Soberzo altijd rekening houden met afwijkingen, dus andere weegschaalwegingen tellen niet als ik het vergelijk met m'n eigen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kun je de afwijking verklaren dat het een oud ding is en niet meer helemaal de juiste stand aangeeft.
pro tip, begin gewoon nuquote:Op maandag 1 december 2025 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Goede voornemens voor het nieuwe jaar: sporten
misschien moet ik ook gewoon verbinden met die van dudje en mijn garminquote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP
[..]
Gewoon niks.
Het is zo'n slimme, dan heb ik automagisch grafiekjes enzo. Maar het is momenteel sowieso gewoon een rechte lijn, dus laat maar even.
ja hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Valt wikkelen daar ook onder? Kost me altijd weer veel energie...
zo'n log lijk verplaatsen is best werkquote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Valt wikkelen daar ook onder? Kost me altijd weer veel energie...
Hij houdt van dekentjesquote:Op maandag 1 december 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Och heerlijk hoe hij kan slapen als je al een extra dekentje toevoegt aan de bank of stoel
Ik vind het altijd wel leuk om te zien, maar je moet het wel als domweg een statistiekje kunnen zien.quote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pro tip, begin gewoon nu
ik ga alvast even stapjes zetten
[..]
misschien moet ik ook gewoon verbinden met die van dudje en mijn garmin
Snel maar doen dan, voor je het weer vergeetquote:Op maandag 1 december 2025 11:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja die moet in de droger
Welkom terugquote:
ja ja ja jaquote:Op maandag 1 december 2025 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snel maar doen dan, voor je het weer vergeet
Dank uquote:
Koud ook vooral.quote:
Best wel ja.quote:
Het op bed tillen is nog niet eens het moeilijkste. Het is meer het wikkelen zelf, met name als er ook nog bubbels onder zitten en het van belang is dat alles goed zit zonder bobbels en dergelijke.quote:Op maandag 1 december 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo'n log lijk verplaatsen is best werk
Hehwat?quote:Op maandag 1 december 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je op dag 3 van je menstruatie zit, je denkt bleh en dat je dan bedenkt dat mannen zich altijd zo voelen.
Wat begrip mag wel wat dat betreft.quote:Op maandag 1 december 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je op dag 3 van je menstruatie zit, je denkt bleh en dat je dan bedenkt dat mannen zich altijd zo voelen.
Bubbelfolie ookquote:Op maandag 1 december 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
Dekentjes zijn fijn, heb ook een hele fijne voor op de bank
poppoppoppoppoppopquote:
Is dat ook lekker warmquote:
Je hormonen tijdens je menstruatie komen het meeste overeen met de hormoonspiegel van mannen in het algemeen.quote:
Die loopt meteen vast op die dikke drab joh.quote:Op maandag 1 december 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je dat niet fixen met de waterstofzuiger?
quote:Op maandag 1 december 2025 11:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet![]()
En het kan niet stiekem want kan het horen
M'n "bleh" komt dan over het algemeen meer door kramp en leegbloeden, niet perse m'n mentale staat.quote:Op maandag 1 december 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hormonen tijdens je menstruatie komen het meeste overeen met de hormoonspiegel van mannen in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |