een soort van...quote:
Neequote:Op zondag 30 november 2025 18:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Moeten Sainz/Kimi eigenlijk nog naar binnen?
nee niemand moetquote:Op zondag 30 november 2025 18:15 schreef Kickinalfa het volgende:
quote:
denk dat ze niet goed kan lezenquote:
Ik meen dat de regel was dat er een lamgpje groen moet worden (voor elke band) voor de auto vrijgegeven mag worden. En die tijd was 0 en is 0.2 geworden en de commentatoren dachten dat onder de 2s dan niet meer kon. Maar het is geen regel.quote:
Als die te herstellen is. Of wellicht is het hele trillingen verhaal een rookgordijn.quote:Op zondag 30 november 2025 18:15 schreef SiGNe het volgende:
En Max heeft volgende race de nieuwe motor uit brazilie nog over..
vervelend doen tegen Norris magquote:
Die laat hem waarschijnlijk gewoon net zo makkelijk voorbij als Piastri net.quote:
Sainz in the wayquote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Piastri zometeen nog even in laten halen door Norris?
Welneequote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die laat hem waarschijnlijk gewoon net zo makkelijk voorbij als Piastri net.
8.quote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel rondes nog. Ik kan nu niet kijken
Dan is vrezen dat norris 3e wordt toch logisch?quote:
En HAM nog niet eens in de buurt van de top tienquote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef Middelpunt het volgende:
Sainz die een podium gaat pakken in een Williams. Hamilton die geen podium kan pakken in de Ferrari waar Sainz zonodig plaats moest maken. De ironie..
kanquote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef JohnBercow het volgende:
Kan Antonelli straks niet een kleine stuurbeweging maken?
dit klopt wel.. toen de regel ingevoerd werd, hadden alle teams langzamere tijden, 2.4 etc... maar ze blijven natuurlijk trainen en zijn nu weer beter ingespeeldquote:Op zondag 30 november 2025 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik meen dat de regel was dat er een lamgpje groen moet worden (voor elke band) voor de auto vrijgegeven mag worden. En die tijd was 0 en is 0.2 geworden en de commentatoren dachten dat onder de 2s dan niet meer kon. Maar het is geen regel.
Kan het mis hebben hoor
3e is prima hoor.quote:Op zondag 30 november 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan is vrezen dat norris 3e wordt toch logisch?
je wilt hem liever 5e hebben
Kantonelli.quote:
omdat Sainz en Antonelli er tussen zittenquote:Op zondag 30 november 2025 18:17 schreef Gremen het volgende:
Ik heb heel even gemist. Waarom ligt Norris nu opeens 5de en niet 3de?
maar liever 5equote:
Niet tijdens SC stoppen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:17 schreef Gremen het volgende:
Ik heb heel even gemist. Waarom ligt Norris nu opeens 5de en niet 3de?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |