Ik heb banaan bij shoarma ooit eens geprobeerd omdat iemand zei dat het lekker was. Het was uh niet vies. De zoetigheid van de banaan deed wel iets.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Banoffee pie?
Denk dat het daar voor mij eindigt.
Ik moest even terugdenken aan een Youtube die ik eergister keek:quote:Op woensdag 3 december 2025 13:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb banaan bij shoarma ooit eens geprobeerd omdat iemand zei dat het lekker was. Het was uh niet vies. De zoetigheid van de banaan deed wel iets.
Laten we zeggen dat ik het daarna nooit meer gemaakt heb.
quote:Op woensdag 3 december 2025 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poosje geleden was ik mijn creditcard kwijt.
Nieuwe aangevraagd, daarna de oude teruggevonden.
Net wilde ik een betaling doen dus cc gepakt: is gedeactiveerd. En ik zie in mijn bank app dat daar een ander nummer staat.
Ik ontken noch bevestig dat ik mogelijk de nieuwe in stukjes heb geknipt voor ik hem weggooideKomende week nog eens goed zoeken en anders maar weer eentje aanvragen. Zou me niet verbazen als de bank wil gaan checken of het allemaal wel goed met me gaat
EN ZONDER SUPPORT ACTquote:Op woensdag 3 december 2025 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor de Jason Isbell luisteraars in dit topic (Lucky En Loon?): morgen start voorverkoop voor juni 26. Groningen en Tilburg dit keer.
Lijkt me ook raar gevoel.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis met een grote pleister in m’n hals. Heb al een tijd last van korstjes op mijn lichaam en gezicht. Diverse smeersels helpen niet, nu werd er een meer ervaren dermatoloog bijgehaald die ook niet wist wat het is dus nu is er een biopt afgenomen, oor is mee verdoofd, voelt heel erg raar.
We hebben je duidelijk nodig voor dit soort waarheden.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:09 schreef Myraela het volgende:
Banaan in avondeten.
Deze bijdrage vond ik belangrijk genoeg om weer een keer te reageren.
In de benen blijven hequote:Op woensdag 3 december 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BOERENKOOLSTAMP MET WORST EN SPEK.
Kratje Grolsch op tafel. Zoepn moar.
Gaat het allemaal wel goed met je?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poosje geleden was ik mijn creditcard kwijt.
Nieuwe aangevraagd, daarna de oude teruggevonden.
Net wilde ik een betaling doen dus cc gepakt: is gedeactiveerd. En ik zie in mijn bank app dat daar een ander nummer staat.
Ik ontken noch bevestig dat ik mogelijk de nieuwe in stukjes heb geknipt voor ik hem weggooideKomende week nog eens goed zoeken en anders maar weer eentje aanvragen. Zou me niet verbazen als de bank wil gaan checken of het allemaal wel goed met me gaat
Ketchup, citroen, peterselie, DRIE soorten groente!quote:Op woensdag 3 december 2025 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In de benen blijven he![]()
Heb ook honger maar zijn nog bij de klant. Dus dan maar foto van gisteren - uiteraard kalf. De baas betaalt (en ¤25 is niet duur daarvoor)[ afbeelding ]
Ketchup probeerden ze me nog aan te smeren ja, maar nee dit zijn Preiselbeerenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ketchup, citroen, peterselie, DRIE soorten groente!
23 december heb ik blijkbaar een bel afspraak, kreeg daar een mailtje over. Wel fijn dat dat gewoon vast staat, kan ik rekening mee houden.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Lijkt me ook raar gevoel.
![]()
Wanneer uitslag?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het allemaal wel goed met je?
Beterschap!quote:Op woensdag 3 december 2025 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
23 december heb ik blijkbaar een bel afspraak, kreeg daar een mailtje over. Wel fijn dat dat gewoon vast staat, kan ik rekening mee houden.
Heb momenteel een kokende oorlel, ook een raar gevoel in![]()
Ai @:cat-astrophe
Braaf zo jongenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ketchup probeerden ze me nog aan te smeren ja, maar nee dit zijn Preiselbeeren
Bordje met Krautsalat, worteltjes en iets van aardappel rauwkost had ik eerder al op.
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ketchup, citroen, peterselie, DRIE soorten groente!
Baaawwquote:Op woensdag 3 december 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar ik hou echt van je @:cat-astropheWeet je best
Oh nu was het nog maar 99,999 per uur SONDERANGEBOTquote:Op woensdag 3 december 2025 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Baaaww![]()
Gelukkig kon ik het cheap ass Zentrum Parkhaus vandaag ook reserveren door mijn PayPal account af te stoffen
quote:Op woensdag 3 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee deze had het KUNNEN worden. Maar niet![]()
[ afbeelding ]
We zijn er met negen personen nu dus we zijn niet zielig en alleen. Van 7 tot 19u werken, dan hoef je verder niet veel geamuseerd worden.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:29 schreef AnneX het volgende:
Moet je jezelf nu amuseren of is men ook nog sociaal mit dem Holländer?
Vanavond lekker het kerst repertoire gegalmd. Inmiddels drie optredens gepland, waaronder een flash mob.
MnX toetert in een kerkje volgende week en zondagmiddag in een tuincentrum 🎶 🎺
Ah, ik dacht dat je daar in je uppie zat.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We zijn er met negen personen nu dus we zijn niet zielig en alleen. Van 7 tot 19u werken, dan hoef je verder niet veel geamuseerd worden.
Ik geloof dat we volgende week wel mochten aansluiting bij het kersteten van de klant.
Dat klinkt beter! Dan wil je zelfs ms wel eens alleen zijnquote:Op woensdag 3 december 2025 22:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We zijn er met negen personen nu dus we zijn niet zielig en alleen. Van 7 tot 19u werken, dan hoef je verder niet veel geamuseerd worden.
Ik geloof dat we volgende week wel mochten aansluiting bij het kersteten van de klant.
Restaurant Vesters in Nijmegenquote:Op donderdag 4 december 2025 07:34 schreef Lonaa het volgende:
Tips gevraagd:
Halverwege januari willen we een paar dagen weg. Dat wordt mogelijk Nijmegen e.o., dus kom maar op met hotel, restaurant, musea, wandelroutes e.a in Nijmegen e.o.
Oh jaa de Plak, kaasgehakt!quote:Op donderdag 4 december 2025 08:18 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa
Qua wandelroutes kun je in de binnenstad de groene lijn en bordjes in de stoep volgen om leuke plekjes in de binnenstad te leren kennen.
Met zonsondergang is er op de Oversteek de Sunset March als je van de oorlogsherdenkingen bent. Elke dag.
@:borisz en ik hebben laatst de N70 natuurroute gewandeld. Maar dat is wel een stevige wandeling. Je kan hem evt door de helft inkorten. Anders ben je drie uur aan het wandelen en heb je de volgende dag spierpijn, want het is heuvelachtig.
Je kunt ook mooi de uiterwaarden in wandelen bij de Ooijpolder. Ergens zit daar een theetuin maar ik denk niet dat dat wat is in januari.
Qua musea vond ik het MuZIEum wel leuk voor een rondleiding (hoe het is om blind te zijn). Afrikamuseum is dicht en Orientalis is geen aanrader. Ik vind Nijmegen niet zo'n museum-stad eigenlijk. Volgens mij zit er een oorlogsmuseum in Groesbeek maar ik ben er nooit geweest.
Brouwerij de Hemel is in de zomer prachtig terras maar je kan er ook prima binnenzitten.
Ik vind Tati een leuk eettentje maar het is wel erg veganistisch, weet niet of dat wat voor jullie is.
Verder qua activistische eettentjes is Café de Plak leuk, dat is een coöperatief café dat uit de krakerstijd stamt en je krijgt er een rijkelijke maaltijd.
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8quote:Op donderdag 4 december 2025 07:34 schreef Lonaa het volgende:
Tips gevraagd:
Halverwege januari willen we een paar dagen weg. Dat wordt mogelijk Nijmegen e.o., dus kom maar op met hotel, restaurant, musea, wandelroutes e.a in Nijmegen e.o.
Dat heb ik ook steeds, ooit enorm uitgegleden op een bospad hierachter. Daar loop ik nog steeds graag op mijn wandelingetjes, maar ook verkrampt. Ook in het park in mijn werkstad. Irritant he, ik wijt het maar aan mijn leeftijdquote:Op donderdag 4 december 2025 08:51 schreef borisz het volgende:
Denk dat de bladeren al weer iets vergaan zijn. Maar omdat je iedere stap met aandacht moest zetten in loop je dus verkrampter. Kortom de spierpijn duurde drie dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |