Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 30-11-2025 20:21:43 ]![]()
maargoed mss is het tip voor wie er wel om geeftquote:. hahaha
ik post hier omdat ik jullie leuk vind. niet voor de punten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet het en toch pak je er ongemerkt best veelquote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed mss is het tip voor wie er wel om geeft. hahaha
ik post hier omdat ik jullie leuk vind. niet voor de punten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe is het met ToTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow mijn God, ik moet nog 33 punten verdienen voordat ik in de top 20 zit, zichtbaar gewoon in plaats van weggemoffeld in de top 50. Dat gaat me nooit lukken in 1 avond.. Dit is vreselijk![]()
Goed door bolken dan kom je er welquote:Op zondag 30 november 2025 19:34 schreef Masberum het volgende:
Ow mijn God, ik moet nog 33 punten verdienen voordat ik in de top 20 zit, zichtbaar gewoon in plaats van weggemoffeld in de top 50. Dat gaat me nooit lukken in 1 avond.. Dit is vreselijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie probeer je te misleiden? Punten verdienen is leven. Zonder dat.. is het maar gewoon tekst die je typt. Je moet gewoon die drive hebben om punten te pakken Kreequote:Op zondag 30 november 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed mss is het tip voor wie er wel om geeft. hahaha
ik post hier omdat ik jullie leuk vind. niet voor de punten.![]()
Die pakt hij genoeg. 🤣quote:Op zondag 30 november 2025 19:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wie probeer je te misleiden? Punten verdienen is leven. Zonder dat.. is het maar gewoon tekst die je typt. Je moet gewoon die drive hebben om punten te pakken KreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms gesproken als een echte die hard DTS-er. ,maar zo zie ik het niet eigenlijkquote:Op zondag 30 november 2025 19:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wie probeer je te misleiden? Punten verdienen is leven. Zonder dat.. is het maar gewoon tekst die je typt. Je moet gewoon die drive hebben om punten te pakken Kree
Do what you love, love what you do!![]()
Je bent nummer 13, je hoeft nog maar 5 punten te verdienen om nummer 12 te worden, Greybones in te halen. Maar je ratio van 0.35 is gewoon zo slecht man.. Ik hoop dat het je gaat lukken maar je moet je effort wel echt wat opvoeren.. je denkt er te luchtig over, punten krijg je niet vanzelf!quote:Op zondag 30 november 2025 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms gesproken als een echte die hard DTS-er. ,maar zo zie ik het niet eigenlijk![]()
Alleen de nummer 1 telt.quote:Op zondag 30 november 2025 19:34 schreef Masberum het volgende:
Ow mijn God, ik moet nog 33 punten verdienen voordat ik in de top 20 zit, zichtbaar gewoon in plaats van weggemoffeld in de top 50. Dat gaat me nooit lukken in 1 avond.. Dit is vreselijkDecember nieuwe kansen.
![]()
![]()
![]()
tja het boeit me niet enzo? hoop dat jullie me hier beetje snappen ook en mss wel mijn achtergrond. En daarom vind ik het leuk om te kletsen soms.quote:Op zondag 30 november 2025 19:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent nummer 13, je hoeft nog maar 5 punten te verdienen om nummer 12 te worden, Greybones in te halen. Maar je ratio van 0.35 is gewoon zo slecht man.. Ik hoop dat het je gaat lukken maar je moet je effort wel echt wat opvoeren.. je denkt er te luchtig over, punten krijg je niet vanzelf!
naja als dat nog niet duidelijk is. dan weet ik het ook niet meer.
Ja daar heb ik ook wel eerder wat duidelijk over gemeld, dat eigenlijk zou er veel meer van de top 20 etc. duidelijk moeten blijven. Nu is het alleen de nummer 1 in het overzicht, maar doe in spoilers gewoon per maand de hele top 50.. ik krijg geen enkel krediet hoeveel moeite ik ook doe op de manier zoals het nu geregeld isquote:Op zondag 30 november 2025 19:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Alleen de nummer 1 telt. December nieuwe kansen.![]()
![]()
Je achtergrond?quote:Op zondag 30 november 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
tja het boeit me niet enzo? hoop dat jullie me hier beetje snappen ook en mss wel mijn achtergrond. En daarom vind ik het leuk om te kletsen soms.
naja als dat nog niet duidelijk is. dan weet ik het ook niet meer.![]()
Arme jijquote:Op zondag 30 november 2025 19:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook wel eerder wat duidelijk over gemeld, dat eigenlijk zou er veel meer van de top 20 etc. duidelijk moeten blijven. Nu is het alleen de nummer 1 in het overzicht, maar doe in spoilers gewoon per maand de hele top 50.. ik krijg geen enkel krediet hoeveel moeite ik ook doe op de manier zoals het nu geregeld is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja, niet alleen ik, ook de mensen boven en onder mij. Hoe moeten die zich wel niet voelen? Ben je nummer 2 of 5 met zoveel werk en dan verdwijnt het gewoon eigenlijk..quote:![]()
Dat weet je van te voren. Alles sverdwijnt weer de eerste van denieuwe maand. Ook van de winnaarquote:Op zondag 30 november 2025 19:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen ik, ook de mensen boven en onder mij. Hoe moeten die zich wel niet voelen? Ben je nummer 2 of 5 met zoveel werk en dan verdwijnt het gewoon eigenlijk..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja wat ik vertel dus. maar anyway laat ik eens meegaan in het hele verhaal en je komt op plek 1. is het dan feest ofzo?quote:
Eigenlijk staat het voor niks, behalve dat je handig bent of teveel tijd over hebt>? heeeeej zelfs mij lukte het.
Weet niet of het nou zo top prestatie is eigenlijk.
Maargoed maakt niet uit. weet dot was er al uitgehaald eerder en wmb mag ik ook, want ik doe niet mee voor punten ofzo hier. omdat ik leuk vind met jullie te praten, dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Nou nee, daarom heb je in de OP: SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen. Die nummer 1 blijft altijd zichtbaar. Maar al de rest.. hoppa in de container ermeequote:Op zondag 30 november 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren. Alles sverdwijnt weer de eerste van denieuwe maand. Ook van de winnaar![]()
O ja zo wel. Maar ik bedoel meer het punten aantal wat je gehaald hebtquote:Op zondag 30 november 2025 19:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee, daarom heb je in de OP: SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen. Die nummer 1 blijft altijd zichtbaar. Maar al de rest.. hoppa in de container ermeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou waarom houden mensen van voetbal? En hebben ze favoriete clubs. Ze spelen zelf ook niet toch. Het gaat om het idee dat je gewonnen hebt als je team wint. En met DTS heb je écht gewonnen als je nummer 1 bent. Dus veel directer dan bijvoorbeeld een voetbalclub die wint of wat dan ook. Het is gewoon een prestatiequote:Op zondag 30 november 2025 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
naja wat ik vertel dus. maar anyway laat ik eens meegaan in het hele verhaal en je komt op plek 1. is het dan feest ofzo?
Eigenlijk staat het voor niks, behalve dat je handig bent of teveel tijd over hebt>? heeeeej zelfs mij lukte het.
Maargoed maakt niet uit. weet dot was er al uitgehaald eerder en wmb mag ik ook, want ik doe niet mee voor punten ofzo hier. omdat ik leuk vind met jullie te praten, dat wel.![]()
Iedereen doet mee voor de punten nu, of je wil of niet....quote:Op zondag 30 november 2025 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
naja wat ik vertel dus. maar anyway laat ik eens meegaan in het hele verhaal en je komt op plek 1. is het dan feest ofzo?
Maargoed maakt niet uit. weet dot was er al uitgehaald eerder en wmb mag ik ook, want ik doe niet mee voor punten ofzo hier. omdat ik leuk vind met jullie te praten, dat wel.![]()
nouja oke zou eigenlijk zeggen waar maak je je druk om.quote:Op zondag 30 november 2025 19:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee, daarom heb je in de OP: SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen. Die nummer 1 blijft altijd zichtbaar. Maar al de rest.. hoppa in de container ermee
maargoed ik post in een topic wat als spel bedoelt is wel. dat het eigenlijk veel leuker is als er geen spel is, oke.
Maarja maak je je er nou echt druk om dan?Do what you love, love what you do!![]()
Nou inderdaad. En nu naar de keuken jijquote:Op zondag 30 november 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen doet mee voor de punten nu, of je wil of niet....![]()
Nou ik heb het al eerder aangehaald, druk over maken is een groot woord, maar ik mag toch wel een beetje ervoor lobbyen of niet?quote:Op zondag 30 november 2025 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
nouja oke zou eigenlijk zeggen waar maak je je druk om.
maargoed ik post in een topic wat als spel bedoelt is wel. dat het eigenlijk veel leuker is als er geen spel is, oke.
Maarja maak je je er nou echt druk om dan?![]()
Jij hebt ook lekker gescoord deze maandquote:
niet iedereenquote:Op zondag 30 november 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen doet mee voor de punten nu, of je wil of niet....
maar oke. over hoe spel en etc, laat ik maar aan de "die hard" spelers.Do what you love, love what you do!![]()
Yesquote:Op zondag 30 november 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt ook lekker gescoord deze maand![]()
![]()
tuurlijk? het is een spel topic en ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik heb het al eerder aangehaald, druk over maken is een groot woord, maar ik mag toch wel een beetje ervoor lobbyen of niet?
maar mij boeit het niet zoveel verder eigenlijk wie nou op 1 staat of waar in dat lijstje.Do what you love, love what you do!![]()
Voor de klagers dat alleen de nr 1 zichtbaar is in de OP, je kunt het zelf ook allemaal bijhouden als je het zo belangrijk vindt.
Maar is iemand nog geïnteresseerd wie de 19e plek had, 7 maanden geleden?![]()
Volgende maand weer? Ik ga weer eens de nr 1 proberen. Mits Jussie terug komt. Daar valt niet tegen te bolkenquote:
Ik heb het nooit bijgehoudenquote:Op zondag 30 november 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor de klagers dat alleen de nr 1 zichtbaar is in de OP, je kunt het zelf ook allemaal bijhouden als je het zo belangrijk vindt.
Maar is iemand nog geïnteresseerd wie de 19e plek had, 7 maanden geleden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alle data nog vanaf vorig jaar december, ik kan nog wel overzichten uitdraaien van de stand, per maand. Maar wil ik dat.![]()
![]()
tja ik ook niet eigenlijk, zie dat lijstje af ertoe voorbij komen.quote:
tja boeie.Do what you love, love what you do!![]()
Sorry, volgende maand beterquote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
Ik denk niet dat het gaat lukken @:HomijnMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat mij betreft hoeft dan niet hoor. Volgens mij kan iedereen dat ook wel zien in de statsquote:Op zondag 30 november 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alle data nog vanaf vorig jaar december, ik kan nog wel overzichten uitdraaien van de stand, per maand. Maar wil ik dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt er deze maand ook je best voor gedaan.quote:
Heeft @Shii jou omgekocht met wortels en wortellikeur?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
echt oke het verbaasd me nog dat zoveel het boeit dit hele spel ofzo?
het hele nut ervan is trouwens dat het topic blijft lopen, maar dat er zoveel echt aan hangen van wie nou 1 was of rest...... tja
Ik ook niet. Vind het ook niet boeiend eigenlijkquote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet echt niet meer op welke plek ik stond, de vorige maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
laat ik zo zeggen, ik heb mijn eigen nrs 1 en die zijn gebaseerd op met wie ik kan praten. toch best aantal hier moet ik zeggen
Het gaat er juist om dat je een stukje van de internetgeschiedenis wordt. Vereeuwigd. Niet alleen als nummer 1, maar gewoon als iemand die actief mee deed. Zelf bijhouden heeft wat dat betreft geen nut. Het gaat erom dat je prestatie zichtbaar is voor anderen, erkenning, die er nu niet isquote:Op zondag 30 november 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is iemand nog geïnteresseerd wie de 19e plek had, 7 maanden geleden?![]()
Oke, geef eens je top 5 met je het beste kan praten?quote:Op zondag 30 november 2025 19:56 schreef kree het volgende:
laat ik zo zeggen, ik heb mijn eigen nrs 1 en die zijn gebaseerd op met wie ik kan praten. toch best aantal hier moet ik zeggen![]()
Het is helemaal geen prestatie, het is veel onzinnig een smiley posten. Meer is het niet.quote:Op zondag 30 november 2025 19:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat je een stukje van de internetgeschiedenis wordt. Vereeuwigd. Niet alleen als nummer 1, maar gewoon als iemand die actief mee deed. Zelf bijhouden heeft wat dat betreft geen nut. Het gaat erom dat je prestatie zichtbaar is voor anderen, erkenning, die er nu niet isIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
haha nee.?quote:Op zondag 30 november 2025 19:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, geef eens je top 5 met je het beste kan praten?
want het hoeft geen wedstrijd te zijn wmb.
nogmaals ijk snap als je dat in dit topic wil en is zoals ie gemaakt is ook. Ik denk er alleen anders over..Do what you love, love what you do!![]()
Je vergeet Bolkquote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is helemaal geen prestatie, het is veel onzinnig een smiley posten. Meer is het niet.
Nou wij praten nu toch ook met elkaar zonder smilies? En de rest ook. Misschien in de nacht ofzo, maar ik en Kree bijvoorbeeld hebben niet punten bemachtigd door alleen maar smilies te plaatsenquote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is helemaal geen prestatie, het is veel onzinnig een smiley posten. Meer is het niet.![]()
ook echt prestatie om hier op 1 te komen????? zo moeilijk is dat niet als je maar tijd genoeg hebt enzo.
maar okeeeeeee. ik wil niet het topic spel bekritiseren, het is oke dat het er is, ik doe er alleen niet zo fanatiek aan mee
ctrl-c ctrl-v Hoef je het niet eens in te tikken.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt er deze maand ook je best voor gedaan.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Shii luistert regelmatig naar Radio 49quote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft @:shii jou omgekocht met wortels en wortellikeur?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
In mycroft kan je makkelijk oude posts van monitor opzoeken dan weet je wie bij benadering in de top 5 zit bij een bepaalde rondeUw ADH vitamine Worst
Je moet je toch ergens druk om maken ?quote:Toch werkt de nr 1 gaat op vakantie. Is nu ook twee weken niet geweestquote:Op zondag 30 november 2025 20:00 schreef kree het volgende:
ook echt prestatie om hier op 1 te komen????? zo moeilijk is dat niet als je maar tijd genoeg hebt enzo.
maar okeeeeeee. ik wil niet het topic spel bekritiseren, het is oke dat het er is, ik doe er alleen niet zo fanatiek aan meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha de betere spel tactieken worden hier gedeeldquote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik tik elke keer die tekst Bolk etc. Niks ctrl-c, ctrl-v
Volgens mij heb je nog nooit zoveel punten gehaald of wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss maar het boeit me niet zoveel. vind het veel leuker soms ff gewoon te kletsen met jullie. die hele punten boeien me niet zoveel.quote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Toch werkt de nr 1 gaat op vakantie. Is nu ook twee weken niet geweest
maar oke weeeeet ben wel in dat topic, dus oke snap dan de klachten mss wel.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn er wel meer hoor die hier niet zijn voor de punten. Niets mis meequote:Op zondag 30 november 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar het boeit me niet zoveel. vind het veel leuker soms ff gewoon te kletsen met jullie. die hele punten boeien me niet zoveel.
maar oke weeeeet ben wel in dat topic, dus oke snap dan de klachten mss wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maargoed hoe vaak is er geen drama over geweest. en sluiten de mods weer ff tijdje en weer terug als we lief doen.
tja. echt, oke zal me buiten de spelregels en spel houden trouwens vanaf nu, ik post maar wanneer ik denk is leuk of zin in.Do what you love, love what you do!![]()
weet ikquote:Op zondag 30 november 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor die hier niet zijn voor de punten. Niets mis mee
Ach ja. Zal nooit veranderen denk ikquote:Op zondag 30 november 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat het elke keer weer in zo'n discussie ontaardt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeetje wat goedquote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik tik elke keer die tekst Bolk etc. Niks ctrl-c, ctrl-v
Iedereen is een kutlultrut
Dan ga ik me toch afvragen wat voor werk?quote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet je toch ergens druk om maken ?
[..]
Toch werkt de nr 1 gaat op vakantie. Is nu ook twee weken niet geweest
Iedereen is een kutlultrut
Geen idee. Maar er zijn er wel meer die gewonnen hebben en een baan hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik me toch afvragen wat voor werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja hoe ik het er mee oneens kan zijn. gig blijft dit topic wel lopen enzo.
dat is de winst van dit spel wmb.
maar oke de ins-outs van hoe spel moet werken laat ik graag aan degene over die het boeien. ik lees het wel weer.
Beveiliger bij een leeg gebouw of zoquote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik me toch afvragen wat voor werk?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beveiliger bij een leeg gebouw of zo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: