Nee is een stekker voor in het stopcontact.quote:
dat zie ik er ook inquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is een stekker voor in het stopcontact.
Ja, met stroom dat er aan de bovenkant uitkomt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is een stekker voor in het stopcontact.
op je hoofdquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik weet alleen niet hoe ik dit veilig op kantoor ga krijgen.
Misschien ook wel leuk om weer een keer te kijken ja maar dan moet ik wel beginnen bij één.quote:
Ga je altijd fietsend?quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee met de auto, maar moet wel naar de auto lopen en vanaf de parkeergarage nog naar de vijfde lopen.quote:
Ja, die was vorige week op tv, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ook wel leuk om weer een keer te kijken ja maar dan moet ik wel beginnen bij één.
Inderdaad. Gewoon in oktober al opzettenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die een kerstboom neerzetten in november
Spanning eraf halen om te beginnenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo'n plastic tas van de AH waarin ze de koelingboodschappen doen.. die is groot en diep. . kun je dat tasje ook gewoon in die hand houden. Laptop kan wel met de andere handquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee met de auto, maar moet wel naar de auto lopen en vanaf de parkeergarage nog naar de vijfde lopen.
En dan ook nog een tasje en laptop meezeulen.
Jij bent Zwitsers, dat is anders.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon in oktober al opzetten![]()
![]()
Oh, it's been a yearquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Once bitten and twice shy
I keep my distance, but you still catch my eye
Tell me, baby, do you recognise me?![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, it's been a year
It doesn't surprise me
Oh ja, dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n plastic tas van de AH waarin ze de koelingboodschappen doen.. die is groot en diep. . kun je dat tasje ook gewoon in die hand houden. Laptop kan wel met de andere hand
ja ik heb nog wel eens goeie ideeënquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou wel kunnen inderdaad.
Ja, dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb nog wel eens goeie ideeën
tokquote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Ik maak de piri piri ook met dijfiletquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak de piri piri ook met dijfilet
Ook wel afhankelijk van het gerecht, maar in zo'n halve stoofpot als ik nu maak is het wel lekkerder jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook veel lekkerder dan kiepfilet
Waar ben je?quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ingechecked in het hotel en zo maar eens een disco dutje.
Ah krampus, dat is ook een soort sinterklaas traditie in de alpenlanden leerde ik laatstquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond lopen dorpsgenoten met van die enorme koeienbellen door het dorp. Doen ze van oudsher om geesten te verdrijven. Nou, dan kunnen we er weer een jaartje tegenaan![]()
Vind dat leuk, zulke tradities![]()
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Sowieso in je vinger snjiden lijkt me niet slim.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
In je vinger snijden terwijl je een limoen snijdt kan ik trouwens wel afraden
Nee maar dat ben ik ook niet altijdquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso in je vinger snjiden lijkt me niet slim.
Ja, al heeft het niet altijd met Krampus te maken. Op oudejaarsavond doen ze het bijvoorbeeld ook op veel plaatsen, om het nieuwe jaar vrij van geesten te beginnen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah krampus, dat is ook een soort sinterklaas traditie in de alpenlanden leerde ik laatst
Bekijk deze YouTube-video
Schwebebahnquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wuppertal. De kerstmarkt viel tegen.
Oh, jammerquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wuppertal. De kerstmarkt viel tegen.
Morgen staat de Schwebebahn op het programma.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schwebebahn![]()
Messenmuseum in Solingen is ook leuk. En de Müngstener Brücke, de hoogste spoorbrug van Duitsland
Ja jammer. Maar wel begrijpelijk die veiligheidsmaatregelenquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
Steeds meer kerstmarkten in Duitsland verdwijnen, omdat ze de verplichte veiligheidsmaatregelen niet kunnen betalen![]()
Pas maar op, voor je het weet ben je net zo rond als Dud0rquote:
Bizar dat het überhaupt nodig is natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja jammer. Maar wel begrijpelijk die veiligheidsmaatregelen
Ja de kleintjes vooral.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
Steeds meer kerstmarkten in Duitsland verdwijnen, omdat ze de verplichte veiligheidsmaatregelen niet kunnen betalen![]()
Ja, het zijn de gemeentes hier die de boosdoener zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kleintjes vooral.
Beetje kut dat die gemeentes gewoon zomaar zeggen "je moet van alles regelen en wij betalen niks". Ja dan krijg je dit.
Dat helaas wel jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bizar dat het überhaupt nodig is natuurlijk.
Nou ja er straalt nou niet iets uit van "wij willen dit graag mogelijk maken". Laten we wel wezen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het zijn de gemeentes hier die de boosdoener zijn.
Lol
Heb het op netquote:
Heb je enig ideee wat erbij komt kijken?quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kleintjes vooral.
Beetje kut dat die gemeentes gewoon zomaar zeggen "je moet van alles regelen en wij betalen niks". Ja dan krijg je dit.
Wat bedoel je te zeggen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je enig ideee wat erbij komt kijken?
op pizza, straks..quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat het zaterdagavond is en we moesten feesten als beesten
Ga jij dat feestje meevieren?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het feestje volgens mijn beest: languit op de bank liggen
Het is geen feestje als ik er niet ook benquote:
Ben ik alweer vergetenquote:
En noem ze dan "mata hari coverts"quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik eet er morgen hari coverts in ontbijtspek bij @:dud0r
Wel verse toch?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Varkenshaas in plakjes gesneden en ligt nu in de marinade te wachten om morgen in de pan te gaan.
Lekker lekkerquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
12.5 jaar in dienst, dus ja dan mag je jezelf wel verwennenquote:
Heel goedquote:
Goeie ja. Ik had onlangs mijn 1000ste werkdag. Eigenlijk ook niet echt gevierd. Volgend voorjaar ben ik 5 jaar in dienst. Oh op één van de dagen dat ik met PTA in Slovenië zitquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
12.5 jaar in dienst, dus ja dan mag je jezelf wel verwennen
Eensquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
We kijken Grinch. Ik moet Âmbar ook leren thee te maken
thanks. ondanks dat ik niet kijk vul ik nog braaf de app in... bijna vergetenquote:
Wel onze nationale trots.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Zit een beetje door nu.nl te scrollen.. is het frontpage nieuws dat jutta leerdam een paar schrammen heeft door een aanrijding met een auto.
Nou, dan gaat het allemaal wel goed in de wereld zou je denken, als dit het belangrijkste nieuws is.
Nou nou nou overdrijf je nou niet een BEETJE?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel onze nationale trots.
Beetje.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou overdrijf je nou niet een BEETJE?
Ja! Nee wacht. Wel wat muntjes vinden eerstquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:50 schreef Ama het volgende:
Lijkt me echt heerlijk als ik zou kunnen slapen tot begin april ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |