Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaha ooit ! Ga ik iets met je doen!quote:![]()
Maar nu ga ik slapen
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
quote:Op maandag 1 december 2025 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha ooit ! Ga ik iets met je doen!![]()
Maar nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
Ok, geef dATAquote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Zal je maar gebeuren boven op die berg met hem en finaal ingesneeuwdquote:Op maandag 1 december 2025 23:45 schreef maily het volgende:
Nachten heb ik hier gewacht @:mario390
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Als je je afvraagt waarom er 3 sperziebonen op de vloer liggen, en jij kijkt op en je ziet je kat op het aanrecht die de 4de uit de bak probeert te graaien![]()
![]()
vega-kat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
Als je je afvraagt waarom er 3 sperziebonen op de vloer liggen, en jij kijkt op en je ziet je kat op het aanrecht die de 4de uit de bak probeert te graaien![]()
Skandal Im SperrzibohneMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hij heeft net een stukje snapper (vis) gekregen en dat binnen 2 seconden op gegeten. Ik denk dat dit gewoon spelen isquote:![]()
uitdagenquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft net een stukje snapper (vis) gekregen en dat binnen 2 seconden op gegeten. Ik denk dat dit gewoon spelen is![]()
![]()
Sterke teksten!quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:04 schreef maily het volgende:
Skandal am Nordpol
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
doc weg, mario weg
vreemd
verdacht![]()
![]()
daar boven op die bergquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:15 schreef mario390 het volgende:
en meid in bb spanie gev de andere wat in eten
de had dann diareaa gehad
@hemarookworst had het al gezien![]()
ik zei bb spanie, wat heb je met dequote:Op dinsdag 2 december 2025 00:16 schreef maily het volgende:
[..]
daar boven op die berg
@:hemarookworst had het al gezien
kutberg?![]()
daar kan @hemarookworst misschien ook wel een mooi AI-plaatje van makenquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei bb spanie, wat heb je met de
kutberg?![]()
![]()
laat staan hoor laat hetquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:18 schreef maily het volgende:
[..]
daar kan @:hemarookworst misschien ook wel een mooi AI-plaatje van maken![]()
Nou, eigenlijk wist ik niet dat @MooieTop6 al zo enthousiast aan het vechten was, ik heb je een keer gestompt en verder nietsquote:Op maandag 1 december 2025 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hadden er anders nog best moeite mee. Ik had veel meer schade aangericht dan jullie samen
[ afbeelding ]
Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶![]()
Ik lach de hele dag doorquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:30 schreef mario390 het volgende:
die weet niet waarom hij lacht, volldakschaden pffis nou eenmaal mijn eigenschap, jij scheld in je slaap nog denk ik?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem je je medicatie wel op tijd?quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:30 schreef mario390 het volgende:
die weet niet waarom hij lacht, volldakschaden pff![]()
ja dan welquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:36 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
In het café af en toe als alles dronken is
een keer per jaar![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als jullie even een waarschuwing hadden gegeven, dan had ik me wel uitgekleed voor julliequote:Op dinsdag 2 december 2025 00:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wist ik niet dat @:MooieTop6 al zo enthousiast aan het vechten was, ik heb je een keer gestompt en verder niets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
WelterustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ed de goeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat kan niet.quote:
Je bent de hele nacht alleen en dan word je ingehaald door iemand die overdag post.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 05:59 schreef mario390 het volgende:
mijn lego heeft ganz anders uitgezien vor 40 jahren ongefähr
Hier de andere kant (en mijn sokkenverzameling)![]()
![]()
Ben er al een paar maanden mee bezig. Maar ik vind hem niet zo leuk dus doe er niet zo veel aan momenteel.quote:![]()
maanden? en zonder anleiding?quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben er al een paar maanden mee bezig. Maar ik vind hem niet zo leuk dus doe er niet zo veel aan momenteel.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey KW
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario. En bye. Ik ga weer even wat ander doen zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja koffie gvd!
Gelukkig zijn er hier nog altijd mensen eerder wakker dan ik en staat de koffie elke ochtend vers klaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
moet je weer zu de arzt?quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario. En bye. Ik ga weer even wat ander doen zo![]()
Nee. Straks naar fysio en zo ga ik wat anders doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:38 schreef DJMO het volgende:
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze beginnen hier over een half uur aan de wekronde, om 8 uur is er ontbijt.
Ik ga zo eerst maar eens douchen, aankleden en m'n kamer opruimen (althans, het bureau) en m'n vuiler was sorteren, want ik krijg vandaag kamer inspectie.
Oh en vandaag is ook mijn kamer aan de beurt voor huishoudelijke trainingniet dat ik dat nodig heb, dus mijn activiteiten bestaan vandaag weer uit wandelen, eten, wandelen, schrijven, lezen, puzzelen, m'n nieuwe koptelefoon testen en eten en wandelen.
Klopt, Duitsland ookquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:48 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk word je dat al tussen 6 en 7 kregen
latestens 7 00
Hier willen ze uitslapen![]()
![]()
Uitslapen. Wat is dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou fijn zijn als ze dat hier ook eens zouden doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:58 schreef mario390 het volgende:
wanneer de mensen naar de zug moeten zijn ook
bäckereien al vanaf 5 00 open maar niet elke![]()
Of je hebt gewoon brood in huis?quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn als ze dat hier ook eens zouden doen.![]()
* gebrokenglas kijkt geschrokken naar de score en ziet dat Mario bovenaan staat
Keep going Mario, misschien kun je deze maand winnen.![]()
![]()
Was beter geweestquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon brood in huis?![]()
Vreemd woord, jij was er ook weer lekker op tijd bij vannacht zag ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verwonderd op, hij heeft nog nooit van dat woord gehoord.
Weer zo slecht geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meerdere keren wakker vannacht inderdaad. Tsja, het kan altijd beter. Maar ik ben ben al volop bezig, de eerste werkmails al verstuurd...quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd woord, jij was er ook weer lekker op tijd bij vannacht zag ik.
Weer zo slecht geslapen?
Hoe gaat het met jou, nu het gister ff wat minder ging?![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verwonderd op, hij heeft nog nooit van dat woord gehoord.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon brood in huis?Waarom bolk je je zelfquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Keep going Mario, misschien kun je deze maand winnen.?
Op zich wel goed, alleen heel moe en pijnlijk lijf, maar mag zo weer naar de haptotherapeut die weet het altijd wel weer in balans te krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meerdere keren wakker vannacht inderdaad. Tsja, het kan altijd beter. Maar ik ben ben al volop bezig, de eerste werkmails al verstuurd...
Hoe gaat het met jou, nu het gister ff wat minder ging?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:02 schreef mario390 het volgende:
donnerstag moet ik vroeg wakker rijden we
met bus naar graz christkindlmarkt![]()
ik will niet , en werkt niet om dat ik niet altijd thuis zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Keep going Mario, misschien kun je deze maand winnen.
erd![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op dinsdag 2 december 2025 07:18 schreef mario390 het volgende:
ik will niet , en werkt niet om dat ik niet altijd thuis zijn
Niet willen winnen?![]()
dann moet ik nacht en dag daar zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Niet willen winnen?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2025 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Klopt, de logica is aangepast zodat @Lovely er random wat puntjes bij krijgt. Gisteren uitgebreid besproken en goedgekeurd.quote:![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, de logica is aangepast zodat @:lovely er random wat puntjes bij krijgt. Gisteren uitgebreid besproken en goedgekeurd.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 2 december 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik niet doen. Voortaan even wachten tot iemand anders gepost heeft...
[/quote]
ALs je punten wil hebben zou ik dat zeker doen
Gezellig Mario.quote:De kerstbomen staan tegenwoordig al begin november. Mensen hebben de Kerstkolder tegenwoordig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, waarom zijn die kerstmarkten er al eindnovember?Tip, hoe meer puntje je pakt hoe rustiger je het straks kan doen, dus nu je punten pakken voor als je straks weg moet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will niet , en werkt niet om dat ik niet altijd thuis zijn
erd
Niet denken ik ben er nu wel, nee, gewoon pakken voor de dagen dat je geen tijd hebt.Pas op, jij kan alleen maar iets in je mond doen als er niemand na jou postquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Niet willen winnen?
Hoeeft niet zie je wel aan Justin, die heeft twee weken gespeeld en nog dik gewonnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet ik nacht en dag daar zijnHarder bolken dan. En Lovely is er ook meer dan jou natuurlijkquote:Niet goed gekeurd, dat is jou beslissing geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, de logica is aangepast zodat @:lovely er random wat puntjes bij krijgt. Gisteren uitgebreid besproken en goedgekeurd.
Ik zou voor GG gestemd hebbenTeam#GGquote:![]()
Pad maar op, straks zijn er nog die het echt geloven dat je dat doet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In één keer +10000 valt natuurlijk opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad. Is af en toe een puntje minder ook erin geprogrammeerd?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In één keer +10000 valt natuurlijk op![]()
![]()
Mag toch hopen dat de meeste wel weten dat het volledig eerlijk verloopt en ik niemand extra puntjes erbij geefquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pad maar op, straks zijn er nog die het echt geloven dat je dat doet.![]()
![]()
Jazeker. Dat geldt voor user_id 134103quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Is af en toe een puntje minder ook erin geprogrammeerd?![]()
Je weet het maar nooit, ik twijfel ook hoorquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:43 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat de meeste wel weten dat het volledig eerlijk verloopt en ik niemand extra puntjes erbij geef
De berekende score is over de periode 2025-12-01 00:00:08 tot 2025-12-02 07:33:47quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:29 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-12-2025 07:30
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 07:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is 'score' gedeeld door 'totaal'.
Hoe hoger je ratio, hoe effectiever je gebolk dus is geweest.
Bij een gelijke score staat diegene met een hogere ratio hoger in de lijst.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+----+---------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
+----+---------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| 1 | mario390 | 205 | 98 | 107 | 318 | 0.64 |
| 2 | RedShoe | 166 | 166 | 0 | 223 | 0.74 |
| 3 | KoningWouter | 114 | 24 | 90 | 53 | 2.15 |
| 4 | Doc-holliday | 80 | 77 | 3 | 255 | 0.31 |
| 5 | Lovely | 75 | 75 | 0 | 189 | 0.40 |
| 6 | gebrokenglas | 74 | 36 | 38 | 91 | 0.81 |
| 7 | greysbones | 57 | 57 | 0 | 91 | 0.63 |
| 8 | maily | 52 | 37 | 15 | 76 | 0.68 |
| 9 | loveislikeakiss | 44 | 44 | 0 | 72 | 0.61 |
| 10 | devzero | 43 | 3 | 40 | 21 | 2.05 |
| 11 | hemarookworst | 39 | 31 | 8 | 63 | 0.62 |
| 12 | Homijn | 31 | 4 | 27 | 19 | 1.63 |
| 13 | Pinnenmutske | 27 | 7 | 20 | 43 | 0.63 |
| 14 | Dotteke | 25 | 22 | 3 | 83 | 0.30 |
| 15 | StevenHyde | 16 | 16 | 0 | 53 | 0.30 |
| 16 | Wrapster | 16 | 16 | 0 | 69 | 0.23 |
| 17 | _UserName_ | 14 | 12 | 2 | 7 | 2.00 |
| 18 | Masberum | 13 | 0 | 13 | 2 | 6.50 |
| 19 | MooieTop6 | 13 | 13 | 0 | 61 | 0.21 |
| 20 | ieniminimuis | 9 | 9 | 0 | 29 | 0.31 |
+----+---------------------+-------+----------+---------+--------+-------+![]()
Is natuurlijk een ding als ik het zelf zeg maar ben gewoon betrouwbaarquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, ik twijfel ook hoorEr is geen reden om wie dan ook een voordeel te geven.
![]()
Misschien dat jouw laatste post van mario is en hij dat doortrekt waar er bij mij misschien nog een bolk na komt. Zo heel veel scheelt het nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Mario heeft bij mij wel heel veel punten![]()
Ja, dat moet het wel zijn, het bepalen van de punten als iemand vlak voor dat peilmoment nog een post heeft. Oké, dus daar klopt iets niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Misschien dat jouw laatste post van mario is en hij dat doortrekt waar er bij mij misschien nog een bolk na komt. Zo heel veel scheelt het niet![]()
Ook niet als ze je beloven dat je je hobby mag uitoefenenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:46 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is natuurlijk een ding als ik het zelf zeg maar ben gewoon betrouwbaarEr is geen reden om wie dan ook een voordeel te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft ook meer posts in jouw overzichtquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat moet het wel zijn, dat peilmoment van 7:30 uur. Oké, dus daar klopt iets niet.![]()
Hey Paulquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet als ze je beloven dat je je hobby mag uitoefenen
Ik geef in dat geval al iets en dan ook nog iets extra gaat beetje verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel netter dan dit krijgen ze het niet geserveerd. Weinig ruimte en kabels zijn onmogelijk weg te werken
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
Keurig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel netter dan dit krijgen ze het niet geserveerd. Weinig ruimte en kabels zijn onmogelijk weg te werken![]()
![]()
Ik heb zelfs m'n kacheltje even uitgezet en het raam open om de boel te luchtenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
Dat zou ik zeker netter krijgen met die snoeren, zou zowiezo niet iets met snoeren boven op de plank zetten en zou het restant van de snoeren netje opbinden. Mijn laptop open laten staan en dan zoveel mogelijk van die snoeren er achter verstoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel netter dan dit krijgen ze het niet geserveerd. Weinig ruimte en kabels zijn onmogelijk weg te werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope 6 graden is het hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, de logica is aangepast zodat @:lovely er random wat puntjes bij krijgt. Gisteren uitgebreid besproken en goedgekeurd.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Gebrokenglasquote:![]()
He verdorie dat is ook niet lief![]()
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebrokenglas![]()
![]()
![]()
bbbrrr, ligt er al sneeuw bij jullie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebrokenglas![]()
![]()
![]()
BOLKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op de berg petzenquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbbrrr, ligt er al sneeuw bij jullie?![]()
![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Koffie
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
wat zie ik Marioquote:
sta je boven aan?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario the bestquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zie ik Mario
sta je boven aan?
okquote:
en bij jou
wat rustiger?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja gelukkig wel, alleen nog last van de naweeen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja als je boven aan wilt blijven staan zul je er hard voor moeten werkenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja begrijpelijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, alleen nog last van de naweeen.
je lichaam heeft het zwaar gehadEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja volgens de cardioloog vezet je lijf netzoveel werk als je een marathon looptquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja begrijpelijk
je lichaam heeft het zwaar gehad
Maar ik mag nog niet klagen hoor zijn mensen die er echt weken in een fibrileren zitten. Dan is dit nog maar een makkie, een van een paar uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer nachtmerries?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
ik denk dat het nooit een makkie isquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens de cardioloog vezet je lijf netzoveel werk als je een marathon loopt
Maar ik mag nog niet klagen hoor zijn mensen die er echt weken in een fibrileren zitten. Dan is dit nog maar een makkie, een van een paar uurEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: