Hij doet een Hamilton!quote:
Max wel. Norris en Piastri niet.quote:Op zondag 30 november 2025 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max gaat dit wél uitrijden op feze banden hoor
Ik zou niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 30 november 2025 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Mclaren is het goed aan het verkloten lol
maar dat was de vraag waar jij op reageerde nietquote:Op zondag 30 november 2025 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max wel. Norris en Piastri niet.
Maar je reageerde op iemand die het over Max hadquote:Op zondag 30 november 2025 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max wel. Norris en Piastri niet.
Valt wel mee. Ze zijn gehele race al pak sneller dan Max.quote:Op zondag 30 november 2025 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Mclaren is het goed aan het verkloten lol
Norris blijkbaarquote:Op zondag 30 november 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie gaan ze daar voor betalen?
quote:Op zondag 30 november 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat was de vraag waar jij op reageerde niet
Norrisquote:Op zondag 30 november 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie gaan ze daar voor betalen?
Exactquote:Op zondag 30 november 2025 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat was de vraag waar jij op reageerde niet
Ja. Niet goed gelezen.quote:Op zondag 30 november 2025 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je reageerde op iemand die het over Max had
NIET over Norris & Piastri![]()
McL moet twee versies maken en RBR éénquote:Op zondag 30 november 2025 18:00 schreef shiz het volgende:
Wereldkampioenshirtjes kunnen ze weer inpakken
Ik vraag me af wie ze hebben aangenomen bij NU om dit soort tekstjes te schrijven.quote:Verstappen rijdt tijden die redelijk gelijkwaardig zijn aan de Mclarens. Zijn achterstand op Piastri is nu 8,6 seconden. Normaliter vlakken de tijden van de McLarens en hun mediums straks weer wat af. Verstappen moet vooral zorgen voor een gezonde marge als ze straks weer achter hem op de baan komen met softs. En, hij moet inmiddels hopen dat er geen safetycar meer komt.
Lando z'n mental coach gaat het hoe dan ook druk krijgen komende dagen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef Monolith het volgende:
Lullig om te zeggen, maar een uitvalbeurt voor Norris zou voor het kampioenschap wel het mooist zijn.
Meestal gaat een auto toch sneller lopen net voordat de motor ploft?quote:
mijn bier is opquote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed plan.. ik vergeet te drinken!
waarom zou dat ideaal zijn? daar hebben alleen de McLs voordeel van want Max HOEFT niet meer te pitten terwijl McL moetquote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie ze hebben aangenomen bij NU om dit soort tekstjes te schrijven.
Een SC in zeg 13 ronden zou ideaal zijn.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij rijdt al op P1.. McLaren moet nog pitten
Hoeft ook niet, de McLarens moeten nog naar binnen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Zal wel lastig worden voor Max om er voorbij te komen.
Mclaren moet nog een verplichte pitstop.quote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef Kickinalfa het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef Kickinalfa het volgende:
De McLarens moeten nog pitten, Max nietquote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef Kickinalfa het volgende:
we nemen er één op René en één op Maxquote:
Nee hij hoeft niet meer maar hij heeft wel nog softs. Meeklappen met de Mclarens en uitrijden op soft.quote:Op zondag 30 november 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou dat ideaal zijn? daar hebben alleen de McLs voordeel van want Max HOEFT niet meer te pitten terwijl McL moet
Ik denk Max ook nog een keerquote:Op zondag 30 november 2025 18:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij rijdt al op P1.. McLaren moet nog pitten
Klopt. Maar dat duurt het dus nóg een race vóór de beslissing valt. En is alles nog mogelijkquote:Op zondag 30 november 2025 18:03 schreef vaarsuvius het volgende:
maar als het VER PIA NOR wordt dan staat NOR nog steeds voor in de standings?
dan heeft ie nog steeds alles in eigen hand., paniek mode is niet nodig als ie podium rijdt
Gewoon achter blijven cruisen en hopen dat je hem zenuwachtig kunt maken om hem zodoende misschien wel tot een catastrofale fout te dwingen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Nee dat denken wij dus niet.quote:
Daarom, dat gaat ook wel goed komen voor 'm.quote:Op zondag 30 november 2025 18:03 schreef vaarsuvius het volgende:
dan heeft ie nog steeds alles in eigen hand., paniek mode is niet nodig als ie podium rijdt
quote:
Nee, dat hoeft helemaal nietquote:Op zondag 30 november 2025 18:04 schreef Newone82 het volgende:
Jongens. Wat zonde he. Norris hoeft maar 2 keer derde te worden.
Norris moet uitvallen vandaag
Ligt eraan hoever ze naar achter vallenquote:Op zondag 30 november 2025 18:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Hij deed al een aardige poging.quote:Op zondag 30 november 2025 18:04 schreef Newone82 het volgende:
Jongens. Wat zonde he. Norris hoeft maar 2 keer derde te worden.
Norris moet uitvallen vandaag
Max heeft zijn pitstop gemaakt met exact 25 rondes te gaan.quote:
We zullen zienquote:
Zo is Max.quote:Op zondag 30 november 2025 18:03 schreef Donna het volgende:
Max wil eromheen. Die gaat Norris mentaal een tikkie geven.
Aanval inzetten zodat Norris paar seconden kan verliezen en potentieel achter Antonelli komt ofzoquote:Op zondag 30 november 2025 18:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon achter blijven cruisen en hopen dat je hem zenuwachtig kunt maken om hem zodoende misschien wel tot een catastrofale fout te dwingen.
Jawel om Max kampioen te maken wel.quote:
en gelijk heeft hijquote:
je kapslock is een beetje raarquote:Op zondag 30 november 2025 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
BiJ mClAREN HEBBEN ZE GEEN hANNAH.. DUS MOET oSCAR HET ZELF VE3RZINNEN :d
It's only fair.quote:Op zondag 30 november 2025 18:06 schreef Starflyer het volgende:
Papaya rules![]()
Norris wijd, Piastri ook wijd op dezelfde plek
Meestal volgt er dan een FLquote:
mijn caps is er af. ideaalquote:Op zondag 30 november 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meest nutteloze toets ooit dat ding
ik pleit nog steeds voor een functie die je hele zin omdraait qua hood/kleine letters.quote:Op zondag 30 november 2025 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meest nutteloze toets ooit dat ding
dAT HAD 20 JAAR GELEDEN GECODEERD MOETEN WORDEN!quote:Op zondag 30 november 2025 18:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik pleit nog steeds voor een functie die je hele zin omdraait qua hood/kleine letters.
Nee die willen ze op softs.quote:Op zondag 30 november 2025 18:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando deze ronde dan ook naar binnen?
Dat dacht ik ookquote:
ook jouw caps doet domquote:Op zondag 30 november 2025 18:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dAT HAD 20 JAAR GELEDEN GECODEERD MOETEN WORDEN!
Is geen regel geweest.quote:
17 seconden in 14 rondjes?quote:Op zondag 30 november 2025 18:08 schreef Newone82 het volgende:
Piastri versus Max is het vandaag…. Piastri kan winnen
Jawel, eis is ca 0.2s(?) tussen wiel vast en op de knop drukken.quote:Op zondag 30 november 2025 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
1.8?
Het mocht toch niet onder de 2 sec ???
Dat lijkt er wel op....quote:Op zondag 30 november 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
Alleen als Lando nu in dienst van Oscar rijdt en Max op gaat houden
Waarom doet RB dat dan niet?quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 18:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht dat de stops niet onder de 2 seconden meer mochten?
quote:Op zondag 30 november 2025 18:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jawel, eis is ca 0.2s(?) tussen wiel vast en op de knop drukken.
Onder 2s is zeldzaam, maar niet onmogelijk.
De coureur is niet de baas, er zal wel een gigantische berekening achter zitten.quote:
Ja daarom gaat Piastri winnen.quote:Op zondag 30 november 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op....
0.9 langzamer dan die van PIA. Bij de eerste stop wast het ook 0.9s, maar dan andersom.quote:
even de banden warm makenquote:
geen meerquote:Op zondag 30 november 2025 18:12 schreef -XOR- het volgende:
Hoeveel track limits mag die Russell nog?
Nog 1 is strafquote:Op zondag 30 november 2025 18:12 schreef -XOR- het volgende:
Hoeveel track limits mag die Russell nog?
We hebben het er niet meer over......quote:
+5 seconden voor Norris is niet ergquote:
VREES je?! Ben je niet goed?quote:
Heeft 'ie dat beloofd?quote:Op zondag 30 november 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
Doen Sainz!! verbreek je beloften aan je fans dat je niet op het podium zou komen
liever 5e hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |