Same!quote:Op dinsdag 2 december 2025 04:43 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik draai me nog een keertje om..
Maar echt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dry needling is echt fantastisch he
Liever uurtje eerder weg en op Münster wat eten halen, treintjes kijken etc dan twee keer extra overstappen of twee uur moeten wachten in Münster (dan is de volgende rechtstreekse ICE naar München). De kerstmarkt is ook nog niet geopend rond die tijd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Jammer van het wachten @:derLudolf, wat een tijden..
quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dry needling is echt fantastisch he
Oh, ja, dat is vervelend. En het is inderdaad super suf dat ze daar niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:10 schreef Lonaa het volgende:
Haha, ja is vlinder, maar ik ben met onze eigen bus dus boetes komen op eigen adres.
Ik vind gewoon dat ze dat moeten regelen, inrij vergunning en dergelijke, maar daar denken ze geloof ik helemaal niet over na/staan ze niet bij stil.
Zit wel groot verschil voor mij gevoel tussen kantoor en de vloer zeg maar
Snap ik idd, maar blijft achterlijk vroegquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Liever uurtje eerder weg en op Münster wat eten halen, treintjes kijken etc dan twee keer extra overstappen of twee uur moeten wachten in Münster (dan is de volgende rechtstreekse ICE naar München). De kerstmarkt is ook nog niet geopend rond die tijd.
Lekker zou ik het op het moment zelf ook niet noemenquote:Op dinsdag 2 december 2025 07:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn fysio zegt dat er ook mensen zijn die het haten
Ik vind het (behalve in die nekschouderspier waarvan ik ff niet weet hoe die voelt) eigenlijk altijd wel lekker en fascinerend ook om dat naaldje te voelen wiebelen en dan de spier te voelen samentrekken
Het daadwerkelijk uit bed komen vind ik lastig, maar of dat nou om 4:30 of 6:30 is maakt me weinig uit. Zodra ik de voeten op de vloer heb maakt het je weinig uit.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Snap ik idd, maar blijft achterlijk vroeg
Oh, die hebben wij! Super handig, niet te groot (geen bakbeest in je keuken), doet het prima en ik vind hem makkelijk schoon te maken.quote:Op maandag 1 december 2025 13:50 schreef vlindertje89 het volgende:
De Philips na320/00, 321/00 en 322/00 zijn beste uit de test bij Consumentenbond en 4.2 liter, en wordt omschreven als compact en energiezuinig. Schoonmaakgemak wordt beoordeeld met een 7,7.
Verder geen eigen ervaring.
Die van mij was wel sappig. Droog is misschien nog erger dan heel veel pitjesquote:
Zeker allemaal al berekend, voors/tegens/vergeleken. Dit was voor ons de meest gunstigste optie.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:07 schreef AnneX het volgende:
@:Blues jullie hebben het laten berekenen etc. Weet je zeker dat het financieel zo achteruit gaat. Jij hebt je leven lang gewerkt!?
En golfer ook natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |