Of je hebt gewoon brood in huis?quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn als ze dat hier ook eens zouden doen.
Was beter geweestquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon brood in huis?
Vreemd woord, jij was er ook weer lekker op tijd bij vannacht zag ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verwonderd op, hij heeft nog nooit van dat woord gehoord.
Meerdere keren wakker vannacht inderdaad. Tsja, het kan altijd beter. Maar ik ben ben al volop bezig, de eerste werkmails al verstuurd...quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd woord, jij was er ook weer lekker op tijd bij vannacht zag ik.
Weer zo slecht geslapen?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verwonderd op, hij heeft nog nooit van dat woord gehoord.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon brood in huis?
Waarom bolk je je zelfquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt geschrokken naar de score en ziet dat Mario bovenaan staat
Keep going Mario, misschien kun je deze maand winnen.
Op zich wel goed, alleen heel moe en pijnlijk lijf, maar mag zo weer naar de haptotherapeut die weet het altijd wel weer in balans te krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meerdere keren wakker vannacht inderdaad. Tsja, het kan altijd beter. Maar ik ben ben al volop bezig, de eerste werkmails al verstuurd...
Hoe gaat het met jou, nu het gister ff wat minder ging?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:02 schreef mario390 het volgende:
donnerstag moet ik vroeg wakker rijden we
met bus naar graz christkindlmarkt
ik will niet , en werkt niet om dat ik niet altijd thuis zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt geschrokken naar de score en ziet dat Mario bovenaan staat
Keep going Mario, misschien kun je deze maand winnen.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:18 schreef mario390 het volgende:
ik will niet , en werkt niet om dat ik niet altijd thuis zijn
dann moet ik nacht en dag daar zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Niet willen winnen?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Klopt, de logica is aangepast zodat @Lovely er random wat puntjes bij krijgt. Gisteren uitgebreid besproken en goedgekeurd.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, de logica is aangepast zodat @:lovely er random wat puntjes bij krijgt. Gisteren uitgebreid besproken en goedgekeurd.
Op dinsdag 2 december 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:Gezellig Mario.quote:
De kerstbomen staan tegenwoordig al begin november. Mensen hebben de Kerstkolder tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, waarom zijn die kerstmarkten er al eindnovember?
Tip, hoe meer puntje je pakt hoe rustiger je het straks kan doen, dus nu je punten pakken voor als je straks weg moet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will niet , en werkt niet om dat ik niet altijd thuis zijn
erd
Pas op, jij kan alleen maar iets in je mond doen als er niemand na jou postquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Niet willen winnen?
Hoeeft niet zie je wel aan Justin, die heeft twee weken gespeeld en nog dik gewonnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet ik nacht en dag daar zijn
Harder bolken dan. En Lovely is er ook meer dan jou natuurlijkquote:
Niet goed gekeurd, dat is jou beslissing geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, de logica is aangepast zodat @:lovely er random wat puntjes bij krijgt. Gisteren uitgebreid besproken en goedgekeurd.
Team#GGquote:
Pad maar op, straks zijn er nog die het echt geloven dat je dat doet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In één keer +10000 valt natuurlijk op
Inderdaad. Is af en toe een puntje minder ook erin geprogrammeerd?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In één keer +10000 valt natuurlijk op
Mag toch hopen dat de meeste wel weten dat het volledig eerlijk verloopt en ik niemand extra puntjes erbij geefquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pad maar op, straks zijn er nog die het echt geloven dat je dat doet.
Jazeker. Dat geldt voor user_id 134103quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Is af en toe een puntje minder ook erin geprogrammeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |