Je hebt de complete race gemist als je dat niet snaptquote:Op zondag 30 november 2025 18:17 schreef Gremen het volgende:
Ik heb heel even gemist. Waarom ligt Norris nu opeens 5de en niet 3de?
Elkann heeft de tv uitgezet en probeert Sainz' zaakwaarnemer te bellenquote:Op zondag 30 november 2025 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En HAM nog niet eens in de buurt van de top tien
Liever uitvallen zelfs. Maar 3e is geen probleemquote:
maar vrezen dat Lando 3e wordt is prima als je liever wilt dat hij 3e wordt dus jouw reactie is niet logisch geweestquote:Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever uitvallen zelfs. Maar 3e is geen probleem
Hij moet.quote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef PzKpfw het volgende:
Antonelli gaat dit natuurlijk nooit houden.
Ik vind van wel. Want 3e is geen probleem.quote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar vrezen dat Lando 3e wordt is prima als je liever wilt dat hij 3e wordt dus jouw reactie is niet logisch geweest
Mooi hequote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef Middelpunt het volgende:
Sainz die een podium gaat pakken in een Williams. Hamilton die geen podium kan pakken in de Ferrari waar Sainz zonodig plaats moest maken. De ironie..
Alleen de laatste 1o minutenquote:Op zondag 30 november 2025 18:18 schreef Nattekat het volgende:
de complete race gemist als je dat niet s
Yuki gedraagt zich als Yukiquote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef vul_maar_in het volgende:
wat is yuki aan het doen lol behalve TL's verzamelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 november 2025 18:19 schreef JB83 het volgende:
*Zet Gimme, gimme (fonetisch Kimi, Kimi) van ABBA op op standje burenruzie
Antonelli, je hebt nog iets goed te maken ten opzichte van Max... Verdedig voor wat je waard bent!
Piastri hoeft het contractueel niet te doenquote:Op zondag 30 november 2025 18:20 schreef franklop het volgende:
In principe ga ik ervanuit dat Norris volgende week geen 3e wordt. Met deze stand en Verstappen op 1 volgende week zie ik in normale omstandigheden niet in waarom Piastri dan geen 2e zou liggen en dan Norris voorbij laat
Maar heel eerlijk, dat gaat wel gebeuren natuurlijk in zo'n gevalquote:Op zondag 30 november 2025 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Piastri hoeft het contractueel niet te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |