RIP mijn oren straksquote:Op maandag 1 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Het is maandag 1 december. 🔔
Dat betekent niet alleen het luchtalarm, maar ook een landelijk testbericht via NL-Alert. Het gaat om de halfjaarlijkse test om te controleren of het waarschuwingssysteem goed functioneert.
In het bericht staat duidelijk vermeld dat het om een test gaat en dat er geen sprake is van een noodsituatie. De overheid verzendt deze testberichten elk jaar op de eerste maandag van juni en de eerste maandag van december.
Nu.nl
dus gaa kontrolierenquote:Op maandag 1 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Dat betekent niet alleen het luchtalarm, maar ook een landelijk testbericht via NL-Alert. Het gaat om de halfjaarlijkse test om te controleren of het waarschuwingssysteem goed functioneert.
In het bericht staat duidelijk vermeld dat het om een test gaat en dat er geen sprake is van een noodsituatie. De overheid verzendt deze testberichten elk jaar op de eerste maandag van juni en de eerste maandag van december.
Nu.nl
Geluid wat zachter zettenquote:
quote:
Ik hoef niks te controlerenquote:
Gaan we weer schrikkenquote:Op maandag 1 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Nu.nl
Ik schrik er zelden van eigenlijk..quote:
Neinquote:
Trots op jequote:
Ik welquote:Op maandag 1 december 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik schrik er zelden van eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |