Ik kan redelijk sudoku-en vind ik zelfquote:Op zondag 30 november 2025 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Puzzelen ben ik redelijk goed in.Ligt eraan wat voor puzzel trouwens.
Ohw, ziet er beter uit dan vroeger.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan redelijk sudoku-en vind ik zelf
Ken eigenlijk alleen maar vrouwen die hem echt heel stoer vondenquote:Op zondag 30 november 2025 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, ziet er beter uit dan vroeger.![]()
Destijds was mijn vriendinnetje fan van hem en ik dacht echt, die heeft geen smaak.Wel handig als je vriendin een andere smaak heeft, krijg je ook geen ruzie om jongens en zo.
quote:
Blijft leukquote:Op zondag 30 november 2025 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan redelijk sudoku-en vind ik zelf
Ook geen white wedding?quote:Op zondag 30 november 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Billy Idol is vandaag 70 geworden, geen sweet 16 meer voor hem.
Ik dus niet, vond hem eng en lelijk.quote:Op zondag 30 november 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen maar vrouwen die hem echt heel stoer vonden
quote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dus niet, vond hem eng en lelijk.
Het begon met voetballen .... zorgde wel dat ik niet door de militaire keuring kwam en geen dienst heb gedaanquote:Op zondag 30 november 2025 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die knieen altijd. Wist ik 20 jaar geleden echt niet dat zoveel mensen er last van hebben inclusief ikzelf de laatste jaren.
Doe jij ook de wat meer afwijkende sudoku's al?quote:Op zondag 30 november 2025 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jeej goed zo.
En die kan ik ook redelijk goed.
Ja, ook al gedaan.quote:Op zondag 30 november 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij ook de wat meer afwijkende sudoku's al?
quote:Op zondag 30 november 2025 18:26 schreef Shii het volgende:
Roergebakken broccoli, tomatensausje, couscous en falafel.
Thanks, jij ook lekker ietequote:
Dat is nog lekkerder de dag erna.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
En was me een partij lekker die boterkip, laatste weken lukte het koken mij niet zo maar vandaag gelukkig weer goed gelukt.En morgen nog een keer want genoeg over.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
En was me een partij lekker die boterkip, laatste weken lukte het koken mij niet zo maar vandaag gelukkig weer goed gelukt.En morgen nog een keer want genoeg over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |