Appelkoekenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 november 2025 09:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Carolientje Carolientje...
Bekijk deze YouTube-video
Best wel lekker weer. Ik ga even naar buiten.quote:
Mooi weer voorquote:Op zondag 30 november 2025 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best wel lekker weer. Ik ga even naar buiten.
Ik vond dat vroeger geweldig. 200% en een vrije dag.quote:
Vroegâh?quote:Op zondag 30 november 2025 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger geweldig. 200% en een vrije dag.
Jaren 90 in een kledingzaak.quote:Op zondag 30 november 2025 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroegâh?
Toen je nog pijlen moest maken voor de mammoetenjacht?
De echt wilde tijdquote:
Work hard, party hard.quote:
FTFYquote:
Dank u.quote:
Verschrikkelijke?quote:
Net weer begonnen.quote:
Jij bent export, dat telt andersquote:
Nee hoor, heel normaalquote:
Ik val bij het derde of vierde piepje al dood neer volgens mij.quote:Op zondag 30 november 2025 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Doen jullie vandaag ook allemaal netjes de coopertest?
Voor het laatst gedaan in 1985 of zo.quote:Op zondag 30 november 2025 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Doen jullie vandaag ook allemaal netjes de coopertest?
Alleen is dat geen coopertestquote:Op zondag 30 november 2025 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik val bij het derde of vierde piepje al dood neer volgens mij.
Dat is toch heen en weer rennen en dat het piepje steeds sneller gaat. Voor het piepje gaat moet je er dan zijn?quote:
Je mag ze beide doen ter compensatiequote:Op zondag 30 november 2025 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
Gelezen, is wat anders ja, hoe dan ook, ik heb geen conditie.
Nee dank je, ga maar lekker zelf doen.quote:Op zondag 30 november 2025 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag ze beide doen ter compensatie
Same herequote:Op zondag 30 november 2025 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik val bij het derde of vierde piepje al dood neer volgens mij.
Wa dag te zelluf?quote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dank je, ga maar lekker zelf doen.
Schorsingquote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef engine het volgende:
Wat als je het nationale inhaalmoment ook mist?
Tja, goede vraag.quote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef engine het volgende:
Wat als je het nationale inhaalmoment ook mist?
1976 en gehaaldquote:Op zondag 30 november 2025 17:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor het laatst gedaan in 1985 of zo.
Wat is dat toch met die knieen altijd. Wist ik 20 jaar geleden echt niet dat zoveel mensen er last van hebben inclusief ikzelf de laatste jaren.quote:Op zondag 30 november 2025 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
toen wel ja ... maar ook al jong mn knieen verkloot .. dus rennen doen we niet meer
Voor mensen iets ten zuiden van Maastricht verstaanbaarquote:
Hoe kan je die niet halen?quote:
Jij kon het achteruit lopend?quote:
Fijne tijd jaquote:Op zondag 30 november 2025 17:41 schreef pullup het volgende:
Nou Ajax mag lekker laat verliezen vandaag
Nee.quote:
Naja hij zal het hebben gedaan voor iets waar een minimum eis aan vast zat voor afgelegde afstand danquote:Op zondag 30 november 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee.
Maar blijft de vraag hoe je het niet kan halen? Het is 12 minuten (hard)lopen.
Zolang er geen doel bij staat kan het niet mis gaan
Laatste keer dat ik moest heb ik de eisen ook gehaald.quote:Op zondag 30 november 2025 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja hij zal het hebben gedaan voor iets waar een minimum eis aan vast zat voor afgelegde afstand dan
Hoe ziet hij er nu uit?quote:Op zondag 30 november 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Billy Idol is vandaag 70 geworden, geen sweet 16 meer voor hem.
Ik heb die test nooit gedaan hahaquote:Op zondag 30 november 2025 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik moest heb ik de eisen ook gehaald.
Maar damn
We mochten moesten hem toen 2 keer lopen, met 6 minuten rust.
De 1e keer minimaal 3200m
De 2e keer minimaal 2800m
Nou jaquote:
Gelukkig kon ik het lezen, dan begrijp ik het nog wel.quote:Op zondag 30 november 2025 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor mensen iets ten zuiden van Maastricht verstaanbaar
Ja het is wel een beetje puzzelenquote:Op zondag 30 november 2025 17:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik het lezen, dan begrijp ik het nog wel.
quote:Op zondag 30 november 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan jij lezen ja?quote:Op zondag 30 november 2025 17:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik het lezen, dan begrijp ik het nog wel.
Ik kan redelijk sudoku-en vind ik zelfquote:Op zondag 30 november 2025 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Puzzelen ben ik redelijk goed in.Ligt eraan wat voor puzzel trouwens.
Ohw, ziet er beter uit dan vroeger.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan redelijk sudoku-en vind ik zelf
Ken eigenlijk alleen maar vrouwen die hem echt heel stoer vondenquote:Op zondag 30 november 2025 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, ziet er beter uit dan vroeger.![]()
Destijds was mijn vriendinnetje fan van hem en ik dacht echt, die heeft geen smaak.Wel handig als je vriendin een andere smaak heeft, krijg je ook geen ruzie om jongens en zo.
quote:
Blijft leukquote:Op zondag 30 november 2025 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan redelijk sudoku-en vind ik zelf
Ook geen white wedding?quote:Op zondag 30 november 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik dus niet, vond hem eng en lelijk.quote:Op zondag 30 november 2025 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen maar vrouwen die hem echt heel stoer vonden
quote:Op zondag 30 november 2025 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dus niet, vond hem eng en lelijk.
Het begon met voetballen .... zorgde wel dat ik niet door de militaire keuring kwam en geen dienst heb gedaanquote:Op zondag 30 november 2025 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die knieen altijd. Wist ik 20 jaar geleden echt niet dat zoveel mensen er last van hebben inclusief ikzelf de laatste jaren.
Doe jij ook de wat meer afwijkende sudoku's al?quote:Op zondag 30 november 2025 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jeej goed zo.
En die kan ik ook redelijk goed.
Ja, ook al gedaan.quote:Op zondag 30 november 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe jij ook de wat meer afwijkende sudoku's al?
quote:Op zondag 30 november 2025 18:26 schreef Shii het volgende:
Roergebakken broccoli, tomatensausje, couscous en falafel.
Thanks, jij ook lekker ietequote:
Dat is nog lekkerder de dag erna.quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
En was me een partij lekker die boterkip, laatste weken lukte het koken mij niet zo maar vandaag gelukkig weer goed gelukt.En morgen nog een keer want genoeg over.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
En was me een partij lekker die boterkip, laatste weken lukte het koken mij niet zo maar vandaag gelukkig weer goed gelukt.En morgen nog een keer want genoeg over.
Boeit jou dat?quote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn. Wel opgewarmd hoop ik.
Ja weet ik het. Ik ben soms raar, laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef maily het volgende:
[..]
Boeit jou dat?![]()
Kouwe pizza is voor ontbijt ook best te doen hoor.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Ik ben soms raar, laten we het daar maar op houden.
Ik hou niet zo van koude pizza.
Die koude pizza in een pan met wat water en een deksel erop.quote:Op zondag 30 november 2025 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Ik ben soms raar, laten we het daar maar op houden.
Ik hou niet zo van koude pizza.
Een koude pizza in een pan met water... Ik moet van mijn parkiet vragen of jij niet goed in je hoofd bent ofzo.quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die koude pizza in een pan met wat water en een deksel erop.
Dan heb je weer prima, warme, pizza
Mits je er wel iets van warmte onder doet natuurlijk.
In het water? Gadverdamme.quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op zondag 30 november 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een koude pizza in een pan met water... Ik moet van mijn parkiet vragen of jij niet goed in je hoofd bent ofzo.
Die parkiet moeten ze door de hakselmachine rammen. Beter voor iedereenquote:Op zondag 30 november 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een koude pizza in een pan met water... Ik moet van mijn parkiet vragen of jij niet goed in je hoofd bent ofzo.
Ok, heel klein beetje dus zodat het gestoomd wordt.quote:Op zondag 30 november 2025 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/I8Bn-QTMN2Y
Nou zeg, niet zo gemeen over een parkietje he.quote:Op zondag 30 november 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die parkiet moeten ze door de hakselmachine rammen. Beter voor iedereen
Ik ook.quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, heel klein beetje dus zodat het gestoomd wordt.
Ik zag het jou al echt in een volle pan water mikken.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef chufi het volgende:
koud is prima daar ga ik geen extra energie insteken
quote:Op zondag 30 november 2025 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, heel klein beetje dus zodat het gestoomd wordt.
Ik zag het jou al echt in een volle pan water mikken.
Er staat duidelijk met WAT water,quote:Op zondag 30 november 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tssss ja dat kan ik zeker en wat kan ook te veel zijn hoor.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Er staat duidelijk met WAT water,
jij kon lezen toch
Ook primaquote:
Heb je geen ouderwetse gaskachel in je huis, had mijn moeder vroeger en die zette daar veel op om het weer warm te krijgen. Zoals o.a. haar koffie.quote:
Biefstuk noem ik niet echt kindermenu.quote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef pullup het volgende:
Kindermenu gehad. patatjes, biefstukje met sjampies en appelmoes![]()
Mjah had er nog eentje. Anders waren het waarschijnlijk tartaartjes geworden jaquote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Biefstuk noem ik niet echt kindermenu.Wel lekker allemaal.
oven natuurlijkquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 november 2025 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
oven natuurlijk
Dat is niet heropwarmen
Nee gorizoquote:Op zondag 30 november 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook prima
Zat er wel nananas op?
Even de trailer opgezocht. Inderdaad bizar. Kijkse nog.quote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt film: 'Companion 2025' Bizar
Voor de oven moet je even met een plantenspuit wat water over je pizza sprinkelenquote:Op zondag 30 november 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het water? Gadverdamme.
Ik heb gelukkig een oven.
Welke windhoek van Zuid Afrika zit je trouwens ?quote:Op zondag 30 november 2025 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Voor de oven moet je even met een plantenspuit wat water over je pizza sprinkelen
quote:Op zondag 30 november 2025 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Voor de oven moet je even met een plantenspuit wat water over je pizza sprinkelen
En weer begonnen,quote:
Windhoek is Namibië heb ik deze week geleerdquote:Op zondag 30 november 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke windhoek van Zuid Afrika zit je trouwens ?
Jaquote:
Ohw airfryer, ik heb een gewone oven. Maar snap het denk ik wel want afbakbrood gaat ook een beetje water over.quote:Op zondag 30 november 2025 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Janouja hoeft niet perse een plantenspuit maar met m'n hand wat druppeltjes doe ik wel voor ie weer de airfryer in gaat.
Dus je kan door ook mosselen eten? Vers?quote:Op zondag 30 november 2025 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Windhoek is Namibië heb ik deze week geleerd![]()
Ik zit in Mosselbay. Mooi plekje wel.
Ik heb wel een idee wat ermee te doenquote:
Alles moet kapotquote:Op zondag 30 november 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee wat ermee te doen
Zal wel weer niet mogen
Te beginnen met dequote:
Dat kan zeker maar heb ik nog niet geprobeerd hier. Hoe vers ze dan zijn weet ik niet.quote:Op zondag 30 november 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kan door ook mosselen eten? Vers?
Ook gekeken. Bizar is het goede woord.quote:Op zondag 30 november 2025 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt film: 'Companion 2025' Bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |