Borduren dat doet CotS volgens mij ook?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Vroeger veel gelezen. En geborduurd. En gemozaiekt.
Maar echtquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk wat je met haken kunt maken
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt![]()
Ik heb al diverse tassen en sjaals gemaakt. Nu bezig met een platte kerstboom van graswol (wat een klotewol, hierna nooit meer
Allemaal van patroon? Hoe begrijp je dat?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt![]()
Ik heb al diverse tassen en sjaals gemaakt. Nu bezig met een platte kerstboom van graswol (wat een klotewol, hierna nooit meer)
Sommige wel. Meeste gewoon op eigen gevoel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Allemaal van patroon? Hoe begrijp je dat?
Maar die gaatjes liggen zo dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige wel. Meeste gewoon op eigen gevoel.
Meestal heb ik eerst een paar minuten dat ik naar een patroon kijk en denk: wtf. Maar als ik het begin snap en gewoon begin, valt alles ineens op zn plek. En anders youtube
Ligt eraan hoe dik je wol/naald isquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar die gaatjes liggen zo dicht bij elkaar
Ik kon het vroeger, maar nu…. Kweet t niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je wol/naald is
misschien maar met iets heel simpels beginnen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kon het vroeger, maar nu…. Kweet t niet.
Zitten ook gaatjes in.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
misschien maar met iets heel simpels beginnen.
pannenlap ofzo.
Ja en sowieso, je kan ook "gewoon" gaan haken, en weer uithalen, opnieuw beginnen, een nieuwe steek leren, leuke wolletjes kopen en je krijgt vanzelf inspiratie voor nieuwe projectenquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
misschien maar met iets heel simpels beginnen.
pannenlap ofzo.
Het voordeel van haken is dat je het mee kunt nemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja en sowieso, je kan ook "gewoon" gaan haken, en weer uithalen, opnieuw beginnen, een nieuwe steek leren, leuke wolletjes kopen en je krijgt vanzelf inspiratie voor nieuwe projecten![]()
Ik heb veel dingen die ik nog wil maken, maar zin en tijd..
Ja, maar het voelt wat raar om te gaan zitten haken op werk, bij een verjaardag of in een restaurant oidquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het voordeel van haken is dat je het mee kunt nemen.
In de trein dan? Het ziet er in ieder geval gezellig uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt wat raar om te gaan zitten haken op werk, bij een verjaardag of in een restaurant oid
Ik heb een mevrouw gekend en haar man was vrachtwagenchauffeur.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In de trein dan? Het ziet er in ieder geval gezellig uit.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een mevrouw gekend en haar man was vrachtwagenchauffeur.
Zij reed weleens mee, en dan breide ze kindersokken onderweg.
Een op de heenweg, en een op de terugweg
nee zij breide ze voor haar kleinzoonsquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]die kun je nog verkopen ook.
Girl kun jij ook breien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |