Oehquote:
Ah ja. Kan ook.quote:Op maandag 1 december 2025 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n "bleh" komt dan over het algemeen meer door kramp en leegbloeden, niet perse m'n mentale staat.
Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee want als je het fijn vind en je maakt de bubbels stuk dan haal je dat effect wegquote:
Is echt heel fijn, vind ik. Vind het daarom ook jammer als mensen meteen zeggen 'nee, lijkt me niets' zonder het te willen proberen. Weten niet wat ze missen.quote:
Muisjequote:
Wrappiequote:Op maandag 1 december 2025 11:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is echt heel fijn, vind ik. Vind het daarom ook jammer als mensen meteen zeggen 'nee, lijkt me niets' zonder het te willen proberen. Weten niet wat ze missen.
Welke? En goed gedaan van onsquote:Op maandag 1 december 2025 11:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Muisje![]()
Jullie hebben de concurrent gesaboteerd!
Bubbels poppen is tweede natuur.quote:Op maandag 1 december 2025 11:31 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee want als je het fijn vind en je maakt de bubbels stuk dan haal je dat effect weg
ja maar du had me vannacht met de irritante allein gelatenquote:
Het netwerk bij Normec ligt/lag eruitquote:Op maandag 1 december 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke? En goed gedaan van ons
En wat hebben we gedaan?
Ik heb er niks mee te maken, ik moet gewoon slapen en werken vriend vanillekipferlquote:Op maandag 1 december 2025 11:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar du had me vannacht met de irritante allein gelaten
zeg ik hem 20 keer stell geen dome vragen, en die altijd w
waarom rrrrr![]()
Gewoon mario niet meer laten laufen jaquote:Op maandag 1 december 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken, ik moet gewoon slapen en werken vriend vanillekipferl
Ik wens ze soberso succes want een van onze managers gaat die kant op als algemeen directeur.quote:Op maandag 1 december 2025 11:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het netwerk bij Normec ligt/lag eruit
nee nee je bent somige nachten ook om 4 00quote:Op maandag 1 december 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken, ik moet gewoon slapen en werken vriend vanillekipferl
RIPquote:Op maandag 1 december 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wens ze soberso succes want een van onze managers gaat die kant op als algemeen directeur.
zu dir laat ik de krampus laufenquote:Op maandag 1 december 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon mario niet meer laten laufen ja
Dat mussen sie weißenquote:
Komende dagen niet meerquote:Op maandag 1 december 2025 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nee je bent somige nachten ook om 4 00
Handen vooraf goed vastzetten dus zodat de vingertjes de bubbels niet stuk kunnen makenquote:Op maandag 1 december 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bubbels poppen is tweede natuur.![]()
Al zag ik meer een "ik rol al bubbelpoppend van de bank" voor me.
Was hij goed of niet?quote:Op maandag 1 december 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was intern nogal een ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |