A Man is in Love en Glastonbury Song ookquote:Op maandag 1 december 2025 12:04 schreef camilero het volgende:
[..]
Die eerste ook. Bovendien zijn dat de ook de enige nummers naast Whole of the moon en a girl called Johnny die nog wel eens op de radio gedraaid zijn
Zie post 60.quote:Op maandag 1 december 2025 12:18 schreef Gretzl het volgende:
Sowieso nieuw op de keuzelijst (er vanuitgaande dat de informatie op deze site klopt):
Sef - De Leven
The 1975 - Chocolate
The National - Don't Swallow the Cap
The Sound - Winning
The xx- Crystalised
The xx - Islands
The xx - On Hold
Old England is wel een van de greatest hits van Waterboys hoorquote:Op maandag 1 december 2025 11:58 schreef camilero het volgende:
Ik verbaas me ook elke keer weer wat ze er van the Waterboys bij verzinnen. Nu weer Old England als random albumtrack erbij, maar geen Don't bang the drum of Fisherman's blues
Volgens mij hebben ze nog wel eens een dag op Lowlands afgesloten.quote:Op maandag 1 december 2025 12:21 schreef Evenstar het volgende:
Is het heel erg als ik nog nooit van The xx heb gehoord?
Als je wel eens in Thialf komt, ken je ze sowiesoquote:Op maandag 1 december 2025 12:21 schreef Evenstar het volgende:
Is het heel erg als ik nog nooit van The xx heb gehoord?
klopt. en komende zomer headliner op DTRHquote:Op maandag 1 december 2025 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog wel eens een dag op Lowlands afgesloten.
Maar ik denk dat Jamie solo wel bekender is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijken mij zo'n beetje de kanshebbers. Dikgedrukt ben ik wel 100% zeker van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gedaan!quote:Op maandag 1 december 2025 11:45 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Die kan ook in het Topic ter vervanging! @:Fred_B
Nah The XX zelf is wel bekender hoor. Twee goede eerste albums (met oa VCR, Crystalized en Islands, en dan nog een geweldig album in 2016/2017 met On Hold en Say Something Loving). Jamie XX is meer de clubdj-kant opgegaan en is een featuring artist bij wat hits laatste jaren.quote:Op maandag 1 december 2025 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog wel eens een dag op Lowlands afgesloten.
Maar ik denk dat Jamie solo wel bekender is
Wereldwijd gezien hoor ik best veel mensen over Jamie xx en niemand over The xxquote:Op maandag 1 december 2025 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nah The XX zelf is wel bekender hoor. Twee goede eerste albums (met oa VCR, Crystalized en Islands, en dan nog een geweldig album in 2016/2017 met On Hold en Say Something Loving). Jamie XX is meer de clubdj-kant opgegaan en is een featuring artist bij wat hits laatste jaren.
quote:Op maandag 1 december 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
daar word ik over het algemeen niet bepaald blij van, op een stuk of 20 na. zeker niet omdat het ongetwijfeld ten koste gaat van iets wat wel goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijken mij zo'n beetje de kanshebbers. Dikgedrukt ben ik wel 100% zeker van.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Vraag is vooral welke parels we daarvoor gaan inwisselen.quote:Op maandag 1 december 2025 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met nog ongeveer 15 nummers uit 2025 erbij, 30 nummers met zekerheid, 15 nummers uit deze zooi en nog 5 random nummers verwacht ik zo'n 65 volledig nieuwe deelnemers. Met 30 re-entries erbij zit je dan weer tegen de 100 nieuwe nummertjes aan.
Dat kennen ze ook vooral in Nederland, want verder kijkt niemand schaatsen.quote:Op maandag 1 december 2025 12:28 schreef skysherrif het volgende:
The xx ken ik eigenlijk vooral van the intro, meer niet echt moet ik toch bekennen
quote:Op maandag 1 december 2025 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit me hier min of meer bij aan (het lijstje sowieso, de drikgedrukte 1 of 2 anders).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lijken mij zo'n beetje de kanshebbers. Dikgedrukt ben ik wel 100% zeker van.All Day I Dream About Stemlijsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Als je denkt dat ik nog iets mis of ergens de fout in ga, zeg het vooral.quote:Op maandag 1 december 2025 12:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier min of meer bij aan (het lijstje sowieso, de drikgedrukte 1 of 2 anders).
vind je het nu al snel gaan?quote:Op maandag 1 december 2025 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
Oh we zijn inmiddels in het 3e topic.
Maar even een lijstje in mekaar flansen later vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |