Ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:33 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb hier certificaten liggen voor ballroom en latin american zilver ster
quote:
En de horlepiep niet te vergetenquote:
Nou ja, meer zoietsquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:29 schreef halfway het volgende:
Kan wel dansen maar zat liever aan de bar
Ongepastquote:
De Driekusmanquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
En de horlepiep niet te vergeten
Jij leek me nu net zo'n type met van die losse heupen.quote:Op maandag 1 december 2025 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ik weigerde dansles, want ik vond het stom. Nooit spijt van gehad. En uiteraard kan ik nog steeds niet dansen.
Hier een assortiment losse heupen.quote:Op maandag 1 december 2025 16:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij leek me nu net zo'n type met van die losse heupen.
Welke dansstijl leerde je daar toen? Bij de meeste dansstijlen heb je je partner niet echt in je armen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:48 schreef Tijn het volgende:
Ik ben op m'n 16e naar dansles gestuurd door m'n ouders. Dat was eind jaren '90. Ik vond het niet zo erg, elke week een uur met een meisje in je armen
Gewoon standaard ballroom en latin. Foxtrot, Engelse wals, jive, cha-cha-cha, tango, mambo, al dat werk.quote:Op maandag 22 december 2025 16:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Welke dansstijl leerde je daar toen? Bij de meeste dansstijlen heb je je partner niet echt in je armen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |