Volgende maand weer? Ik ga weer eens de nr 1 proberen. Mits Jussie terug komt. Daar valt niet tegen te bolkenquote:
Ik heb het nooit bijgehoudenquote:Op zondag 30 november 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor de klagers dat alleen de nr 1 zichtbaar is in de OP, je kunt het zelf ook allemaal bijhouden als je het zo belangrijk vindt.
Maar is iemand nog geïnteresseerd wie de 19e plek had, 7 maanden geleden?
tja ik ook niet eigenlijk, zie dat lijstje af ertoe voorbij komen.quote:
Sorry, volgende maand beterquote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
Ik denk niet dat het gaat lukken @:Homijn
Wat mij betreft hoeft dan niet hoor. Volgens mij kan iedereen dat ook wel zien in de statsquote:Op zondag 30 november 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alle data nog vanaf vorig jaar december, ik kan nog wel overzichten uitdraaien van de stand, per maand. Maar wil ik dat.
Jij hebt er deze maand ook je best voor gedaan.quote:
Heeft @Shii jou omgekocht met wortels en wortellikeur?quote:
Ik ook niet. Vind het ook niet boeiend eigenlijkquote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik weet echt niet meer op welke plek ik stond, de vorige maand.
Het gaat er juist om dat je een stukje van de internetgeschiedenis wordt. Vereeuwigd. Niet alleen als nummer 1, maar gewoon als iemand die actief mee deed. Zelf bijhouden heeft wat dat betreft geen nut. Het gaat erom dat je prestatie zichtbaar is voor anderen, erkenning, die er nu niet isquote:Op zondag 30 november 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor de klagers dat alleen de nr 1 zichtbaar is in de OP, je kunt het zelf ook allemaal bijhouden als je het zo belangrijk vindt.
Maar is iemand nog geïnteresseerd wie de 19e plek had, 7 maanden geleden?
Oke, geef eens je top 5 met je het beste kan praten?quote:Op zondag 30 november 2025 19:56 schreef kree het volgende:
laat ik zo zeggen, ik heb mijn eigen nrs 1 en die zijn gebaseerd op met wie ik kan praten. toch best aantal hier moet ik zeggen
Het is helemaal geen prestatie, het is veel onzinnig een smiley posten. Meer is het niet.quote:Op zondag 30 november 2025 19:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat je een stukje van de internetgeschiedenis wordt. Vereeuwigd. Niet alleen als nummer 1, maar gewoon als iemand die actief mee deed. Zelf bijhouden heeft wat dat betreft geen nut. Het gaat erom dat je prestatie zichtbaar is voor anderen, erkenning, die er nu niet is
haha nee.?quote:Op zondag 30 november 2025 19:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke, geef eens je top 5 met je het beste kan praten?
Je vergeet Bolkquote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is helemaal geen prestatie, het is veel onzinnig een smiley posten. Meer is het niet.
Nou wij praten nu toch ook met elkaar zonder smilies? En de rest ook. Misschien in de nacht ofzo, maar ik en Kree bijvoorbeeld hebben niet punten bemachtigd door alleen maar smilies te plaatsenquote:Op zondag 30 november 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is helemaal geen prestatie, het is veel onzinnig een smiley posten. Meer is het niet.
ctrl-c ctrl-v Hoef je het niet eens in te tikken.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt er deze maand ook je best voor gedaan.
Shii luistert regelmatig naar Radio 49quote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft @:shii jou omgekocht met wortels en wortellikeur?
Je moet je toch ergens druk om maken ?quote:
Toch werkt de nr 1 gaat op vakantie. Is nu ook twee weken niet geweestquote:Op zondag 30 november 2025 20:00 schreef kree het volgende:
ook echt prestatie om hier op 1 te komen????? zo moeilijk is dat niet als je maar tijd genoeg hebt enzo.
maar okeeeeeee. ik wil niet het topic spel bekritiseren, het is oke dat het er is, ik doe er alleen niet zo fanatiek aan mee
haha de betere spel tactieken worden hier gedeeldquote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik tik elke keer die tekst Bolk etc. Niks ctrl-c, ctrl-v
Volgens mij heb je nog nooit zoveel punten gehaald of wel?quote:
mss maar het boeit me niet zoveel. vind het veel leuker soms ff gewoon te kletsen met jullie. die hele punten boeien me niet zoveel.quote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Toch werkt de nr 1 gaat op vakantie. Is nu ook twee weken niet geweest
Zijn er wel meer hoor die hier niet zijn voor de punten. Niets mis meequote:Op zondag 30 november 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
mss maar het boeit me niet zoveel. vind het veel leuker soms ff gewoon te kletsen met jullie. die hele punten boeien me niet zoveel.
maar oke weeeeet ben wel in dat topic, dus oke snap dan de klachten mss wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |