Gelukkig is het weekend en hoef je die niet te gebruiken vandaagquote:Op zaterdag 29 november 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je echt van die dagen dat je hersenen er totaal geen zin in hebben, dit is zo'n dag
Niet eens moe, gewoon futloos.
Het grote Foqueville adviesquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even wat energie in het motortje gooien. Je hersenen zijn grootverbruiker van energie.
Dat mag in het weekend toch ook wel een keer?quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb je echt van die dagen dat je hersenen er totaal geen zin in hebben, dit is zo'n dag
Niet eens moe, gewoon futloos.
Behalve dan vanavond als ik een belangrijke wedstrijd heb.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig is het weekend en hoef je die niet te gebruiken vandaag
Ik heb niet elke zondag m'n familie over de vloerquote:Op zaterdag 29 november 2025 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard zondag.
Gewoon je er al bij neerleggen dat je die niet gaat winnen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve dan vanavond als ik een belangrijke wedstrijd heb.
Verliezen van een ploeg die nog op 0 staat is best pijnlijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon je er al bij neerleggen dat je die niet gaat winnen.
Voelt altijd zo zondequote:Op zaterdag 29 november 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag in het weekend toch ook wel een keer?
Gun die ploeg ook hun puntjes johquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verliezen van een ploeg die nog op 0 staat is best pijnlijk
En het is nog een Haagse ploeg ook.
dagen? Ik ben al 39 jaar compleet hersenloosquote:Op zaterdag 29 november 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Wij staan op 3, niet veel beterquote:
Dan is het gewoon een normale dagquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:14 schreef Haags het volgende:
[..]
dagen? Ik ben al 39 jaar compleet hersenloos
Egaal grijsquote:
Ach ja pijn is een emotie en emoties kan uitschakelen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verliezen van een ploeg die nog op 0 staat is best pijnlijk
En het is nog een Haagse ploeg ook.
Oh ja jij bent onder de 40 nogquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:14 schreef Haags het volgende:
[..]
dagen? Ik ben al 39 jaar compleet hersenloos
Of gewoon dik winnen en daarna lam gaan in het clubhuisquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:19 schreef dud0r het volgende:
Ach ja pijn is een emotie en emoties kan uitschakelen
quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon dik winnen en daarna lam gaan in het clubhuis
Sportschool vandaag?quote:
Ik ga lam op 0.0quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is slecht voor je herstel. Alcohol helemaal vermijden poesje. Anders ben je de komende weken niks waard in het water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |