Ja jammer. Maar wel begrijpelijk die veiligheidsmaatregelenquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
Steeds meer kerstmarkten in Duitsland verdwijnen, omdat ze de verplichte veiligheidsmaatregelen niet kunnen betalen![]()
Pas maar op, voor je het weet ben je net zo rond als Dud0rquote:
Bizar dat het überhaupt nodig is natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja jammer. Maar wel begrijpelijk die veiligheidsmaatregelen
Ja de kleintjes vooral.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:25 schreef kwiwi het volgende:
Steeds meer kerstmarkten in Duitsland verdwijnen, omdat ze de verplichte veiligheidsmaatregelen niet kunnen betalen![]()
Ja, het zijn de gemeentes hier die de boosdoener zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kleintjes vooral.
Beetje kut dat die gemeentes gewoon zomaar zeggen "je moet van alles regelen en wij betalen niks". Ja dan krijg je dit.
Dat helaas wel jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bizar dat het überhaupt nodig is natuurlijk.
Nou ja er straalt nou niet iets uit van "wij willen dit graag mogelijk maken". Laten we wel wezen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het zijn de gemeentes hier die de boosdoener zijn.
Lol
Heb het op netquote:
Heb je enig ideee wat erbij komt kijken?quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de kleintjes vooral.
Beetje kut dat die gemeentes gewoon zomaar zeggen "je moet van alles regelen en wij betalen niks". Ja dan krijg je dit.
Wat bedoel je te zeggen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je enig ideee wat erbij komt kijken?
op pizza, straks..quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat het zaterdagavond is en we moesten feesten als beesten
Ga jij dat feestje meevieren?quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Het feestje volgens mijn beest: languit op de bank liggen
Het is geen feestje als ik er niet ook benquote:
Ben ik alweer vergetenquote:
En noem ze dan "mata hari coverts"quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik eet er morgen hari coverts in ontbijtspek bij @:dud0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |