Nog een bolkquote:
de psycholoog vermoed hoogbegaafdheid maar dat wil niet zeggen dat ik slimme dingen doequote:
Blijkt maar weer..quote:Op maandag 1 december 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de psycholoog vermoed hoogbegaafdheid maar dat wil niet zeggen dat ik slimme dingen doe
in mijn geval is het meer dat ik weet dat we nog boodschappen moeten doen, en er is nog een kast die aan de muur moet, en de afwas, en de was opruimen, en er komen bestellingen binnenquote:Op maandag 1 december 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
Verveling is vaak een teken dat je brein toe is aan een nieuwe prikkel. Hier zijn wat ideeën, ingedeeld per categorie, om je te inspireren:
🧠 Iets voor je hoofd (Leren & Denken)
Duik in een nieuw onderwerp: Gebruik de Wikipedia "Willekeurige pagina" knop en lees over iets waar je nog nooit van hebt gehoord.
Begin aan een online cursus: Er zijn veel gratis cursussen beschikbaar over van alles, van fotografie tot programmeren.
Los een puzzel op: Pak een Rubiks kubus, een kruiswoordpuzzel, of speel een uitdagende online sudoku.
Schrijf iets: Houd een dagboek bij, schrijf een kort verhaal, of maak een 'bucket list' van dingen die je nog wilt doen.
🏃 Iets voor je lichaam (Actief)
Ga wandelen of fietsen: Frisse lucht en beweging helpen vrijwel altijd. Ontdek een nieuwe route bij jou in de buurt.
Thuis sporten: Doe een snelle workout of wat rek- en strekoefeningen. Er zijn talloze fitnessvideo's op YouTube.
Dans: Zet je favoriete muziek keihard aan en dans alsof niemand kijkt.
🎨 Iets voor je handen (Creatief & Praktisch)
Maak iets moois: Pak papier, verf, klei, of zoek knutselideeën op Pinterest.
Kook of bak iets nieuws: Probeer een recept dat je nog nooit hebt gemaakt. De meeste supermarkten, zoals Albert Heijn, hebben een schat aan recepten online staan.
Organiseer je omgeving: Ruim die ene rommellade op, sorteer je kledingkast, of geef je bureau een make-over. Een opgeruimd huis zorgt voor een opgeruimd hoofd.
😊 Iets voor je ziel (Ontspanning & Sociaal)
Bel iemand op: Vraag een vriend(in) of familielid hoe het gaat. Sociale interactie is een goede remedie tegen verveling.
Luister naar een podcast of audioboek: Duik in een verhaal of leer iets nieuws terwijl je ontspant.
Mediteer: Soms is even helemaal niets doen en je gedachten observeren de beste oplossing. Gebruik een app zoals Headspace of Insight Timer.
Kies iets wat je op dit moment het meeste aanspreekt. Vaak is de eerste stap zetten al genoeg om de verveling te doorbreken!
Dat is mooiquote:Op maandag 1 december 2025 16:12 schreef RedShoe het volgende:
Ajax sluit tribune van harde kern voor komend duel met Feyenoord
er zou een ajax feyenoord wedstrijd zijn met publiek?quote:Op maandag 1 december 2025 16:12 schreef RedShoe het volgende:
Ajax sluit tribune van harde kern voor komend duel met Feyenoord
Neequote:Op maandag 1 december 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zou een ajax feyenoord wedstrijd zijn met publiek?
Ben benieuwd wat voor rotzooi dat geeft buiten het stadion.quote:
Thuispubliek wel.quote:Op maandag 1 december 2025 16:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar er mocht toch al niemand zitten dan
Hopelijk niet veelquote:Op maandag 1 december 2025 16:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor rotzooi dat geeft buiten het stadion.
Ik hoop met je mee. Zal weer een godsvermogen aan politie inzet kosten.quote:
Succesquote:
Sowiesoquote:Op maandag 1 december 2025 16:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Zal weer een godsvermogen aan politie inzet kosten.
Schandalig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |