Een 700 euro overtrek kopenquote:Op zondag 30 november 2025 18:09 schreef Mikeytt het volgende:
Werkelijk niemand heeft anno 2025 nog een microvezel dekbedovertrek
Tevens heb ik een zijden dekbedovertrek en die is superieur aan katoenZodra deze het begeeft, moet ik echter ook helaas aan katoen geloven.
Tegenwoordig voor 300~ te koop. Toentertijd 200~. Heel erg waard voor comfort waarvan je zou kunnen dromen!quote:
Maar katoen is plant onvriendelijk.quote:Op zondag 30 november 2025 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tegenwoordig voor 300~ te koop. Toentertijd 200~. Heel erg waard voor comfort waarvan je zou kunnen dromen!
Helaas wel extreem dieronvriendelijk, dus later weer katoen
Dieronvriendelijk? De wormen sterven wanneer de coccoons in kokend water geplaatst worden, maar kunnen dan als voedsel gebruikt worden. Zijdewormen worden door de mens gekweekt en kunnen in de natuur niet overleven. Lijkt me geen slecht leven, voor een insect.quote:Op zondag 30 november 2025 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tegenwoordig voor 300~ te koop. Toentertijd 200~. Heel erg waard voor comfort waarvan je zou kunnen dromen!
Helaas wel extreem dieronvriendelijk, dus later weer katoen
Jij sterft ook als je in kokend water gepleurd wordt, hoe de fuck kan dat een argument zijn? Zo kun je de complete bioindustrie ook wel goedpraten.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dieronvriendelijk? De wormen sterven wanneer de coccoons in kokend water geplaatst worden, maar kunnen dan als voedsel gebruikt worden. Zijdewormen worden door de mens gekweekt en kunnen in de natuur niet overleven. Lijkt me geen slecht leven, voor een insect.
Katoenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:33 schreef DeStilleWandelaar het volgende:
Ik ben erg benieuwd welk materiaal het meest comfortabel is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |