Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 05:59 schreef mario390 het volgende:
mijn lego heeft ganz anders uitgezien vor 40 jahren ongefähr
Ben er al een paar maanden mee bezig. Maar ik vind hem niet zo leuk dus doe er niet zo veel aan momenteel.quote:
maanden? en zonder anleiding?quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er al een paar maanden mee bezig. Maar ik vind hem niet zo leuk dus doe er niet zo veel aan momenteel.
Hey Mario. En bye. Ik ga weer even wat ander doen zoquote:
moet je weer zu de arzt?quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario. En bye. Ik ga weer even wat ander doen zo
Nee. Straks naar fysio en zo ga ik wat anders doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:38 schreef DJMO het volgende:
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, Duitsland ookquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:48 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk word je dat al tussen 6 en 7 kregen
latestens 7 00
Dat zou fijn zijn als ze dat hier ook eens zouden doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:58 schreef mario390 het volgende:
wanneer de mensen naar de zug moeten zijn ook
bäckereien al vanaf 5 00 open maar niet elke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |