Dat hebben de meesten niet voor het kiezen he.quote:Op maandag 1 december 2025 23:08 schreef Masberum het volgende:
Ik zelf heb dat niet zo zolang het maar niet is met veel leed.
Dat weet je niet. Je kunt vannacht wakker worden van een felle uitslaande brand waarbij je het leven laat.quote:Als ik vannacht zou doodgaan dan zou dat me niks boeien. Ik merk er ook niks van.
Scherp, en inderdaad verkeerd verwoord van mij aangezien ik geen stress heb voor de mogelijkheid tot een dood met leed. Als het eenmaal zover is dan zou ik best wel stress kunnen hebben als ik weet dat ik wekenlang moet lijdenquote:Op maandag 1 december 2025 23:20 schreef R_Nest het volgende:
Dus je hebt veel stress voor een dood met veel leed?
Ja oke, dat zou minder fijn zijn inderdaadquote:Op maandag 1 december 2025 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten niet voor het kiezen he.
[..]
Dat weet je niet. Je kunt vannacht wakker worden van een felle uitslaande brand waarbij je het leven laat.
Baggerquote:Op dinsdag 2 december 2025 03:10 schreef roos94 het volgende:
Ik heb zoveel pijn, zo veel,
Zo veel stress, te veel
En ik loop over straat en ik vraag de Heer steeds weer,
Wanneer gaat alles weg
Want ik kan er niet meer tegen,
Zit tussen junkies die onmin zwaar beven,
VMijn leven, is onmin ernstig,
Ik kan dit niet verwerken
Dan kun je nog euthanasie overwegen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
Als het eenmaal zover is dan zou ik best wel stress kunnen hebben als ik weet dat ik wekenlang moet lijden
Wat weer geweigerd kan worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 04:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan kun je nog euthanasie overwegen.
Kempigodquote:Op dinsdag 2 december 2025 03:10 schreef roos94 het volgende:
Zo veel stress, te veel
Wanneer gaat alles weg
M'n tekst is gebrekkig, moet er nog aan werreke.quote:Op dinsdag 2 december 2025 03:10 schreef roos94 het volgende:
Zo veel stress, te veel
Wanneer gaat alles weg
Mits je bij de juiste baas terecht komt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:26 schreef Invisibli het volgende:
Ik wacht op het moment dat ik reincarner als kat dan krijg ik te eten, mag ik over de bank lopen, tv kijken en krijg ik zalm te eten.
De N I N O godquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
M'n tekst is gebrekkig, moet er nog aan werreke.
Ik werd wakker in het VU ziekenhuis na een aanrijding waar ik me niks van herinner.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:02 schreef vosss het volgende:
Ik heb er nooit zo heel erg bij stil gestaan. Altijd een ver van mijn bed show geweest. Want ik was altijd nog jong.
Sinds ik weet dat ik ongemerkt een herseninfarct heb gehad voel ik me wel meer met de neus op mijn eigen sterfelijkheid gedrukt ofzo.
Had iemand jou aangereden of zelf onwel geworden en ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:43 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ik werd wakker in het VU ziekenhuis na een aanrijding waar ik me niks van herinner.
Op de fiets door een bestelbus aangereden. Maar ik was altijd al enigszins niet goed bij mijn hoofd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Had iemand jou aangereden of zelf onwel geworden en ongeluk gehad?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef Horzula het volgende:
[..]
Op de fiets door een bestelbus aangereden. Maar ik was altijd al enigszins niet goed bij mijn hoofd.
Ik ben helaas niet de enige die je geen warm hart toedraagt, zowel online als in de echte wereld, daar ben je helemaal zelf verantwoordelijk voorquote:Op dinsdag 2 december 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Iets zit jou heel diep, je hebt mijn medelijden en ik wens je sterkte
Ik lag op sterven 25-11-2020 en het boeide me inderdaad helemaal niks. Er werd mij vertelt dat er een enorme bloeding in mijn buik zat en ik dacht enkel aan het welzijn van mijn kind. (Ik was zwanger) Ze zeiden tegen mijn man dat hij afscheid moest nemen van mij voor de zekerheid dus ik was niet compleet achterlijk ik snapte dat ik er slecht voor stond. Maar op zo'n moment ga je gewoon mee met de situatie. Pas achteraf (als je het dus overleeft) ga je erover nadenken enzo. Maar op dat moment is het puur pijn, adrenaline en in mijn geval angst voor kind. Het gaat allemaal heel snel. Dit is dan wel een hele acute situatie. Het lijkt me lastiger als de arts zegt je hebt kanker en je leeft nog een week of drie. Dan kan het landen en dan komt er vermoedelijk meer paniek.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:36 schreef Solispolar het volgende:
Ik denk dat het voor heel veel mensen relatief makkelijk gezegd is: 'als ik nu sterf en ik voel niks, dan boeit het me ook niet'. Dat is natuurlijk relatief makkelijk praten omdat de kans dat dat gebeurt ontzettend klein is.
Wat nou als je vannacht gegarandeerd sterft, maar je voelt er nog steeds niks van. Boeit het je dan nog steeds niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |