Ojee, moet ik ze weer terug pakken?quote:Op maandag 1 december 2025 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden, ze zitten nu op mijn pens.
Valt wel mee, ga niet lopen bunkerenquote:Op maandag 1 december 2025 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt om niet aan te komen, met deze feestdagen allemaal deze maand.
Nee joh, ik bewaar ze als noodpakket.quote:Op maandag 1 december 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, moet ik ze weer terug pakken?
Voor als er een strenge winter komt natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2025 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, ik bewaar ze als noodpakket.
ja maar heb in februari ook alweer ieder weekend etentjes staanquote:
kun je dat niet fixen met de waterstofzuiger?quote:Op maandag 1 december 2025 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden, ze zitten nu op mijn pens.
En nu geeft ie maar de helft aanquote:Op maandag 1 december 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon geen volle batterijen in m'n weegschaal gestopt, hahaa.
Dit is geen goede maand om af te vallen inderdaad... Maar je hebt de hele maand januari om nog even goed te sporten en het weer (deels) eraf te krijgenquote:Op maandag 1 december 2025 10:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar heb in februari ook alweer ieder weekend etentjes staan
en deze maand is altijd viesdik
in februari komt de mandatory soup day
ouderweste weegschaal die geen batterij nodig heeftquote:Op maandag 1 december 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon geen volle batterijen in m'n weegschaal gestopt, hahaa.
Dan kun je de afwijking verklaren dat het een oud ding is en niet meer helemaal de juiste stand aangeeft.quote:Op maandag 1 december 2025 10:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ouderweste weegschaal die geen batterij nodig heeft
RIPquote:Op maandag 1 december 2025 10:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ouderweste weegschaal die geen batterij nodig heeft
Gewoon niks.quote:
Valt wikkelen daar ook onder? Kost me altijd weer veel energie...quote:Op maandag 1 december 2025 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Goede voornemens voor het nieuwe jaar: sporten
Ah dat is prima toch..quote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP
[..]
Gewoon niks.
Het is zo'n slimme, dan heb ik automagisch grafiekjes enzo. Maar het is momenteel sowieso gewoon een rechte lijn, dus laat maar even.
Ene week meer dan de andere week.. en zoveel is dat ook weer nietquote:Op maandag 1 december 2025 10:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij wandelt veel - dat is ook al mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |