Zelfs Kuyt was niet onder de indruk van Tum.quote:Op zondag 30 november 2025 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Blijkbaar was het ook zijn wens om na 5 min voor een staking te zorgen
Prima.quote:Op zondag 30 november 2025 21:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
TR gemaakt. Verder ben ik held Klaas niet.
Dat is ook erg, maar dan hoef je je als vriend niet als een volslagen debiel te gaan gedragen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:33 schreef Wotte het volgende:
Zat even te googlen 29 jaar is ook wel jong
Sneue boel
Staat los van deze idioterie.quote:Op zondag 30 november 2025 21:33 schreef Wotte het volgende:
Zat even te googlen 29 jaar is ook wel jong
Vuurwerk is gewoon ontzettend kut. En je hebt altijd figuren die het leuk vinden zoiets naar beneden te gooien.quote:Op zondag 30 november 2025 21:35 schreef Red_85 het volgende:
Leuk en schitterend dat vuurwerk.
Schiet het niet het veld op, ook niet massaal, stelletje kutkleuters. Nu benadeel je 45-50.000 anderen in het stadion die wel komen voor het voetbal, die toch de moeite er voor nemen terwijl het al zo kut gaat.
Hou dat vuurwerk op je fucking vak.
Ik weet niet of dat erg is, ik ken hem niet. Misschien is de wereld nu wel een betere plek.quote:Op zondag 30 november 2025 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook erg, maar dan hoef je je als vriend niet als een volslagen debiel te gaan gedragen.
Zo werkt het niet MEER. Dat was tot een aantal jaar terug wel de standaard.quote:Op zondag 30 november 2025 21:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet.
Alsof er vanavond iemand vermoord wordt, en die dader krijgt opeens wél de doodstraf
Niet helemaal. Blijkbaar ter ere van hem gedaan.quote:Op zondag 30 november 2025 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat los van deze idioterie.
Ik bedoel meer dat het erg is als iemand zo jong overlijdt.quote:Op zondag 30 november 2025 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat erg is, ik ken hem niet. Misschien is de wereld nu wel een betere plek.
Ik kan het nooit helemaal los zien van de persoonquote:Op zondag 30 november 2025 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het erg is als iemand zo jong overlijdt.
Los van de persoon.
Die sierpotten waren wel net een tikje teveel. Paar fakkels kan ik verder wel mee leven.quote:Op zondag 30 november 2025 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook erg, maar dan hoef je je als vriend niet als een volslagen debiel te gaan gedragen.
Was blijkbaar zijn grote droom om een wedstrijd tot definitief staken te dwingen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die sierpotten waren wel net een tikje teveel. Paar fakkels kan ik verder wel mee leven.
Willens en wetens na een staking weer fakkels er op gooien. Dat is wel wat jammer.
quote:Op zondag 30 november 2025 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die sierpotten waren wel net een tikje teveel. Paar fakkels kan ik verder wel mee leven.
Willens en wetens na een staking weer fakkels er op gooien. Dat is wel wat jammer.
Ja zover was ik al ja.quote:Op zondag 30 november 2025 21:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Blijkbaar ter ere van hem gedaan.
Voor de vierde keer in drie jaar?quote:Op zondag 30 november 2025 21:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Was blijkbaar zijn grote droom om een wedstrijd tot definitief staken te dwingen.
Een paar fakkels was oké geweest. Maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 30 november 2025 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ach welnee. Dit is alleen maar omdat de stoere mannen poep in de broek hebben voor Groningen in dit stadium van het seizoen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:38 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Blijkbaar ter ere van hem gedaan.
Bijzondere droom.quote:Op zondag 30 november 2025 21:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Was blijkbaar zijn grote droom om een wedstrijd tot definitief staken te dwingen.
MEEN JE! STOP DE PERSENquote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een paar fakkels was oké geweest. Maar ook niet meer dan dat.
Dit hebben ze bewust uit de hand laten lopen. Ze wilden dat de wedstrijd gestaakt ging worden. Een andere conclusie kan ik niet trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |