogenaamd nep, en toen ik de bonnetjes en alles had opgestuurd is de advertentie 24 uur later er weer opgezet. Terwijl ik al alles wat in de advertentie moest staan aan logo's, bonnetjes etc in had gezet. Niet normaal, toch?
Hier ook, een advertentie die er al 2 maanden op staat wordt ineens verborgen omdat de foto van slechte kwaliteit zou zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:54 schreef d.k. het volgende:
Het lijkt alsof Vinted een nieuwe strengere ai robot aan het werk heeft. Ik hoor heel veel mensen die spullen of het hele account geblokkeerd zien worden.
Zelf merk ik vooral dat de verkoop gewoon ingestort is. Dit weekend ineens wel wat en nu wordt er weer nergens naar gekeken, laat staan gekocht.
Dit!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:54 schreef d.k. het volgende:
Zelf merk ik vooral dat de verkoop gewoon ingestort is. Dit weekend ineens wel wat en nu wordt er weer nergens naar gekeken, laat staan gekocht.
Ik merk dat elke vakantie periode, laatste weekend trekt het wel weer aan ..normaal gesproken danquote:Op woensdag 1 april 2026 10:52 schreef eponine het volgende:
[..]
Dit!
Afgelopen weekend 8 bundeltjes verkocht, daarna niet eens meer views op artikelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |