Nee gemist ... later wel herhalingen gezien, Odermatt weer eens gewonnen dacht ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:25 schreef mario390 het volgende:
heb je gist. abfahrt gekijkt? ik was kapoet
maar wel om 19 00 van graz thuis
Ja hier op FoK! ook hoor ...quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:35 schreef mario390 het volgende:
op twit staat al is en trump
propagandashow
Ja ik kom daar soms wel, maar ben vaak ook gaue weer weg ...quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:17 schreef mario390 het volgende:
ja verschoben
wat en idioten in
voetbaltopic
In mijn jeugdquote:
Niet op reageren ...quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:45 schreef mario390 het volgende:
en jemand zegt in topic
adolf teg. argentinie![]()
![]()
zijn daar echt zo ewiggestrige
in dat topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk maar let niet op ... wel veel sneeuw iddquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:16 schreef mario390 het volgende:
kijk in beaver creek hoe het sneeuwd
zijn maar 14 gerijden
vincent führt
Denk het niet ... jij checkt hun socials toch ? Gisteren waren ze er nog wel tijden de uitzending (die je terug kunt kijken op de site)quote:
Ik heb ook nauwelijks gekeken en dan meestal zonder geluidquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
vanavond gaa ik niet kijken
buitenwarts hebben ze tegen de
verloren ook deze week
Ah gevondenquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:07 schreef mario390 het volgende:
aich dob teg. ried nu vanavond op
orf sport plus
Ah gewonnen 3-0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was weer zoals vroeger .. Nederlands volkslied en dat van Oostenrijk ... Maar Lando Weltmeister met 2 puntje verschil op Maxquote:
quote:Op zondag 7 december 2025 18:58 schreef mario390 het volgende:
is deze avond zondag ook gala?
is niet mandaag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |