Denk dat ze te druk zijn met de overgangquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben vrouwen eigenlijk last van een midlife crisis? Hoor daar eigenlijk niemand over.
begin van het drama....quote:
Kijk er nu al naar uit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Vandaag niet vergeten ook weer beddengoed erop te doen he.
Die begint meestal wel pas zo'n 10 jaar na midlife crisis leeftijdquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze te druk zijn met de overgang
ja zag het voorbij komen. die man heeft al 15 jaar parkinson blijkbaar en het wordt hem nu teveelquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
potverdriedubbeltjes... 2brothersonthe4thfloor stopt er mee
ja ik kreeg er niets meer van mee, nooit echt mijn muziek geweest... maar wel kut voor hemquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag het voorbij komen. die man heeft al 15 jaar parkinson blijkbaar en het wordt hem nu teveel
Paar jaar geleden gratis live gezien en ondanks ik niet meer naar die muziek luister (vroeger wel) vond ik het wel geweldig dat half uurtje dat ze optraden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
potverdriedubbeltjes... 2brothersonthe4thfloor stopt er mee
ja shows geven dat kunnen ze zekerquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gratis live gezien en ondanks ik niet meer naar die muziek luister (vroeger wel) vond ik het wel geweldig dat half uurtje dat ze optraden.
Heul niet.quote:
Hoe koud is het dan?quote:
24 graden maar gevoelstemp is lagerquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe koud is het dan?
Dat is niet koud. Hier is het 9.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
24 graden maar gevoelstemp is lager [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet koud. Hier is het 9.
Perfect.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch drie keer zo warm als vorige week.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dat hier in Nederland zo belachelijk duur is geworden want ik vind die met witte chocolade erg lekker.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
heb ineens zo'n trek in die bon bon bloc praline maar dat heb ik hier gezien. En voorheen hadden ze nog bountys puur maar dat zie ik ook niet meer
ja weet niet wat ze nu kosten maar goedkoop zijn ze nooit geweest neequote:Op zaterdag 29 november 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dat hier in Nederland zo belachelijk duur is geworden want ik vind die met witte chocolade erg lekker.
Als een man het dan voor je koopt is het wel echte liefde.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Vroeger was bonbonbloc duur, tegenwoordig gewoon onbetaalbaar.
5,50 euro niet in de aanbieding
Bij de Nettorama krijg je er korting op als je er meer kooptquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
en als je er 5000 koopt voor 1 cent?quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Nettorama krijg je er korting op als je er meer koopt
tien zelfs. We zitten in de dubbele cijfers.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voorheen kocht ik het nog wel eens als ik er echt zin in had maar ik doe dat eigenlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
jezus.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ga morgen weer boardgames spelen met de duitsers
Zonder bloemen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een man het dan voor je koopt is het wel echte liefde.
Laat maar even weten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Zou dit naar Kinder-chocolade smaken want dan ga ik inslaan:
https://www.ah.nl/producten/product/wi599316/ah-melk-creme
Eigenlijk alweer te warm voor de winterjas met lopenquote:Op zaterdag 29 november 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tien zelfs. We zitten in de dubbele cijfers.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al hyacintjes gekocht vorige week.
Ik heb FOK! kerstpakket ook verstuurd.quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Fok! FHF Kerstdoos is op weg. Meteen even een rondje gelopen. Best last nog maar ja. 6477 stappies nu.
ik ook. Over een uurtje komt de picnic, kan het pootje even rusten want daarna wil ik nog een stukje lopenquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Ik ga wel even een dutje doen want ik blijf maar gapen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Over een uurtje komt de picnic, kan het pootje even rusten want daarna wil ik nog een stukje lopen
damn hoe doet iemand datquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:28 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, was het leuk op de baan? https://9gag.com/gag/a9y4qN6
Kun jij ook wel toch?quote:
Blij?quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niet elke zondag m'n familie over de vloer
Ik zie dit helemaal voor mequote:
oke omaquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
zo airco aan. zo weer onder de wol. Red het tegenwoordig niet meer om tot 9 wakker te blijven
quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
zo airco aan. zo weer onder de wol. Red het tegenwoordig niet meer om tot 9 wakker te blijven
Gaat er nog wat verschrikkelijks gebeuren in onze toekomst?quote:Op zaterdag 29 november 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
jullie hebben nog een halve dag te gaan. best vreemd dat ik zo in jullie toekomst leef
Dat is toch helemaal niet zo vroegquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
word ook om half 6 wakker maar dan kan ik et meestal nog wel redden tot half 7
Vandaag nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat er nog wat verschrikkelijks gebeuren in onze toekomst?
[..]
Dat is toch helemaal niet zo vroeg
Krijg je die gratis van de overheid?quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh mijn noodpakketdingen zijn al bezorgd. In de app van PostNL staat en stond maandag. Gelukkig dat ik dus thuis was.
Nee, daar moet je echt zelf voor zorgenquote:Op zaterdag 29 november 2025 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Krijg je die gratis van de overheid?
Waarmee?quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Net 40 minuten van m'n leven weggegooid.
Die Sprintrace??quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Net 40 minuten van m'n leven weggegooid.
Ohh even spiekenquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
@:essnhills Weer nieuwe Laura's Bakery-dingen bij Kruidvat
Nooit geweten dat je op batterijen loopt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Mijn batterij is vanmorgen aangesloten
Nu kan ik weer even opladen
Ja, en die van mij hebben niet genoeg powerquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je op batterijen loopt.
Fantastic Beastsquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
Heeft iemand nog een leuke filmtip voor vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geprobeerd voor sinterklaasfeest van volgende week op kantoor een surprise te maken.het is het idee dat teltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meedoen is belangrijker dan winnen
Ze kunnen niet zeggen dat je geen inzet hebt getoond.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geprobeerd voor sinterklaasfeest van volgende week op kantoor een surprise te maken.Ik herken er een boot in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |