Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Neem volgende keer wel iets voor je mee wat een oplossing kan zijn voor dat probleemquote:Op maandag 1 december 2025 16:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja maar ben beetje bevroren
mentaal en fysiek![]()
![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Ik ga zo alvast stamppot zuurkool opwarmen
Who cares if one more light goes out?
Met een Hema worst?quote:Op maandag 1 december 2025 16:25 schreef Lovely het volgende:
Ik ga zo alvast stamppot zuurkool opwarmen![]()
Oh de zuurkool is van de slager en daar zat geen worst bij.quote:Op maandag 1 december 2025 16:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah, denk niet dat daar Hema worst bij zit. Zal vast Unox zijn
Who cares if one more light goes out?
Hutspot hier.Don't follow me. I am lost too
.
de veluwse worst van de grote blauwe reus vind ik wel lekkerquote:Op maandag 1 december 2025 16:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah, denk niet dat daar Hema worst bij zit. Zal vast Unox zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat zat er wel bij dan? Want voor mij is stamppot zuurkool geen stampport zuurkool zonder worstquote:Op maandag 1 december 2025 16:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh de zuurkool is van de slager en daar zat geen worst bij.![]()
![]()
Merrie kristmusDon't follow me. I am lost too
.
Ah ja, die zijn ook wel goed ja.quote:Op maandag 1 december 2025 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de veluwse worst van de grote blauwe reus vind ik wel lekker![]()
slager zonder worstquote:Op maandag 1 december 2025 16:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh de zuurkool is van de slager en daar zat geen worst bij.
Uw ADH vitamine Worst
©Dikke Van Dale gratis woordenboekquote:de·pres·sie (de; v; meervoud: depressies)
2: aanhoudend gevoel van neerslachtigheid©DJMO 2025quote:de·pressie
1: Onder druk staan van de maatschappij om te presteren in plaats van jezelf te mogen zijnIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Spekjes zitten er doorquote:Op maandag 1 december 2025 16:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wat zat er wel bij dan? Want voor mij is stamppot zuurkool geen stampport zuurkool zonder worstWho cares if one more light goes out?
Hij heeft wel worst,maar zat niet de stamppotquote:Who cares if one more light goes out?
Optie 1 is de juiste.quote:Op maandag 1 december 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
©Dikke Van Dale gratis woordenboek
[..]
©DJMO 2025Don't follow me. I am lost too
.
Je begrijpt kennelijk de intentie van mijn definitie niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 1 december 2025 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je begrijpt kennelijk de intentie van mijn definitie niet.Don't follow me. I am lost too
.
Jingle BellDon't follow me. I am lost too
.
Zo is dat..Don't follow me. I am lost too
.
Zo, nu veilig boodschappen doen nu ik vol gegeten hebUw ADH vitamine Worst
Wat een vies weer.Don't follow me. I am lost too
.
is het bubbeltjesplastic?quote:Op maandag 1 december 2025 16:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Neem volgende keer wel iets voor je mee wat een oplossing kan zijn voor dat probleemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh bubbeltjesplastiekquote:
Ik kreeg een stuk van begeleid werk, word er rustig vanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ik ga nu voor het eerst vandaag naar buiten. Jullie hebben me erg bang gemaakt, maar ik ga kijken of ik het overleef.![]()
wil je de begrafenis dan op vrijdag?quote:Op maandag 1 december 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga nu voor het eerst vandaag naar buiten. Jullie hebben me erg bang gemaakt, maar ik ga kijken of ik het overleef.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 1 december 2025 17:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga nu voor het eerst vandaag naar buiten. Jullie hebben me erg bang gemaakt, maar ik ga kijken of ik het overleef.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Het eten staat op
Don't follow me. I am lost too
.
Ik hoop het niet.Don't follow me. I am lost too
.
Buschauffeur racet, bijna 5 min eerder op eindbestemming
Uw ADH vitamine Worst
Te vroeg is niet goed.Don't follow me. I am lost too
.
Dat ook maar heb nog iets anders wat je altijd aan kan doen als je het koud hebt. Had ooit besteld maar past mijn vriendin niet.quote:
Edit: foto gestuurd![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: