RIP mijn oren straksquote:Op maandag 1 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Het is maandag 1 december. 🔔
Dat betekent niet alleen het luchtalarm, maar ook een landelijk testbericht via NL-Alert. Het gaat om de halfjaarlijkse test om te controleren of het waarschuwingssysteem goed functioneert.
In het bericht staat duidelijk vermeld dat het om een test gaat en dat er geen sprake is van een noodsituatie. De overheid verzendt deze testberichten elk jaar op de eerste maandag van juni en de eerste maandag van december.
Nu.nl
dus gaa kontrolierenquote:Op maandag 1 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Dat betekent niet alleen het luchtalarm, maar ook een landelijk testbericht via NL-Alert. Het gaat om de halfjaarlijkse test om te controleren of het waarschuwingssysteem goed functioneert.
In het bericht staat duidelijk vermeld dat het om een test gaat en dat er geen sprake is van een noodsituatie. De overheid verzendt deze testberichten elk jaar op de eerste maandag van juni en de eerste maandag van december.
Nu.nl
Geluid wat zachter zettenquote:
quote:
Ik hoef niks te controlerenquote:
Gaan we weer schrikkenquote:Op maandag 1 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
Nu.nl
Ik schrik er zelden van eigenlijk..quote:
Neinquote:
Trots op jequote:
Ik welquote:Op maandag 1 december 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik schrik er zelden van eigenlijk..
Ik las laatst dat het één of andere gigantische internationale onderscheiding had gekregen omdat het zo fucking awesome zou zijn!quote:Op maandag 1 december 2025 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee danse macabre heeft onderhoud
mijn vader dacht dat hij alleen vandaag dicht is maar heb m even geupdate met de onderhoudskalender
beste familieattractie jaquote:Op maandag 1 december 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het één of andere gigantische internationale onderscheiding had gekregen omdat het zo fucking awesome zou zijn!
En hee peeps!
Bij thunderdome is elk rondje weer een belevenis totquote:Op maandag 1 december 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De hele avond alleen maar rondjes?
En is ieder rondje anders?
Elk rondje is sowieso anders tenzij je hetzelfde rondje het jaar erop op hetzelfde moment nog een keer doet. Maar dan moet wel precies alles hetzelfde zijn. En dat kan niet, dus elk rondje is anders.quote:Op maandag 1 december 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De hele avond alleen maar rondjes?
En is ieder rondje anders?
Bekijk deze YouTube-videoquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij thunderdome is elk rondje weer een belevenis tot
quote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elk rondje is sowieso anders tenzij je hetzelfde rondje het jaar erop op hetzelfde moment nog een keer doet. Maar dan moet wel precies alles hetzelfde zijn. En dat kan niet, dus elk rondje is anders.
108 plaatsen om te testen!quote:Op maandag 1 december 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elk rondje is sowieso anders tenzij je hetzelfde rondje het jaar erop op hetzelfde moment nog een keer doet. Maar dan moet wel precies alles hetzelfde zijn. En dat kan niet, dus elk rondje is anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |