Dat hebben de meesten niet voor het kiezen he.quote:Op maandag 1 december 2025 23:08 schreef Masberum het volgende:
Ik zelf heb dat niet zo zolang het maar niet is met veel leed.
Dat weet je niet. Je kunt vannacht wakker worden van een felle uitslaande brand waarbij je het leven laat.quote:Als ik vannacht zou doodgaan dan zou dat me niks boeien. Ik merk er ook niks van.
Scherp, en inderdaad verkeerd verwoord van mij aangezien ik geen stress heb voor de mogelijkheid tot een dood met leed. Als het eenmaal zover is dan zou ik best wel stress kunnen hebben als ik weet dat ik wekenlang moet lijdenquote:Op maandag 1 december 2025 23:20 schreef R_Nest het volgende:
Dus je hebt veel stress voor een dood met veel leed?
Ja oke, dat zou minder fijn zijn inderdaadquote:Op maandag 1 december 2025 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten niet voor het kiezen he.
[..]
Dat weet je niet. Je kunt vannacht wakker worden van een felle uitslaande brand waarbij je het leven laat.
Baggerquote:Op dinsdag 2 december 2025 03:10 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zoveel pijn, zo veel,
Zo veel stress, te veel
En ik loop over straat en ik vraag de Heer steeds weer,
Wanneer gaat alles weg
Want ik kan er niet meer tegen,
Zit tussen junkies die onmin zwaar beven,
VMijn leven, is onmin ernstig,
Ik kan dit niet verwerken
Dan kun je nog euthanasie overwegen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
Als het eenmaal zover is dan zou ik best wel stress kunnen hebben als ik weet dat ik wekenlang moet lijden
Wat weer geweigerd kan worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 04:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan kun je nog euthanasie overwegen.
Kempigodquote:Op dinsdag 2 december 2025 03:10 schreef roos94 het volgende:
Zo veel stress, te veel
Wanneer gaat alles weg
M'n tekst is gebrekkig, moet er nog aan werreke.quote:Op dinsdag 2 december 2025 03:10 schreef roos94 het volgende:
Zo veel stress, te veel
Wanneer gaat alles weg
Mits je bij de juiste baas terecht komt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:26 schreef Invisibli het volgende:
Ik wacht op het moment dat ik reincarner als kat dan krijg ik te eten, mag ik over de bank lopen, tv kijken en krijg ik zalm te eten.
De N I N O godquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
M'n tekst is gebrekkig, moet er nog aan werreke.
Ik werd wakker in het VU ziekenhuis na een aanrijding waar ik me niks van herinner.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:02 schreef vosss het volgende:
Ik heb er nooit zo heel erg bij stil gestaan. Altijd een ver van mijn bed show geweest. Want ik was altijd nog jong.
Sinds ik weet dat ik ongemerkt een herseninfarct heb gehad voel ik me wel meer met de neus op mijn eigen sterfelijkheid gedrukt ofzo.
Had iemand jou aangereden of zelf onwel geworden en ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik werd wakker in het VU ziekenhuis na een aanrijding waar ik me niks van herinner.
Op de fiets door een bestelbus aangereden. Maar ik was altijd al enigszins niet goed bij mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Had iemand jou aangereden of zelf onwel geworden en ongeluk gehad?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef Horzula het volgende:
[..]
Op de fiets door een bestelbus aangereden. Maar ik was altijd al enigszins niet goed bij mijn hoofd.
Ik ben helaas niet de enige die je geen warm hart toedraagt, zowel online als in de echte wereld, daar ben je helemaal zelf verantwoordelijk voorquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Iets zit jou heel diep, je hebt mijn medelijden en ik wens je sterkte
Ik lag op sterven 25-11-2020 en het boeide me inderdaad helemaal niks. Er werd mij vertelt dat er een enorme bloeding in mijn buik zat en ik dacht enkel aan het welzijn van mijn kind. (Ik was zwanger) Ze zeiden tegen mijn man dat hij afscheid moest nemen van mij voor de zekerheid dus ik was niet compleet achterlijk ik snapte dat ik er slecht voor stond. Maar op zo'n moment ga je gewoon mee met de situatie. Pas achteraf (als je het dus overleeft) ga je erover nadenken enzo. Maar op dat moment is het puur pijn, adrenaline en in mijn geval angst voor kind. Het gaat allemaal heel snel. Dit is dan wel een hele acute situatie. Het lijkt me lastiger als de arts zegt je hebt kanker en je leeft nog een week of drie. Dan kan het landen en dan komt er vermoedelijk meer paniek.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:36 schreef Solispolar het volgende:
Ik denk dat het voor heel veel mensen relatief makkelijk gezegd is: 'als ik nu sterf en ik voel niks, dan boeit het me ook niet'. Dat is natuurlijk relatief makkelijk praten omdat de kans dat dat gebeurt ontzettend klein is.
Wat nou als je vannacht gegarandeerd sterft, maar je voelt er nog steeds niks van. Boeit het je dan nog steeds niet?
Gaat die niet over op je erfgenamen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:45 schreef Aberkullie het volgende:
Vredig wegglijden in een eeuwigdurende narcose waarbij ook nog je studieschuld wordt kwijtgescholden 🥰🥰
Nope.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Gaat die niet over op je erfgenamen?
Dat dacht ik namelijk altijd.
Alle andere schulden jn elk geval wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe sta jij in t leven tegenwoordig? nogsteeds niet al te best zo te zien?quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:45 schreef Aberkullie het volgende:
Vredig wegglijden in een eeuwigdurende narcose waarbij ook nog je studieschuld wordt kwijtgescholden 🥰🥰
quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nope.
Studieschuld gaat weg na je overlijden.
Godzijdank wel.
Heb je d'r wat aan gehad, roos94?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de mijne afgelopen voorjaar afbetaald.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nope.
Studieschuld gaat weg na je overlijden.
Godzijdank wel.
Zo zie je maar, nooit te oud km te leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Dinsdagdip maatje. Net als alle andere dagen eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hoe sta jij in t leven tegenwoordig? nogsteeds niet al te best zo te zien?
geen behoefte meer aan euthanasie?quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dinsdagdip maatje. Net als alle andere dagen eigenlijk
Vandaag nog meer dan andere dagenquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
geen behoefte meer aan euthanasie?
Ja dat snap ik nog enigszins. Dan ga op in de situatie en wordt je gedreven door adrenaline.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik lag op sterven 25-11-2020 en het boeide me inderdaad helemaal niks. Er werd mij vertelt dat er een enorme bloeding in mijn buik zat en ik dacht enkel aan het welzijn van mijn kind. (Ik was zwanger) Ze zeiden tegen mijn man dat hij afscheid moest nemen van mij voor de zekerheid dus ik was niet compleet achterlijk ik snapte dat ik er slecht voor stond. Maar op zo'n moment ga je gewoon mee met de situatie. Pas achteraf (als je het dus overleeft) ga je erover nadenken enzo. Maar op dat moment is het puur pijn, adrenaline en in mijn geval angst voor kind. Het gaat allemaal heel snel. Dit is dan wel een hele acute situatie. Het lijkt me lastiger als de arts zegt je hebt kanker en je leeft nog een week of drie. Dan kan het landen en dan komt er vermoedelijk meer paniek.
Dat snap ik nooit zou goed, dat zijn dingen die je bij leven nog wilt doen maar zodra je je laatste adem uitblaast, verdwijnt dat ook. Dan is het 'factory reset'. Het is niet dat je je herinneringen en bucketlist mee kunt nemen naar het hiernamaals.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik hoop dat de dood nog een flinke tijd weg blijft. Er zijn nog veel dingen die ik wil ondernemen.
Dat klinkt alsof je tot levenslang bent veroordeeldquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Doe je ding, respecteer een ander en zit je tijd uit
Zo bedoel ik het niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je tot levenslang bent veroordeeld
Das leuk bedacht, maar de rekeningen moeten wel betaald.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat de tijd passeren en doe wat je leuk vindt. En steek vooral geen tijd in dingen die je niet leuk vindt of waar je niet vrolijk van wordt.
Nou, ruim 80 jaar zou ik nou niet 'extreem kort' willen noemen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Mensen maken zich vaak zo druk om van alles. Stop daar mee. Echt. Je leven doet er niet toe. Het is in een zucht en een scheet voorbij. Laat de tijd passeren en doe wat je leuk vindt. En steek vooral geen tijd in dingen die je niet leuk vindt of waar je niet vrolijk van wordt. Het is letterlijk doodzonde omdat je er maar zo extreem kort bent.
Wat een dooddoener inderdaad. Beetje 2 dagen werken en 5 dagen yolo zit er niet in.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Das leuk bedacht, maar de rekeningen moeten wel betaald.
Van wie? Je kan ook in de bossen van Brazilië een hutje bouwen en daar gaan zitten. Beetje vissen, beetje jagen. Niks moet, alles, echt alles is een keuze. Het enige dat vast staat is dat je dood gaat.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Das leuk bedacht, maar de rekeningen moeten wel betaald.
Vind ik niet echt reëel. Je moet zat niet-leuke dingen doen in het leven. En voilá: dan geniet je ook meer van de leuke dingen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Mensen maken zich vaak zo druk om van alles. Stop daar mee. Echt. Je leven doet er niet toe. Het is in een zucht en een scheet voorbij. Laat de tijd passeren en doe wat je leuk vindt. En steek vooral geen tijd in dingen die je niet leuk vindt of waar je niet vrolijk van wordt. Het is letterlijk doodzonde omdat je er maar zo extreem kort bent.
Op 13.8 miljard jaar (leeftijd heelal) stelt 80 jaar echt geen fluit voor.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, ruim 80 jaar zou ik nou niet 'extreem kort' willen noemen.
Voor de rest kan ik je volgen, hoewel sommige minder leuke dingen je nou eenmaal overkomen in de 80 jaar. Shit happens. Je kunt niet altijd je kop in het zand steken voor iets war je niet vrolijk van wordt. Die moet je dan wel tackelen.
Edit: ah, roos was me net voor![]()
En voor een eendagsvlieg is het dan weer gigantisch.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op 13.8 miljard jaar (leeftijd heelal) stelt 80 jaar echt geen fluit voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |