quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Morguh Pullup![]()
HIj trekt wel een hele valse bek
Ik kan daar ook slecht tegen, maar het is de natuur.quote:Op zaterdag 29 november 2025 06:41 schreef pullup het volgende:
[..]Alle vogeltjes weggejaagd
![]()
Morgen Dot
Hey Karzaiquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed zoeken hier, maar @:Domnivoor kan het wel vinden denk ik... Iets met bloemetjesjurken topic
Wel goed hoor, en met jou?quote:
Ik werd om 5 uur wakker toen heb ik een pot koffie gedronken, beetje de krant gelezen en mijn email, banaantje en een mandarijn gegeten, daarna terug in bed gaan liggen half uurtje naar bnr nieuws geluisterd waar het over de Engelse politiek ging, en nu zit ik even op fokquote:
OOk al mooi op tijd wakker dus. Ik heb alleen nog maar koffie gehad.quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd om 5 uur wakker toen heb ik een pot koffie gedronken, beetje de krant gelezen en mijn email, banaantje en een mandarijn gegeten, daarna terug in bed gaan liggen half uurtje naar bnr nieuws geluisterd waar het over de Engelse politiek ging, en nu zit ik even op fok
Ok die ken ik niet, gister wel gewone kiwi,s gekocht toevallligquote:Op zaterdag 29 november 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk al mooi op tijd wakker dus. Ik heb alleen nog maar koffie gehad.
Ontbijtje zal griekes Yoghurt met cruchlie worden
Gisteren mijn laatste manderijntje gegeten moet weer fruit halen
Hoorde van de week dat er rode kiwi's zijn. Had er nooit van gehoord dus eens even kijken of ik ze hier ook kan vinden.
Ik kende ze ook niet, maar ze schijnen lekker te zijn, google zegt iets met een bessensmaak binnen in.quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ok die ken ik niet, gister wel gewone kiwi,s gekocht toevalllig
Ah, okay ik heb ze nog niet zien liggenquote:Op zaterdag 29 november 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kende ze ook niet, maar ze schijnen lekker te zijn, google zegt iets met een bessensmaak binnen in.
@:Lovely heeft ze gekocht van de week, daar weet ik van dat ze bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |