mss maar het boeit me niet zoveel. vind het veel leuker soms ff gewoon te kletsen met jullie. die hele punten boeien me niet zoveel.quote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Toch werkt de nr 1 gaat op vakantie. Is nu ook twee weken niet geweest
Zijn er wel meer hoor die hier niet zijn voor de punten. Niets mis meequote:Op zondag 30 november 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar het boeit me niet zoveel. vind het veel leuker soms ff gewoon te kletsen met jullie. die hele punten boeien me niet zoveel.
maar oke weeeeet ben wel in dat topic, dus oke snap dan de klachten mss wel.
weet ikquote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor die hier niet zijn voor de punten. Niets mis mee
Ach ja. Zal nooit veranderen denk ikquote:Op zondag 30 november 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat het elke keer weer in zo'n discussie ontaardt.
Jeetje wat goedquote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik tik elke keer die tekst Bolk etc. Niks ctrl-c, ctrl-v
Dan ga ik me toch afvragen wat voor werk?quote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet je toch ergens druk om maken ?
[..]
Toch werkt de nr 1 gaat op vakantie. Is nu ook twee weken niet geweest
Geen idee. Maar er zijn er wel meer die gewonnen hebben en een baan hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik me toch afvragen wat voor werk?
Beveiliger bij een leeg gebouw of zoquote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik me toch afvragen wat voor werk?
quote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beveiliger bij een leeg gebouw of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |